grzesiek646 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witajcie, przy zmianie opon na letnie poogladalem autko od spodu i zaniepokoila mnie jedna rzecz. Lewa półoś jest trochę zapocona, ewidetnie przydałoby się wymienić uszczelniacz. Niestety jest przy tym masę roboty. Mechanik mówił ze takie zapocenie jest w granicach normy - ja jednak mam mieszane uczucia. Sami oceńcie: P.s ktoś podpowie w jaki sposób skontrolować stan oleju w moście? Podejrzewam ze od nowości nikt tam nie zaglądał
heever Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Mogę się mylić, ale przypuszczam, że zasada sprawdzania poziomu oleju jest podobny jak w B5. Należy odkręcić śrubę stanu oleju umieszczoną pewnie gdzieś obok flanszy tak jak na tym rysunku I sprawdzasz stan na równym podłożu, powinien być kilka mm poniżej krawędzi gwintu śruby którą wykręcasz
seban-serwis Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 w moście poziom oleju jest prawidłowy jeśli napęd tylnej osi jest wypełniony do dolnej krawędzi otworu wlewu oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się