Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wzór licznika inny niż w innych a4 ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no jezdzi sie elegancko sladów tez zadnych nie ma czy co jesli ktos z was umiałby to sprawdzic wszystko po Vinie to ja numer moge podac i bym poprosił:) hehe

Opublikowano

w b6 przeciwmgielne jest z jednej stony znawco :decayed:

---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

tak a6 c6 jest symetryczna

Opublikowano

Ale z drugiej tez można podłączyć. Tylko kabel z lewej puścić.

Opublikowano

to ze kabel to wiem , chodzi o to jak fabrycznie jest wypuszczona ,chodzi ze b7 ,a chyba seryjnie 2 tylnie przeciwmgielne a b6 ma jeno własciewe dla danego kontynentu i niekiedy po tym sie poznaje

Opublikowano

No i jeszcze taki mały szczegól na jaki wpadłem przegladajac internet tabliczke znamionową odnosnie cisnienia w oponach i rodzaju opon itd, mam po stronie kierowcy czyli tak jak powinno byc po prawej stronie zadnego sladu po takowej tabliczce.

Opublikowano

Nie wiem jak w B7 ale w B6 strona po której jest wlepka z rozmiarami i ciśnieniami o niczym nie świadczy. Są auta LHD a nalepka jest po stronie pasażera.

Opublikowano

Yhym, według kodów wyposażenia sprawdziłem to wychodzi ze angol no bo w angli sprzedany i wogole ale czy ktos jest w stanie mi po numerze VIN sprawdzic kiedy byla przekladka i czy w ASO czy nie , przy jakim przebiegu albo cos??

Opublikowano

Skoro autko śmiga i niema żadnych dolegliwości to zawsze możesz mówić że masz niepowtarzalny licznik jakiego nikt nie ma. A drugie wyjście to zrób moda i wstaw kolor.

Opublikowano

no autko smiga niesamowicie w sensie prowadzenie ma zawieszenie 1BE plus papuć 235/40 R18 198tyś przebiegu jak kupywałem teraz mam 204 tys i kurde autko jak przyklejone do asfaltu w zakretach i na prostych, przebieg juz niby jest a zadnych stuków, zadnych luzów nic kompletnie, a tak przy okazji sie spytam mimo ze to nie dzial do tego jak depne w gaz to oprocz zwyklego klekotu 1.9 taki pkimruk dosc głosny jest mechanicy twierdza ze turbina taki dzwiek ma, kiedys w tarym benzyniaku jak obudowy filtra powietrza nie domknalem to tak bylo tylko ze glosniej te typy tak maja?

---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 17:10 ----------

a co do modów to myslałem nad montażem pełnego FIS bo w tej chwili aby zasięg mi pokazuje na allegro znalazłem gościa navipol w krakowie za 399zł robia wszystko w cenie wliczone czesci mozecie cos o nich powiedziec? mial ktos z nimi kontakt?

Opublikowano

Tyle, ze 400 za fis to rozbój w biały dzień. Poszukaj w dziale zrób to sam i zobaczysz, ze to żadna filozofia a tym bardziej powód aby wołać tyle pieniędzy.

Opublikowano

ja nie mam przyrzadów w sensie vag itp aby to mnie blokuje :kwasny: manetke bym kupił czy co tam potrzebne ale co do dzialan z komputerem to nie mam mozliwosci:/ chyba ze ktos by pomógł skoro mozna taniej niz 400:wink:

---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 20:08 ----------

a w razie wymiany licznika czy samych tarcz to skalowanie na nowo zeby dobrze predkosc wskazywał to jakis problem z tym jest czy tez w miare łatwo? i odnosnie FISa ile watków tyle opini trzeba w koncu licznik wymieniac ? czy nie? i co takk naprawde pelen FIS daje ? jaki zakres funkcji i bajerów?

Opublikowano

Tarcz to "Samoróba" w celu zeuropejszczenia anglika. Wiem, sam będę takową na dniach zamawiał do B6. Auto na 100% anglik, tylko dobrze przełożone i tyle w temat. Ingerencji w konstrukcje nie ma, śladów po nie fachowej przeróbce nie ma, więc nie masz się czym martwić.

Licznika nie przekodujesz tak, aby pokazywał na godzinie 12nastej 100km/h jak to jest w europie, stąd te tarczki. Jedynie wymiana licznika zostaje.

W ciemno strzelam, że masz pełnego S-Line z zewnątrz i wewnątrz jak to w Anglii w 90% przypadków bywa :wink:

Opublikowano

Dziwne tylko, ze ktoś fachowo przekladke zrobił co tanie nie jest żeby dobre, nie zjechane elementy wnętrza zamienić a zostawił takiego babola z zegarami, mi to jakoś nie pasuje.

Opublikowano
Dziwne tylko, ze ktoś fachowo przekladke zrobił co tanie nie jest żeby dobre, nie zjechane elementy wnętrza zamienić a zostawił takiego babola z zegarami, mi to jakoś nie pasuje.

A kto, 10lat temu rozróżniłby w B7 zegary EU do przerobionych UK? Po co zmieniać licznik za parę ładnych złotych (wtedy myślę, że tysięcy) skoro można wstawić tarczkę za o wiele mniej (teraz jakieś 100zł), nie kombinować z IMMO, zostawić w liczniku ori VIN itp?

---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:31 ----------

Kluczyk od stacyjki pasuje do wkładki drzwi?

Opublikowano

odnośnie kluczyka to sam nie wiedzialem wiec poszedłem do garażu sprawdzić no i pasuje elegancko, odnośnie pakietu "S-line" to tak kolego jak mówisz mam zewnętrzny i wewnętrzny, aby czarnej podsufitki nie mam, a przekładka faktycznie fachowa nawet czujnik zapiecia pasów jest tylko po stronie kierowcy wiec tez musieli przełożyc chyba ze byl po obu stronach a dla pasażera sie popsuł ale to by błaad gdzies wywalało albo kontrolka by swieciła:)

---------- Post dopisany at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ----------

i licznik np przebieg pokazuje w kilometrach caly czas i według ASO tez sie zgadzają przebiegi w kilometrach od poczatku serwisowany byl do bodajze 160 ponad tysięcy w 2012roku a ja kupiłem teraz w lutym przy przebiegu 198 tak wiec wszystko pasi:decayed:

---------- Post dopisany at 19:21 ---------- Poprzedni post napisany at 19:13 ----------

A jeszcze małe info co do kluczyka potwierdzające fachową robote. To znaczy auto do Polski przyjechało z Francji bez ksiązki serwisowej i z jednym kluczykiem (jak większosc aut z tego kraju) i ja przez ASO dorabiałem i programowałem drugi kluczyk i robiłem to w ten sposób ze zamówiony był z fabryki po numerze VIN i pasuje bez problemu, wiec przekładka albo była w ASO albo ktoś sie naprawde bardzo bardzo przyłożył że zamek jest normalnie w drzwijach kierowcy i kluczyki pasuja do stacyjki i do zamka dobrze myśle?

Opublikowano

A ASO nie bawiliby się w przekładki :wink: Ktoś po prostu się przyłożył do przekładki :)

Opublikowano

chyba że wyszedł z fabryki na rynek angielski z kierownicą po lewej stronie czyli normalnie (w angli mozna przecież rejestrować pojazdy z kierownicą po lewej lub prawej stronie-a przynajmniej tak było), w kodach wyposażenia jest L0R czyli niby ze po prawej stronie ale z innej beczki znam gościa co kupił nówke volkswagena i we wlepkach i kodach wyposarzenie troche rózni sie od stanu normalnego znaczy w kodach ma mniej niż jest w rzeczywistosci pisze ze czegos nie ma a faktycznie jest a auto nówka tak wiec nie wiem....Ale tak czy owak jesli nawet jest przekładka to sie nie martwie bo zrobiona pełna profeska:)

Opublikowano

jak nie masz VAG'a to i tak taniej wyjdzie Cię zakup VAG'a i manetki żeby zrobić pełny FIS :) razem ok 150 zł :) a VAG sie przyda zawsze :) potrzebny tylko klucz do kiery i długi torx do odkręcenia obudowy pod kierą i manetki :)

Opublikowano

a masz numer VIN widoczny pod przedni szyba?

bo tak maja angliki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...