simon__75 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 mam gdzieś gałke od a7 w automacie.. jak mi bedziesz przypominał bo dziś miałem zerknąć na nią czy ma taki pierścień to może może.. co prawda gałka w super stanie bo kumpel zmieniał właśnie dla nici .. no ale ja tam jej nie założę a na handel już poł roku leży w kartonie nawet nie wystawiona.. to się coś pomysli Automat ma chyba inne mocowanie mieszka niż manual :/
komoornik Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Inne. Wczoraj zmieniałem u siebie gałkę.
simon__75 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 Inne. Wczoraj zmieniałem u siebie gałkę. Ty w automacie czy manualu masz ? Jak w manualu to opowiadaj jak u Ciebie wyglądała procedura wymiany.....
komoornik Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Jak ostatnio sprawdzałem, to S Tronic nie jest manualem Inne mocowanie jest mieszka.
simon__75 Opublikowano 28 Października 2016 Autor Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Jak ostatnio sprawdzałem, to S Tronic nie jest manualem Inne mocowanie jest mieszka. Mój błąd....nie popatrzyłem na opis: Skrzynia:S-Tronic ________________________________________________________________ Dopadłem "dawcę" do przeszczepu gałki Jednak jak już się do niej zabrałem to stwierdziłem ze zamiast całej gałki wymienię sam pierścień z rozpiską biegów. Sam pierścień wychodzi dość fajnie a przy tej operacji odpadnie mi zabawa z mieszkiem i tym nieszczęsnym pierścieniem. Jak planowana operacja się uda to części będą pewnie na handel. Edytowane 29 Października 2016 przez simon__75
amaradaar Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 no i pieknie daj fotogen pierścienia z góry jak on wygląda jak on siedzie ? a najlepiej daj mini DIY na warsztat ja sie zastanwiałem nie raz jak to się kur rozbiera a nigdzie nie ma po kilku latach cos wiem ale tez nie wszystko
simon__75 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Pierścień który trzyma mieszek ma na dole od strony mieszka taką dziadowską zapadkę :/ Nie widze możliwości zdjęcia go bez uszkodzenia :/ Nawet po zdemolowaniu samego mieszka (udało się go wyrwać z tego pierścienia) pierścień mimo że był "luźny" nie chciał zejść z gałki. Gałka sama w sobie raz że była w "śmiesznym" stanie a dwa że była mi zbędna to poszła na zniszczenie tylko po to żeby "uratować" pierścień. Pierścień od strony gałki ma takie kropki - pewnie żeby docisnąć mieszek do aluminium na gałce. Na sam "koniec" zostało mi jeszcze przekonanie się jak osadzona jest rozpiska biegów na gałce.....iiiiiiiii nie wiem czy nie wymienie samej rozpiski zamiast bawić się z domolowaniem mieszka...gałki.... Sama rozpiska siedzi na wcisk i w sumie łatwo wyszła bez uszkodzeń gałki i samej rozpiski. _______________________________________________________________ Podwójny wydech siedzi na miejscu. Tak jak myślałem zamówiona "redukcja" jest o jakieś 2....3 cm z każdej strony za krótka :/ Rury przy redukcji 105mm są złapane dosłownie na 1cm :/ - jak dla mnie słabo . tym bardziej, że żeby połączyć obie rury obie końcówki musiałem "wcisnąć" w głąb auta :/ Średnio to teraz wygląda. Dziś pisze do firmy i niech mi dłuższe podsyłają jak najszybciej. Dłuższa redukcja dotarła do mnie : Kilka fotek z montażu. Stwierdziłem, że transmisja "na żywo" jest zbędna bo tu nie ma żadnej filozofii. Jedyne przystanki miałem przy metalowych blaszkach / zatrzaskach - nie wiedziałem zamiast których nakrętek mam je założyć - prawidłowe miejsca zaznaczone na poniższym zdjęciu. Kolejnym przystankiem był dyfuzor :/ Zdejmowanie zacząłem od lewej strony - tam gdzie wystawały końcówki wydechu. Pierwsze dwa klipsy jakoś ciężko szły ale jak one zluzowały to całość już jakoś poszła. Tu widać ile brakuje z obu stron :/ Korekcja wydechu pod nową redukcję : ___________________________________________ Auto otrzymało w środę zestaw kompletnego rozrządu (rozrząd, termostat, rolka alternatora, itd.). Jak na przejechane 173 tyś. km to powiem, że pasek rozrządu wyglądał całkiem OK. Nie było widać na nim tych kilometrów. Gorzej wyglądał pasek "osprzętu" i rolki :/ Teraz auto znacznie ciszej chodzi. Rolki też pozostawiały wiele do życzenia :/ Sam napinacz paska dobrze już grzechotał :/ Edytowane 15 Sierpnia 2022 przez simon__75
simon__75 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 Druga maska w kolorze :/
Piotr Czarnojan Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 szkoda ze ja nie moge znalesc u sb koloru
simon__75 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 szkoda ze ja nie moge znalesc u sb koloru Długo szukałem odpowiedniej ..... Teraz siedzi na aucie
andynl Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Tylko teraz do tej nie strzelaj z wiatrówki
simon__75 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Tylko teraz do tej nie strzelaj z wiatrówki Paintball rozumiem....ale wiatrówka Nie wiem co stało się poprzedniemu właścicielowi ale z taką maską już kupiłem te auto. ______________________________________________________________________ Dziś przyszło mi powalczyć troszkę z DPFem. Sytuacja wyglądała mniej więcej tak: wróciłem z trasy (przelotowa w okolicy 150-170) podjeżdżam pod market i widzę że obroty jakoś za wysokie jak na to że auto stoi :/ Po podpięciu kompa wyszło coś takiego: Co więcej był jakiś błąd w module od wentylatorów (zakładam że po wymianie rozrządu się jakoś ostał:/ ). Błąd skasowany...paliwo dolane do ponad połowy zbiornika....auto przegonione po autostradzie i w pewnym momencie cyferki na kompie się wyzerowały Teraz mam takie odczyty: Obroty zeszły do "prawidłowych" i chyba wszystko wróciło do tzw. normy Edytowane 19 Grudnia 2016 przez simon__75
bodas Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 1400km bez wypalania To jest wynik. Mój DPF ostatnio wariuje i wypala się co max 400km, przy OIL ASH 0,16l. Chyba na wiosnę pójdzie do kosza
simon__75 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2016 Wnerwił mnie dziś do białego dosłownie. Ostatni raz jego wypalanie zauważyłem jakiś rok temu. A tu dziś taka niespodzianka :/
bodas Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Wnerwił mnie dziś do białego dosłownie. Ostatni raz jego wypalanie zauważyłem jakiś rok temu. A tu dziś taka niespodzianka :/ W tym wypadku to nie masz się czym denerwować, ja ostatnimi czasy czuję się jak niewolnik własnego auta. Nigdy nie wiem kiedy zacznie się wypalać
simon__75 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2016 Wnerwił mnie dziś do białego dosłownie. Ostatni raz jego wypalanie zauważyłem jakiś rok temu. A tu dziś taka niespodzianka :/ W tym wypadku to nie masz się czym denerwować, ja ostatnimi czasy czuję się jak niewolnik własnego auta. Nigdy nie wiem kiedy zacznie się wypalać Nie będę jadąc do sąsiedniej "wioski" piłował auta na 2....3 biegu tylko po to żeby się zagrzał :/ Nie po to dali mi 6 biegów żebym używał 3....max 4
simon__75 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2017 (edytowane) Wiem, że za oknem jeszcze śnieg leży.... czas jednak zacząć rozglądać się za oponami letnimi. Możecie coś polecić ? Na te chwilę zastanawiam się nad DUNLOPem: Edytowane 15 Stycznia 2017 przez simon__75
komoornik Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Mam poprzednika RT jeden sezon, nie narzekam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się