Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci na niebiesko...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak w temacie auto Audi a4 b5 1.8 T Quattro na chipie

Auto sobie troszke kopci na niebiesko...zaraz po odpaleniu, jak i pozniej też na wstecznym, w czasie jazdy nie widać.

Co dziwne..

Moc jest ok, oleju nie spala, przebieg niecale 300tyś

Czy nieszczelność wydechu w okolicach sondy i przy złączu elastycznym mogą powodować takie coś? dodatkowo pod kolektorem ssacym widzialem dość duzo oleju czy tak nie jest odma??

Opublikowano

jak kopci na niebiesko to turbo puszcza lub uszczelka pod głowica ewentualnie odma puszcza olej ale wątpię ...

Opublikowano

Turbo możliwe no niestety wymieniałam je na używane i widziałem ze ma luzy...

Dodatkowo falują obroty nie zawsze ale jednak.

Da się jakoś sprawdzić skąd ten dym?

Opublikowano

Auto sobie troszke kopci na niebiesko...zaraz po odpaleniu?

Typowe objawy wskazujące na zużycie uszczelniaczy zaworowych

Opublikowano

Auto sobie troszke kopci na niebiesko...zaraz po odpaleniu?

Typowe objawy wskazujące na zużycie uszczelniaczy zaworowych

to tez moze byc !

pierwsze co to zlukaj jak tam w dolocie

Opublikowano

Powiem Ci tak, auto kopci po odpaleniu i jak cofam w czasie jazdy też. Moc ma chociaż obstawiam, że nieszczelności w wydechu i na kolektorze bo jest lekko pękniety powodują falowanie i jakiś ubytek mocy dodatkowo mam przygietą rure od IC do tego metalowego wspornika chyba co idzie pod pasem:)

Opublikowano

Mam to samo co kolega Danny. Na wstecznym mozna się wręcz sztachnąc spalinka:decayed: Na korkach pod obciążeniem potrafi sztacha palnąć... zimny ciepły, nieważne puszcza chmurke na obciążonym motorze (czyt. w trakcie jazdy).

link do filmu:

Nie widać, ale potrafi chmurkę puścić....

Link do postu z tym problemem: http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/b5-ajl-bierze-olej-kopci-niebiesko-1-8t-116730/

Jesli nie załapie , temat brzmi: Bierze olej i kopci na niebiesko. 1.8T

Przygotowywuje sie na najgorsze, więc pójdzie pare rzeczy oprócz uszczelniaczy zaworów....

Nadmieniam, ze na przepustnicy czysto... turbo ma ok. 6m-cy po regenerowaniu (dobrze zrobione)

Wykluczyłem temat na tyle, że będę dobierał się do silnika.

Mam te same objawy... moim skromnym zdaniem jeśli nie masz filmu olejowego na przepustnicy to problem tkwi w ułożeniu silnika.

Opublikowano

U mnie diagnoza to uszczelniacze plus nieszczelny wydech.

Zobaczymy bede to chciał zrobić jak najszybciej:D wiec napewno napisz:)

Opublikowano

zrobiłeś? u mnie góra silnika poszła do remontu. Teraz jest czyściutko. Silnik był już dobrze przegrzany, i zrobiłem pierścionki plus to co powinno być zrobione. Objaw dymienia zniknął od ręki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...