Flaha Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Panie i Panowie. Pytanie do kogos kto siedzi w temacie (mechanicy itd) albo niedawno to robil? Czeka mnie wkrotce wymiana rozrzadu. Jednoczesnie chce zapobiegawczo wymienic zabierak. Z tego co mowi mechanik cena uslugi wyniesie 1700-1800zl (plus czesci) bo trzeba zdejmowac sanki, miske itd. Czy to troche nie za duzo, jak sadzicie?
Wihajster Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 zadnych sanek nie trzeba zdejmowac.Cena kosmos za sama usługe
thenaturat2 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Max 400- 500zł za robotę. Części to jak chcesz to sam ogarniasz. I tak jak napisał Wihajster żadnych sanek nie trzeba. Odkręca się miskę, sprężarkę i luzujesz silnik na poduchach. Pózniej go tylko lekko podnosisz
SotoM Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Z sankami nie do konca...nie to ze sie je demotuje calkowicie a popuszcza z przodu bo o wiele latwiej jest wyjac miske wyczyscic wszystko itd. Robota za wym.rozrzadu i zabieraka -1000zł to dobra cena.wszystko zalezy od regionu województwa miasta itd... Tak na marginesie ja biore 500zl za sam rozrzad...
Flaha Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 no właśnie dlatego się zastanawiam. Bo dbam o auto i nie oszczędzam na nim, ale nie chciałbym być przysłowiowym "jeleniem"... dzięki za dotychczasowe opinie!
SotoM Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Rozrzad- pasek,rolka prow, napinajaca p.wody okolo 700zl zabierak,zeger,silikon do 50zl. Praktycznie robota ta z czesciami powinna sie zamknac w 1750zl. Wymiana zabieraka to raptem na spokojnie 6h roboty i rozrzad bez niespodzianek 5h
gumis020 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Witam podepne się pod temat może mi kogoś doradzicie,jestem z małopolski i w okolicy sierpnia bede wymieniał olej i wtedy chciałbym obkukać zabierak pompy mechanik wyciągnie ale sam raczej wyciągac zabieraka pewnie by nie chciał a może i by chciał nie pytałem go jeszcze,chodzi mi o kogoś fachowego kto popatrzy uczciwie że jak zabierak jest w jeszcze ok stanie to gniazdo też bedzie git więc ino podmienić zabierak na nowy a nie naciągać na przerobienie gniazda. Polecicie kogoś? 1
Pawelkiwi Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 gumis020: Sam siebie może głupio polecać bo toż jest autoreklama ale zapraszam do mojego serwisu. Myślę że będziesz zadowolony. Ceny przystępne. Flaha: Myślę, że 1000 zł to taka minimalna cena za tą usługę. Taniej = ktoś musi obniżyć jakość. Skuszony wybiera tańszy warsztat. Potem zaczynają się problemy.
gumis020 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 gumis020:Sam siebie może głupio polecać bo toż jest autoreklama ale zapraszam do mojego serwisu. Myślę że będziesz zadowolony. Ceny przystępne. Flaha: Myślę, że 1000 zł to taka minimalna cena za tą usługę. Taniej = ktoś musi obniżyć jakość. Skuszony wybiera tańszy warsztat. Potem zaczynają się problemy. ok nie ma problemu zresztą już kiedyś Twój profil zapisałem sobie odnośnie mojego zapytania,więc jak mój mechanik ino wyciągnie pompę to ugadam się z Tobą na obkukanie imbusa.
Flaha Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Opublikowano 6 Maja 2014 gumis020:Sam siebie może głupio polecać bo toż jest autoreklama ale zapraszam do mojego serwisu. Myślę że będziesz zadowolony. Ceny przystępne. Flaha: Myślę, że 1000 zł to taka minimalna cena za tą usługę. Taniej = ktoś musi obniżyć jakość. Skuszony wybiera tańszy warsztat. Potem zaczynają się problemy. zgadzam sie z Toba... ale mowa jest o 1700-1800 a nie 1000, wiec dlatego zaczalem sie zastanawiac. Niewazne, juz sie ustawilem na ta robote. Dzieki za opinie!
mAti_brd Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 ja za wymianę kompletnego rozrządu wraz z olejem w silniku i filtrem powietrza kabinowym olejowym zapłaciłem w boschu 1500zł (części+wymiana)
thenaturat2 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Ja robiłem w zeszłym roku w Aso Audi wymianę rozrządu wszystkie płyny i filtry i zostawiłem u nich 2300:grin:. Części były moje
Wihajster Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Ja robiłem w zeszłym roku w Aso Audi wymianę rozrządu wszystkie płyny i filtry i zostawiłem u nich 2300:grin:. Części były mojekto bogatemu zabroni
Pawelkiwi Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Ja kiedyś gdy auto było na gwarancji (byłem zmuszony zrobić to wraz z wpisem do książki serwisowej) zrobiłem pełen rozrząd w ASO za 1400,00 zł wraz z częściami i płynami. Uważam że ta cena jest bardzo dobra a jeśli chodzi o ASO to rewelacja - ale musiałem nieźle negocjować. Jeden z wielu minusów tego co musiałem potem poprawiać - przestawiony rozrząd o 1 ząb na pasku.
szwarcu1 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Napiszę tak - wymiana rozrządu to u mnie w okolicach ok 300-400zł. Jak przód rozebrany, to dostać się do michy już nietrudno, więc myślę że max kolejne 300-400zł. Ja robiłem wszystko sam, wraz z rozrządem, bez kanału i podnośnika - poduszki odkręcone, silnik do góry i micha wychodzi bez najmniejszego problemu. A poniżej dwie fotki z początku pracy i jej końca :-)
hager84 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 koledzy i ja sie podepne do tematu myślał ktos z Was o wymianie pompy oleju np tych po regeneracji z allegro np z firmy TMA ?
szwarcu1 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Po regeneracji są z reguły wałki a nie pompy. Ja zdecydowałem się jednak na przejście na pompę od BKD. Żeby to wszystko się kupy trzymało, w moim przypadku musiałbym przejść na napęd zębaty i dopiero skorzystać z regeneracji. A to już kosztuje znacznie więcej niż przejście na pompę od BKD.
hager84 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 kolgo jak jest z pompa w bkd może w moim brd na kołach coś takiego da sie zrobić. Ogólnie szukam jak najwięcej informacji na temat rożnych rozwiązań przed wizytą u mechanika
szwarcu1 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Poczytaj wątek o swapie pompy. Jest tam bardzo dużo opisane o tym. http://a4-klub.pl/2-0-197/all-b7-likwidacja-walkow-wyrownowazajacych-silnika-2-0-tdi-swap-pompy-oleju-113704/
Pawelkiwi Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 W BRD wyjmujesz zębatkę. Wkładasz zębatkę pod napęd na łańcuchu, napinacz + pompę od 1.9 + łańcuch i po robocie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się