bienio77 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Witam,chciałbym złożyć magiel z servotronic-em,auto audi a4 b8 avant 2009,czytałem problemy kolegów i myślę,że sam nie ogarnę tematu,to znaczy mechanicznie to nie ma problemu,ale reszta to dla mnie magia.Czy jest opcja na jakiś namiar,kto umie to podłączyć?Z góry dzieki
radek21 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Mam pytanie odnosnie podlacvzenia. Pin 1 do T17 pin 1 bezposrednio a pin 2 do t17 pin 12 tez bezposrednio bo wg schematy przechodzi przez cos jeszcze i stad moje pytanie
wrclaguna Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Opublikowano 21 Lutego 2017 26 minut temu, radek21 napisał: Mam pytanie odnosnie podlacvzenia. Pin 1 do T17 pin 1 bezposrednio a pin 2 do t17 pin 12 tez bezposrednio bo wg schematy przechodzi przez cos jeszcze i stad moje pytanie mozesz to zrobic wg schematu podpinajc dodatkowe PINY ( w sumie 4 szt.) Pinów numerów nie znam
radek21 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Mam pytanie odnośnie pinow do mce bo w temacie sa podane dwa rodzaje, ale nie jest zaznaczone ktory do mce a ktory nr do magla. Przy maglu mam już kostkę podłączona, dopasowałem od starej b6. Tyko ktore piny zamówić do mce?
wrclaguna Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 - 000 979 034 E PINY 2 szt. ( jeden kabelek 2 PINY) ASO
bienio77 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 6 godzin temu, wrclaguna napisał: - 000 979 034 E PINY 2 szt. ( jeden kabelek 2 PINY) ASO
bienio77 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Teraz, bienio77 napisał: Ja kupiłem piny 000 979 034 E na allegro 1,8 zł szt
radek21 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Zamówiłem na allegro o tym nr co podaliście. Przyszły i nie chcą wejść do wtyczki. Wtf? Blokada wyciągnięta i wtyczki nie pomyliłem. Sprzedawca by sie pomylił? Wchodzą kawałek i dalej opor
komoornik Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Możliwe - poza 00 979 034 E jest jeszcze coś takiego jak 00 979 009 E, który ma "języczek" po drugiej stronie.
bienio77 Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 15 godzin temu, komoornik napisał: Nie wiem czy są jakieś inne jeszcze,ale te co były na allegro,to mi też ciężko weszły w kostkę,ale pasowały,wskoczył na miejsce dopiero po lekkiej walce
Vis Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 w manualu jest chyba mały błąd - O-Ringi wymienione na liście potrzebnych części to uszczelki od czujnika / conwertera, którego raczej nie trzeba demontować, chyba żeby ktoś kupił magiel bez tego elementu. natomiast pierścienie uszczelniające do węży mają numery WHT002666 i WHT002665
wrclaguna Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 2 godziny temu, Vis napisał: w manualu jest chyba mały błąd - O-Ringi wymienione na liście potrzebnych części to uszczelki od czujnika / conwertera, którego raczej nie trzeba demontować, chyba żeby ktoś kupił magiel bez tego elementu. natomiast pierścienie uszczelniające do węży mają numery WHT002666 i WHT002665 Tak mi zalecił kumpel z ASO 1 Post uzupełniłem o Oringi wezy
LHeczko Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) Cześć, mam drobny problem w polifcie. Rozumiem, że wspomaganie jest elektryczne - żadnego zbiorniczka na płyn brak W większosci przypadków działa bezproblemowo, ale przy większej prędkości przy skręcie w prawo zdaża się opór jakby wspomaganie w ogóle nie działało - jakieś pomysły? Jak to zdiagnozować? W sumie to nie tylko przy skrecie w prawo - im więcej km przejechane tym w większej ilości przypadków zachowuje się niezbyt normalnie... Nie ma tematu WD40 na krzyżak i kiera chodzi jak marzenie Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez LHeczko
marda16 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Cztery oringi + wtyczka dwupinowa do magla =120zł ASO SKODA ,też tak drogo płaciliście ?
polo25 Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Chce zalać układ świeżym płynem I mam problem, bo ten płyn o numerze G 004000M2 jest syntetyczny a na korku jest że wlewać tylko mineralny, jak to z tym jest?
bin85 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Już chyba przy B6 był taki problem że mineralny płyn G 002 był niedostępny w ASO i zastąpiony syntetykiem
Gość Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Witam. Potrzebuje informacji jak w B8 wychodzi przekładnia? Bo w niektórych autach trzeba odkręcić sanki. Jak z wymontowaniem wygląda to w B8? Otóż czy dam radę to zrobić stawiając auto na kobylkach? Umiejętności są, narzędzia też, kwestia taka że w uk za wymiane krzyczą po 350 funtow. Dlatego chcialem ogarnac to sam, takze w kwesti dokrecania śrub odpowiednim Nm itp. Czy przekładnia wyjdzie bez demontażu zawieszenia? Z góry dzięki za odpowiedź. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 A drugie pytanie mam takie że MCE 09 mam z koncowka 063 D także powinno obsługiwać servotronic. Ale w Byte 7 mam tylko bite 4 i 5. Poniżej zdjęcie. Jak to rozwiązać ? Vdcsa mam z połowy 2017. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się