Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Hybryda GT17/20 czy BRD?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chcialbym popytac w tym temacie osoby uzytkujace jedno lub drugie turbo w avf/awx na seryjnym sprzegle.

Ta pierwsza, podejrzewam, ze malo popularna i ciezko znalezc jakis wykres badz opinie. Co do drugiej to wiem, ze byly narzekania na lagi z dolu. Tylko czy dotyczy to wylacznie tych 'okazji' z allegro?

Ceny podobne i obie p&p.

Penie czesc napisze, ze nie warto, lepiej GTBxxxx ale to juz duzo wieksze koszta, przerobki.

Chcialbym tez popytac jak z awaryjnoscia wzgledem seryjnych badz wzgledem serii GTB?

Pozdrawiam:drinks:

Opublikowano

Czytalem, tam same opinie BRD vs GTB. Tylko o hybrydzie nikt sie nie wypowiada jeszcze.

Opublikowano

Zalezy wszystko o jakim silniku mówimy, bez przeróbek można powiedzieć wchodzi jedynie BRD.

W jakie moce celujesz??

Najlepszym wyjściem jest zakup turba GTB2260vk jest to dość duże turbo które dużo zniesie a nie ma jakiegoś mega laga(przyjemnie się jezdzi)

Co do Brd albo GTB17 wstają podobnie do mniejszych suszarek.

Sprzęgło seria wytrzymuję do około 200ps 400Nm taki wynik uzyskasz spokojnie na każdej turbawce. moce powyżej 200ps trzeba już troche zainwestować aby to miało ręce i nogi

Opublikowano

Moce docelowe nie sa okreslone. Szukam czegos do codziennej jazdy do B6 AVF'a, o podobny dole, tylko z lepsza gora niz seryjna suszarka. Myslalem o GT17/20 gdyz na forum kolega tworzy takie cuda. Samochodem z BRD nie mialem okazji sie przejechac.

Ogolnie zeby byla lepsza gora, dalo sie tym jezdzic na codzien i bylo w miare bezawaryjne.

Polka GTB22 to nie dla mnie, choc, nie powiem, przyjemnie by bylo taka moc miec.

Opublikowano

Polecam turbo BRD można je dostać za około 1200zł w bdb stanie albo nawet po regeneracji.

Moce około 200ps powyzej da sie na nim uzyskać.

Montowałem takie turbo do silnika akurat AFN ale konstrukcyjnie u Ciebie będzie podobnie.

Żeby całość miałą ręce i nogi musisz zrobić:

Wydech(przelot a napewno usunąć kata itp)

IC(coś większego, żeby można było w lecie jezdzić)

Wtryski żeby uderzyć w moce kolo 200ps

Można coś pomyśleć o sprzęgle(zależy w jakim stanie masz swoje)

EGR wywalić

Co do cen zależy co potrafisz:)

Strojenie tego cuda też nie jest jakieś trudne:)

Opublikowano

Kata brak, EGR'a rowniez, przelotu, fmic itp nie chcialbym rzezbic aktualnie. Moze kiedys ale teraz napewno odpada;)

Lepiej dobra uzywka czy po regeneracji i z gwara wg Ciebie?

Zobaczymy, moze cos sie trafi w rozsadnych pieniadzach;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...