Gaszka Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Witam, Chcialbym popytac w tym temacie osoby uzytkujace jedno lub drugie turbo w avf/awx na seryjnym sprzegle. Ta pierwsza, podejrzewam, ze malo popularna i ciezko znalezc jakis wykres badz opinie. Co do drugiej to wiem, ze byly narzekania na lagi z dolu. Tylko czy dotyczy to wylacznie tych 'okazji' z allegro? Ceny podobne i obie p&p. Penie czesc napisze, ze nie warto, lepiej GTBxxxx ale to juz duzo wieksze koszta, przerobki. Chcialbym tez popytac jak z awaryjnoscia wzgledem seryjnych badz wzgledem serii GTB? Pozdrawiam:drinks:
spknet Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/gtb17-brd-1-9-pd-avf-awx-322315/
Gaszka Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Czytalem, tam same opinie BRD vs GTB. Tylko o hybrydzie nikt sie nie wypowiada jeszcze.
Danny Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zalezy wszystko o jakim silniku mówimy, bez przeróbek można powiedzieć wchodzi jedynie BRD. W jakie moce celujesz?? Najlepszym wyjściem jest zakup turba GTB2260vk jest to dość duże turbo które dużo zniesie a nie ma jakiegoś mega laga(przyjemnie się jezdzi) Co do Brd albo GTB17 wstają podobnie do mniejszych suszarek. Sprzęgło seria wytrzymuję do około 200ps 400Nm taki wynik uzyskasz spokojnie na każdej turbawce. moce powyżej 200ps trzeba już troche zainwestować aby to miało ręce i nogi
Gaszka Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Moce docelowe nie sa okreslone. Szukam czegos do codziennej jazdy do B6 AVF'a, o podobny dole, tylko z lepsza gora niz seryjna suszarka. Myslalem o GT17/20 gdyz na forum kolega tworzy takie cuda. Samochodem z BRD nie mialem okazji sie przejechac. Ogolnie zeby byla lepsza gora, dalo sie tym jezdzic na codzien i bylo w miare bezawaryjne. Polka GTB22 to nie dla mnie, choc, nie powiem, przyjemnie by bylo taka moc miec.
Danny Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Polecam turbo BRD można je dostać za około 1200zł w bdb stanie albo nawet po regeneracji. Moce około 200ps powyzej da sie na nim uzyskać. Montowałem takie turbo do silnika akurat AFN ale konstrukcyjnie u Ciebie będzie podobnie. Żeby całość miałą ręce i nogi musisz zrobić: Wydech(przelot a napewno usunąć kata itp) IC(coś większego, żeby można było w lecie jezdzić) Wtryski żeby uderzyć w moce kolo 200ps Można coś pomyśleć o sprzęgle(zależy w jakim stanie masz swoje) EGR wywalić Co do cen zależy co potrafisz:) Strojenie tego cuda też nie jest jakieś trudne:)
Gaszka Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Kata brak, EGR'a rowniez, przelotu, fmic itp nie chcialbym rzezbic aktualnie. Moze kiedys ale teraz napewno odpada;) Lepiej dobra uzywka czy po regeneracji i z gwara wg Ciebie? Zobaczymy, moze cos sie trafi w rozsadnych pieniadzach;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się