ekskul Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Witam ostatnio zaobserwowałem, że przy gaszeniu auta trochę zatelepie autem na boki. Gdyby tylko przy gaszeniu telepało myślał bym, że to klapa gasząca ale gdy dodam gazu na luzie i wskazówka obrotów opadnie na 1 też zatelepie. Co o tym sądzicie? Poduszki a może klapa gasząca? Potem zamknę klapę ręcznie i zobaczę czy zatelepie.
Lukasz_200616 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 a dwumas sprawny? tz nie klupie przy gaszeniu silnika, miałem podobnie auto zatelepało w momencie gaszenia i kiedy dodawałem gazu na biegu jałowym, u mnie okazało się że winna była poduszka silnika i dodatkowo klapa gasząca.
ekskul Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Nic nie slychać przy wciskaniu sprzegła dzwi nie lataja wiec powinien byc sprawny. Sprzeglo nie ślizga. Może to być spowodowane zaslepieniem egra? Wciskajac sklape gaszącą auto nie gaśnie tylko jak by zwalnialy obroty Tak to wygląda:
C4NC3R Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zobacz tą klapkę od wewnątrz, ona odpowiada za "miękkie" gaszenie silnika. Dodatkowo skontroluj stan wałka jeśli jeszcze tego nie robiłeś
ekskul Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Rozrzad wymieniony 1 tys km temu Jak od wewnatrz Cos wydalo Ci sie dziwne w dzwieku? Po wcisnieciu klapy gaszacej auto powinno zgasnac tak? Ostatnio pp wymianie czujnika temperatury plyniu chlodniczego auto kopci na szaro i smierdzi spalinami. Plyn chlodniczy nie ubywa Z tego co wyczytalem to podaje za duza dawke paliwa i dla tego tak jest. Co o tym sadzicie? Tu link:
kkam Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Wykreć EGR i wyczyść klapę gaszącą. Nie zamyka się do końca - Powinna zgasić samochód, a u Ciebie nie gasi
C4NC3R Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Mało kto o tym pisze, ale 1.9 na PD ma bolączkę wypadających broków i wycierających się wałków. Na pierwszym filmie słychać delikatne "buczenie", które nasiliło się jak zbliżyłeś kamerę bliżej frontu auta(wlotu powietrza). Także radzę sprawdzić stan wałka i popychaczy póki nie jest za późno. O oto wspomniane broki: I chyba główny sprawca padających hydropopychaczy. Cały temat: http://a4-klub.pl/1-9-194/b6-avf-dziwne-odbijanie-filtrze-powietrza-226479/index3.html
ekskul Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jutro nagram jakis film bo dzis praca i moze jeszcze cos uslyszycie. Aktualnie jestem w niemczech i nie moge tego sprawdzic ale w maju bede widc mysle ze nic sie nie stanie A to dymienie i smrod czym moze byc spowodowane?
ekskul Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Oleju na 1400km wzielo minimalnie Żeby sprawdzić ten walek i reszte musze rozebrac caly przód?
maramass Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 a zprzewodów podciśnienia nie wali ci gdzieś na boki np przy filtrze może zapchało zawory
ekskul Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Jutro popatrze czy nie leje z nich. Ostatnio widzialem lekkie zaolejenie na jakims wezyku od strony egra tylko na dole. Jutro zrobie zdjecie gdzie dokładnie. Auto ogolnie chodzi dobrze tylko to telepanie na jalowym i przy gaszeniu. No i te dymienie i smrod spalin ale to podobno zbyt duza dawka paliwa podawana. Czy moge jakos dostac sie do rozrzadu bez sciagania calego przodu? Wydaje mi sie ze piszcze troche ten pasek od alternatora.
kkam Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Aby się dostać do rozrządu zdejmij osłonę silnika(3 śruby od góry.) A następnie zdejmij plastikowa osłonę rozrządu(2 klipsy - jeden z prawej, drugi lewej stronie). Będziesz mógł obejrzeć pasek. Na filmiku od 20s słychać dziwny dzwięk
ekskul Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Na filmie wyzej widac gdzie jest troche oleju. Bedac w pl zauwazylem kilka kropel pod samochodem. W serwisie powiedzieli mi ze na wezu od turbo bylo kilka kropel i to niby przez zbyt ostra jazde. Tu rozrzad: Silnik odpalony na zimnym. Wydaje mi się, że dźwiek jest bardziej z prawej strony w okolicy alternatora. Co o tym sądzicie? Czy walek wg was wyglada ok? Uslyszalem jeszcze cos w wydechu ,gdy go naciskam jest cicho gdy puszczam slychac delikatny dzwiek Wciakajac teraz klape gaszaca auto gasnie. Po chwili wciskam znow i juz nie zgasnie Zglupialem:facepalm:
Talib13 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wałka nie pokazałeś wiec nikt Ci nie odpowie aby go ocenić trzeba ściągnąć pokrywę zaworów, z prawej masz wisco więc wiadomo coś tam może huczeć, buczeć bo "miesza" powietrzem przecież, a na filmie nie słychać za bardzo wszystkiego wiec... (na pewno słychać szum przepływają0cego powietrza). Co do wydechu to dźwięk czego ?? bo nie napisałeś a nikt wróżką nie jest przecież raczej, co do klapy jeśli wciskasz ją ręcznie to za każdym razem auto powinno zgasnąć, ponieważ ona odcina dopływ powietrza do silnika tak bynajmniej mi się wydaje, napisz jeszcze może czy masz zaślepiony egr bo to może być kluczowe w odpowiedzi na klapę gaszącą.
ekskul Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Tak egr jest zaslepiony. To co musze jeszcze sciagnac zeby bylo go widac? Z wydechu slychac taki lekki klekot jak go trzymam to jest cicho.
Talib13 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Napisałem Ci pokrywę zaworów (jeśli chcesz zobaczyć wałek rozrządu - swoją drogą ktoś pisał, że dudnienie spowodowane jest wypadającymi brokami według mnie dotyczy to bardziej 1.9 ale w B7 a nie AWX chociaż wszystko się może zdarzyć), co do wydechu może gdzieś obciera, albo drży i gdzieś dotyka, a z klapą tak jak pisałem powinien zgasnąć bynajmniej mój tak robi a u Ciebie może nie do końca zamknąłeś klapę albo nie wystarczająco długo przytrzymałeś zamkniętą
kkam Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Na tych filmikach, które wstawiłeś nie słychać nic niepokojącego. Silnik ładnie pracuje. Jedyne co zauważyłem, to chyba masz mały wyciek z pod EGR?, czy nie poci się on na łączeniu z kolektorem? Na Twoim miejscu zainteresowałbym się klapą gaszącą, za każdym razem powinna gasić. Wykręć EGR i sprawdź jak pracuje klapa, może nazbierał się nagar i nie zamyka do końca. Masz dostęp do kabla? Jak tak to zrób logi, Najlepiej jakby udało Ci się uchwycić moment telepania.
ekskul Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Aktualnie jestem w niemczech, do kabla dostepu nie mam. Za 2 tygodnie pojade na serwis i sie okaze.
michalgp05 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Oleju Ci nie żre? a co jak żre ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się