Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klekotanie z silnika (filmiki) Rozwiązanie str. 4


Wielki Dao

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem również obstawiam rozciągnięty łańcuch, tłucze po pokrywie lub głowicy, powinien zostawić ślady jak zdejmiecie drugi raz pokrywę to trzeba ją obejrzeć czy są jakieś rysy. Jak zwiększasz obroty to wzrasta ciśnienie oleju i napinacz daje radę jak spadają obroty spada ciśnienie i rozciągnięty łańcuch tarabani. Stary napinacz nie wygląda tragicznie, a nawet powiedziałbym że całkiem dobrze, ślizgi ma w dość niezłym stanie, widziałem dużo gorsze i tu problemem może być właśnie łańcuch ale nic na 100%, zmienisz komplet i mam nadzieje że wszystko minie, w najgorszym wypadku jedno wyeliminujesz już na 110%:wink:

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe jest aby coś tak klekotało z głowicy? Jakieś wałki czy coś? Czy jednak wydaje się wam że to jednak łańcuch ? :P różne myśli chodzą mi po głowie i nastawiam się na większe koszta... do dyspozycji zostaje mi jedynie marne 1500 zł... mam nadzieję że po rozwiązaniu problemu temat się komuś przyda.

Nagrałem filmik na którym słychać jak kręci się łańcuch, wstawię jak będę w domu.

słychać ciągły dźwięk kręcenia się, jak by ktoś kręcił korbką:

https://www.youtube.com/watch?v=GeXOZYgCQJk&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli może to być łańcuch ale nie koniecznie... uszczelki muszę wstawić bo użyty został sylikon jednak trochę leci... ehh studnia bez dna :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałeś że ciśnienie oleju ok, a wiesz jakie były dokładnie wskazania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie były dokładnie. Czy jest jakaś możliwość zmiany łańcucha bez zdejmowania rozrządu? I czy można w podobny sposób zdjąć napinacz i założyć uszczelkę? Po założeniu łańcucha i uszczelek jeżeli to nie ustąpi pojadę w inne miejsce by sprawdzić ciśnienie oleju, nie wiem czy teraz mogę pojechać z uwagi na sylikon i lekko kapiący olej. Może to być też wina pompy oleju? Przy jej wymianje też trzeba zdejmować rozrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łańcuch zmienisz bez rozbierania przedniego rozrządu.

Jeśli chcesz zmienić uszczelke pokrywy i uszczelke pod napinaczem nie musisz ściagać ani rozrządu (z przodu) ani napinacza z łańcuchem z tyłu- wystarczy go ścisnąć i unieść.

Poszukaj na forum były o tym tematy.

Jak ciśnienie słabe może to być wina pompy oleju. Przy wymianie pompy oleju rozrządu nie ruszasz.

Swoją drogą to sie pogubiłem w Twoim temacie. Jak zmieniałeś napinacz to łańcuszek założyłeś stary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, założony stary, mój błąd, czyli jednak nie trzeba całego przodu rozbierać by wymienić te części?:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łańcuch da się wymienić bez rozpinania rozrządu ale nie każdy mechanik się tego podejmie, wałek ssący odkręcamy a wałek wydechowy z rozrządem popuszczamy na tyle aby go unieść i wymienić łańcuch, trzeba uważać, pamiętać o ustawieniach i sprawdzać czy nic nie przeskoczyło, rozrząd i wałki z łańcuchem muszą grać, mechanik musi wiedzieć jak to poustawiać. Uszczelki warto dać oryginalne i silikon w narożnikach pod uszczelkę pokrywy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem jednak nic nie znalazłem jak to zrobić, ma ktoś jakiś filmik lub foto story ? Chodzę strasznie zestresowany przez ten samochód :kwasny: Jak oddam teraz samochód aby założyć łańcuch i uszczelki to znowu 2 dni nie będę miał samochodu :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że masz problem z ciśnieniem oleju,

tutaj masz filimik z wymiany

błedy na vagu miałeś jakieś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plecionka ?

Co plecionka? Chodzi Ci o zapchane sitko smoka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20140516_102242.jpg

Przyszedł łańcuch, uszczelka do napinacza jest z jakiegoś aluminium? ;p i nie wiem co na tej uszczelce jest, jakaś niebieska guma która odchodzi... do tego pół okrągła uszczelka. Koszt zestawu około 155 zł. Da się sprawdzić sitko smoka bez utraty oleju? Miałem wymieniany w tym tyg na 5w40 z 5w30. Sobota/niedziela będzie wszystko założone, dam znać czy się poprawiło czy też nie. :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

części zamówiłeś dobre - bynajmniej wizualnie :)

Sitko smoka żeby sprawdzić trzeba zdjąć miskę, z tego co wiem. Chyba nie mam możliwości podejrzenia sitka w inny sposób niestety :kwasny:

Ale jak masz olej świeży to zlać ten co masz, zdjąć miskę i wyczyścić smok. Wydaje mi się że ten olej potem możesz spokojnie nalać z powrotem.

Ale może niech się ktoś wypowie dla potwierdzenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli znowu będę musiał wlewać olej? Jeżeli tak trzeba będzie zrobić to spuszczę olej do jakiegoś pojemnika i znowu wleje, zrobione na nim dosłownie 40 km ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcąc nie chcąc, myślę że przyda sie jakiś olej nalać :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu zleję go do pojemnika i wleję spowrotem :P trochę chyba będę musiał i tak dolać ze względu na lekki ubytek ponieważ nie ma uszczelki pod klawiaturą, ale jest nowa więc wszystko powinno być wporządku, jeżeli łańcuch i uszczelki nie pomogą gdzie może leżeć problem? Pompa oleju? Ciśnienie? Zapchsne sitko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...