gabriel_bar Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Dzis podnioslem samochod ,szarpalem kola przednie w ta i w w druga i nie ma luzow ale gdy trzymalem kierownice a znajomy szarpal kolami to sa jakies stuki na kierwonicy ktorych nie czuc na kole ... chyba maglownica czy sie myle??mozna probowac ta srubka co jest na maglownicy torche przykrecic?? czy od tego stukania moze tak wozic autem?? po drugie te dziwne zachowanie samochodu jest tylko na dziurach wiec obstawiam tez te amortyzatory tymbardziej ze sa na nich jakies mokre slady choc nie swieze... dzis chyba kupie amory i zobaczymy co bedzie:) Miałem namyśli żeby sprawdzić na opuszczonym
kowalek3245 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Witam Otóż panowie opiszę wam swój problem. Wcześniej miałem stalowe felgi i zimówki zakupiłem 2 sztuki opon dębica presto na przód samochod prowadzil sie nadal pewnie dalo sie zapierniczać, w kolejnym miesiacu zakupiłem jeszcze 2 opony na tył 205/60/15 aby lepiej trzymal sie drogi, i załozyłem te opony na aluski oryginalne od audi a4, i zaczęła sie katorga. Wyważanie super maxymalny ciezarek jaki byl zalozony to 30 ten co zakladal mowi ze felgi proste. Kiedy zacząłem jezdzic czulem w zakretach w lewo jak by mi tylna oś skrecała. wymienilem tuleje tylnej belki. Niestety dalej to samo. pojechalem na geometrie, nadal to samo tyl blywa a w zakretach zachodzi, sprawdzilem łożyska, włozyłem nowego smaru i dokręciłem srubę. nadal samochod plywa. pojechalem na diagnostyke amortyzatory 85 tyl 75 przod brak luzów, zawieszenie bardzo dobre. sprawdzilem takze czy sprezyna nie jest peknieta z tylu, lecz wszystko dobrze jest. Dzisiaj dopompowałem powietrza na 3.0 z tyłu 2.6 przód i samochod pływa jeszcze bardziej. Nie mam pojecia co to może być brak mi pomysłów, Czy to moze byc od luzów na kierownicy? myślałem tez o wymianie łączników stabilizatorów. Pomóżcie. )
tomaszstn Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Po pierwsze za dużo powietrza a po drugie skoro wymieniłeś tuleje tylnej belki to jeszcze tylko tylne amorki zostały. Zakładam że wszystko proste, tzn. żadnego dzwona nie miałeś wcześniej
kowalek3245 Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 tak ja wiem ze za duzo ale opony tylne wygladaly jak by byl maly kapec, i dlatego dla sprawdzenia dopąpowałem wiecej powietrza. Czyli kupic komplet amorki odboje i te tuleje co sa na szczycie amortyzatora i sprezyny ?
tomaszstn Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Amorki i ewentualnie odboje jak Twoje są w złym stanie. Amorki jakieś lepsze bo jak założysz tańsze to nawet nie poczujesz różnicy.
Mario82A4 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 No i u mnie wyszło że tylna belka jest trochę krzywa , kojarzy ktoś czy tylna belka od przedlifta jest taka sama jak w polifcie i czy jest jakaś różnica w belce od sedana i avanta
kowalek3245 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 mechanik w moim przypadku stwierdzil ze to amortyzatory bede je w przyszlym tygodniu wymienial takze sie zobaczy czy mial racje. I stad tez moje dodatkowe pytanie czy ze wzgledu na zly stan amortyzatorów kolo moga stac w ten sposob /---\? i drugie czy przez to ze zle trzymaja belka moze byc przesunieta okolo 1-2 cm w jedna strone ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się