ziko02 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam Problem jest następujący... Kocie łby, płyty, nierówności, wtedy z za kiery czesto choć nie zawsze słychać stukanie, jak by gdzieś był luz. Na kierownicy tego nie czuje i nie mam tez na kierze luzów, tzn jak tylko zacznę nią kręcić koła reagują natychmiast. Kiedy auto jest odpalone i wykonuje krótkie energiczne ruchy słychać stuki. Kiedy ruszam kierą na wył silniku stukanie jest bardziej wyraźne, głośniejsze. Jak otworze maskę słychać owe stukanie u góry, zaraz niedaleko zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy. Mechanik straszy regeneracja magla... Końcówki i same drążki odpadają czy sie mylę? Moze luz na krzyżaku?
GreGoriO Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Koncówki drążka. Do tego zainteresowałbym się wahaczami. U mnie przszedł przegląd, chociaż dopiero jak zmieniałem kompleksowo to odkryłem, że gumy są pourywane. A wiedz że hiszpanie odrzucają za byle pierdołę, nie to co w PL. Od tygodnia nam ciszę, słyszę nawet skrzypienie plastików.
ziko02 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wahacze obydwa dolne przydałoby sie u mnie wymienić. Końcówki powiadasz.... muszę podjechać do jakiegoś kumatego mechanika bo wokoło wszyscy palą sie wręcz do regeneracji magla;) Ale czy od końcówek stukanie było by słychać tak wysoko... Tuż pod maską?
GreGoriO Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 U mnie były wlasnie takie objawy. Co ciekawe mechanik po sprawdzeniu wahaczy obstawiał amory
ziko02 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 U mnie były wlasnie takie objawy. Co ciekawe mechanik po sprawdzeniu wahaczy obstawiał amory Dzieki Gregor za wskazówki!
GreGoriO Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Komplet MS kosztuje 150€.... już po 2kkm wiem, że dobrze zrobiłem. Siedziały wprawdzie oryginalne wahacze ale nawet jak mi przyjdzie za rok, dwa zmieniać to i tak warte były zakupu.
ozzy1991 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Też mam od kilku dni ten problem ze stukaniem i na stacji diagnostycznej powiedzieli końcówki albo magiel. ale lepiej zacząć od tańszego ;p Na dniach jadę jeszcze do innego mechanika jak będzie inny diagnoza to będe pisał
Damian92 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Końcówki można bez problemu ocenić czy są zużyte i czy mogą pukać... Nie wiem dlaczego diagnosta mówi końcówki albo magiel.
ozzy1991 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 właśnie też nie wiem i dlatego jadę dzisiaj do innego bo ten za kompetentny chyba nie był. a odnośnie maglownicy nie ma tam żadnej regulacji żeby regulować luzy bo mówił ze tam się jakieś zęby wytarły. A u siebie w drugim aucie co prawda to bus ale jest regulacja i mozna zlikwidować luz co by tak nie stukało. nie znam się na tym tak, że jak ktoś coś wie lepiej to poprawiajcie
P1RAT Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Sprawdź końcówki, czy wahacze dolne( banany ) nie mają luzów i potem amortyzator jedno z tych trzech. Może górne wahacze dostały w kość.
yarosyaros Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Koledzy u mnie w A4 jest luz na krzyżaku tuż przy ścianie grodziowej może mi ktoś powiedzieć co z tym robić??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się