kamda89 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Witam, miałem ustawiony kąt wtrysku na poziomie 80, postanowiłem go ustawić do prawidłowej wartości, no i tu zaczęły się problemy. Kąt skacze z pozycji 38 na 255 i jest przy tym mnóstwo dymu, dodatkowo kiedy odciągnę pompę maksymalnie od głowicy silnik się dławi jakby miał zaraz zgasnąć i strasznie nim telepie. Cóż to może takiego być??? dodam że nic przy aucie nie było grzebane.
miodzio992 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 W pompie wtryskowej z tylu jest taki zaworek ktory odpowiada za regulacje kata wtrysku byc moze jest uszkodzony. Ale najpierw sprawdz czy rozrzad jest dobrze ustawiony, bo inaczej nie ustawisz tego kata wtrysku
kamda89 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udało się ustawić, jutro zobaczymy jak będzie palić po nocy. O dziwo trzeba było go przyśpieszyć( przesunąć w stronę głowicy). Przy okazji zablokowałem koło pasowe pompy żeby zobaczyć czy na kole zamochowym będzie widać znak i tego znaku nie było widać. Mam takie pytanie czy za każdym razem znak na kole pasowym powinien zgrywać się z zablokowaną pompą?? czy np. co drugi raz(czyli 2 obroty pompy to jeden obrót koła zamachowego)??
miodzio992 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Kolo wałka rozrządu powinno byc zgrane z pompa za kazdym razem, jedynie wal co drugi raz. Masz zle rozrzad ustawiony z tego co piszesz
kamda89 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Trzeba będzie to dokładniej sprawdzić, bo nawet ze słuchu to jak dla mnie za twardo chodzi. Możliwe jest dobre ustawienie kąta wtrysku przy złym ustawieniu rozrządu???
vp-tdi Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Trzeba będzie to dokładniej sprawdzić, bo nawet ze słuchu to jak dla mnie za twardo chodzi. Możliwe jest dobre ustawienie kąta wtrysku przy złym ustawieniu rozrządu??? kat bys mial w kosmosie jak rozrzad bedzie zle
kamda89 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Czyli jeśli dało się ustawić to rozrząd na pewno jest dobrze??? kurcze sam już nie wiem co go boli....jeździ jakby miał 2 tony ładunku w bagażniku
miodzio992 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Moim zdaniem masz rozrząd przestawiony i dlatego tak jest. Silnik chodzi bardzo nie równo i jakby miał zaraz zgasnąć, ustaw jeszcze raz rozrząd dobrze i zobaczysz że będzie ok Pompę zablokuj, wałek też lepiej zablokuj, najlepiej zdejmij dekiel na wałku i tam jest takie przecięcie od tyłu, możesz sobie dopasować jakiś np. pilnik aby tak zablokować, ustawiasz wał aby było "0" zakładasz dobrze pasek i już musi być dobrze ustawiony i dopiero wtedy ustaw kąt wtrysku. Zobaczysz że pomoże, przestawienie rozrządu ma właśnie takie skutki jak mówisz, silnik chodzi jakby miał zaraz zgasnąć, pełno dymu itd. Jak zrobisz rozrząd ok i nadal będzie to samo to pisz, będziemy myśleć dalej...
kamda89 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 W sumie to po tym ustawieniu to już nie dymi tylko ta praca troche twarda no i brak mocy. No właśnie myślę żeby sprawdzić rozrząd bo to niejako punkt wyjściowy, ale zastanawiam się czy robić to samemu czy dać komuś kto posiada blokady i ustawi jak trzeba.... bardzo to skomplikowane??? Jeszcze jedno jak ma wyglądać ustawienie koła zamachowego, chodzi mi o widok w tym otworze, znak-0- ma być po prawej stronie, na środku czy po lewej tego otworu???
goldi Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 znak po prawej stronie klucz nasadowy 15 ma wejsc w otwór pompy wtryskowej i jak sciągniesz dekiel od zaworów z tyłu ma wejść płaskownik 5mm na płasko jeśli nie wejdzie rozrząd przestawiony.Trzeba było by z rzucić rozrząd i przyjrzeć sie klinowi na wale czy go czasem nie ścina jeśli nie idzie ustawić kąta wtrysku
vp-tdi Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 klucz nasadke 10 to jeszcze wsadzi ale 15 to za *uja nie wejdzie
goldi Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Nie chce mi się ustawiać na znaki bo bym ci udowodnił że 15 nasadowe wchodzi w otwór koła pompy wtryskowej i idealnie pasuje
kamda89 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Też wydaje mi się że nasadka 15 nie wejdzie, ostatnio próbowałem wkładać chyba 12 i nie wchodziło....
Bartollo Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 15 nie wejdzie Ja wsadzam długą nasadkę 11 na grzechotkę 1/2"
miodzio992 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Potwierdzam 11 nasadowa na małą grzechotkę wchodzi idealnie
vp-tdi Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 10, 11 to mm roznicy ,zalezy jakie kto ma klucze ,normy itp . ale 15 to ja niewiem gdzie kolega ja wsadzal.
krzysztof61 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 15 mm to klucz musi miec srednicy ale na zewnatrz nasadki
tomasz102 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Jeśli chodzi o dawkę paliwa to trzeba odkręcać taką trójkątną śrubę ? Wie ktoś jaki ma być dokładnie rozmiar i jak się nazywają te klucze, bo gdzieś znalazłem info, że to jest klucz 2T a okazało się że za mały. Takie zdjęcie znalazłem. Ktoś może dać namiar na sprzedawce takiej nasadki ?
vp-tdi Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 ja mam takie kluce do nastawników cena zaporowa bo 80zl sztuka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się