przemek2760 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam prosze o pomoc i poradę Zrobiłem remap w swojej a4 w amd tuning nie było możliwości zhamowania auta zrobiłem to miesiąc po operacji i wynik wyszedł słabiutki ,wszystko na seryjnych gestach celowalem w 200km i okolice jest 184km ,zrobiono diagnostykę vag wyszło ze jest błąd 17700 map controlled engine cooling thermosrat (f265) Czy to jest powodem takiego słabego wyniku czy chcą mnie dodatkowo skasować a przyrostu mocy nie bedzie .prosze o opinie i porady.pzdr
Łukasz13 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Błąd ten raczej nie ma wpływu na słaby wynik na hamowni, gdybys zrobił logi dynamiczne to można by było powiedzieć czemu tak słabo wyszło. ---------- Post dopisany at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ---------- To znaczy jak robili ten remap bez hamowni? a logi dynamiczne chociaż robili czy tylko wgrali gotowca i nara?
przemek2760 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Dzieki za zainteresowanie co do gotowca to nie wiem nie byłem przy tym ale warsztat mający bardzo dobra opinie w londynie mający jednak hamownie około 40 km dalej i dlatego nie zrobiłem sprawdzianu ma gorąco tylko dopiero po miesiącu ,bede musiał do nich podjechać z wykresem i czego sie spodziewać??? Zobaczymy w pn jak podejdą do tematu , a co moze byc przyczyna takiego marnego wyniku? Auto ma 230 przelotu do 210 serwisowane w ch sprowadzone osobiście i żadnych wcześniejszych problemów nie było , nawet teraz jestem zdziwiony bo trzyma 90 stopni nie gotuje nagrzewa sie bez problemu
gregor10 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 200km na seryjnych gratach ? Bez dp ? Zapomnij. 184km to dobry wynik.
przemek2760 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Prześledziłem duzo wykresów i silnik bfb na serii osiąga od 193-200 km i 290-300 nm jezeli wszystko jest ok, u mnie ligi były dobre ,rozmawiałem z mechanikiem ktory mi wgrywal vira teraz autko ma byc dostrajane,zobaczymy co wyjdzie,dam znac
gregor10 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Prześledziłem duzo wykresów i silnik bfb na serii osiąga od 193-200 km i 290-300 nm jezeli wszystko jest ok, u mnie ligi były dobre ,rozmawiałem z mechanikiem ktory mi wgrywal vira teraz autko ma byc dostrajane,zobaczymy co wyjdzie,dam znac Nie osiąga 200km na serii. Jeśli masz podrzuć wykres na 200km na serii.
przemek2760 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Masz racje max to 198 km Znalazłem taki wykres ale i tak jest ładniejszy od mojego, u mnie sie kończy na 5200rpm ,najpierw muszę zrobic termostat bo nie chcą sie dotknąć do vira ,i mam nadzieje ze coś jeszcze podkręca te 10 km a co sądzisz o moim wykresie?ten ba dole oczywiście wzór dibktorego chciałbym sie zbliżyć
rob555 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Prześledziłem duzo wykresów i silnik bfb na serii osiąga od 193-200 km Na angielskich hamowniach to moze tak....
gregor10 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Prześledziłem duzo wykresów i silnik bfb na serii osiąga od 193-200 km Na angielskich hamowniach to moze tak.... +1
jacek70 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Ogarnij furę i daj znać ile wyszło. Swoją drogą to co trzeba wrzucić do BFB aby 200 kucy pękło.
przemek2760 Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 Z tego co czytałem to wyciąć kat , włożyć dp, zmienic wtryski,gruszke,jest tego na forum tylko kaska i mocy przybywaj
AB7 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 bez FMIC można sobie pomarzyć aby 200 kucy pękło. W górnym zakresie po prostu zabraknie mu "swieżego tlenu". Zresztą i tak z K03 bardzo trudno 200 kucy wycisnąc. Ja mam na seryjnych gratach 193ps/310nm i więcej za chiny nie chciał wypluć.
przemek2760 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Opublikowano 9 Maja 2014 Ja mam hamownie na 17.5 ciekawe co wyjdzie hihi lecz juz nie oczekuje 200 aby 193 było i git jak nie to ich (amd) ponekam bo nie powinni obiecywać +40koni heh
edraven Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Powiedz mi po co Ci w ogóle takie kreski na 200PS? Kreskami się jeździ czy autem?! Pojedziesz na 3 różne hamownie i rozrzut wyników będziesz miał 5 % i tu możesz mieć swoje 10PS mniej lub więcej. Poza tym na obcej hamowni (jesli to była obca) goście mogli Ci celowo wykres wyrezać na słabszy żeby niby wyszło że u gorszego tunera robiłeś a oni moga Ci zrobić ładniej. Gregor ma racje że to dobry wynik, tyle z tego motoru z serii sie dostaje nie chcąc katowac motoru. Wiem że K03S ma potencjał na >200 PS, ale nie na tym setupie bo to nie turbo trzyma moc w tym wypadku .
przemek2760 Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Opublikowano 17 Maja 2014 Teraz wiem ,ale jezeli ktos sprzedał mi produkt(remap) z gwarancjami +40km wiecej to teraz niech sie sprawdza auto raz w miesiącu za darmo bo w weekendy nie pracuje, ---------- Post dopisany at 07:24 ---------- Poprzedni post napisany at 07:21 ---------- W sumie to i tak przerwę te wizyty na hamowni bo nic z tego dobrego nie wynika a mojego czasu tez szkoda,co innego gdy zrobię jakiegos moda ,teraz jestem na prawdę ciekawy czy termostat ma wpływ na moc czy tez nie ,zobaczymy ---------- Post dopisany 17-05-2014 at 15:01 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2014 at 07:24 ---------- Po wymianie termostatu i wizycie na tej samej hamowni dziś rano Wierzyć czy nie audi zbiera sie lepiej ,jakieś sugestie miłe widziane , nie mam logow
AB7 Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 no nie wiem nie wiem. troche dziwne ze teraz wyplul 199kucy. nie chce absolutnie nic podwazac, ale wytlumaczalne to to nie jest. spojrz chociazby na temperature otoczenia z tych dwoch wykresow. 24.9C przypadek? Cala obudowe wymieniles czy sam termostat? bo mi tez blad wypluwa ze cos tam z termostatem ale trzyma temperature bez problemow.
przemek2760 Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Opublikowano 17 Maja 2014 Tez mysle ze mogą choć nie musza cos podnieść wymienilem cały termostat a na hamowni widziałem 2 wielkie dmuchawy i piec grzewczy a wstęp tylko dla personelu za mną w kolejce stało kilka aut i po zweryfikowaniu temp każdy ma podobna + - kilka stopni stad moje pytanie : jak mozna oszukać wynik na hamowni? Pewnie mozna dla mnie czuć wyraźniej ze auto idzie lepiej i znalazłem info ze termostat w b7 ma jednak wpływ na moc i moment czy aż tak duży w to nie wierze , po przesledzeniu forum nikt w bfb na serii nie ma takiego wyniku i to pewnie zasługa obsługi amd tuning ale jak juz ktos napisał ważny jest fan z jazdy autem i tego sie trzymajmy ---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:41 ---------- U mnie odnośnie temperatury tez wskaźnik pokazywał cały czas 90 normalnie nagrzewal w sumie w tym damy czasie lub dystansie i nigdy wskazówka nie poszła w dół lub do góry lecz poczytaj o termostatach w nowych na te chwile silnikach i zobaczysz ze maja duży wpływ na moc nm oraz spalanie ---------- Post dopisany at 18:47 ---------- Poprzedni post napisany at 18:44 ---------- A to na dowód tego co piszą o termostacie mam foto strony zagubieni link wiec wklejam foto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się