Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B8 CAHA] by Simon__75


simon__75

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, komoornik napisał:

Mam poprzednika RT jeden sezon, nie narzekam. 

Poprzednika RT mam teraz założone u siebie i też wszystko OK  z nimi.....a że jest RT2 to możliwe, że będą "lepsiejsze" ;)
W sumie biorę pod uwagę jeszcze dwie inne opony....

Opony.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka zimowych fotek z dzisiejszego wyjazdu.

ezg4ur6j.jpg


h665cwv6.jpg

rvbgskf9.jpg

hxexpn94.jpg

hra9rjwx.jpg

h85dab8u.jpg

Edytowane przez simon__75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, komoornik napisał:

Ale do takiego tła to chyba quattro powinno być? :P

Powinno być quattro oj powinno :):)
Ośka troszkę się wczoraj namęczyła żeby podjechać pod tę tamę :)
Następne auto mam nadzieję będzie z napędem na 4 koła ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, maciej12312 napisał:

Świetne mody, ale fakt - brak quattro to troche niedosyt jednak :)

No quattro raczej modzić nie będę ;)
Szkoda że nie udało się zakupić z napędem na 4 koła....trzeba jakoś żyć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też ubolewam z powodu braku quattro... ale niezawsze można wszystko mieć. ;)

Robiłeś już pogram?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mango155 napisał:

Też ubolewam z powodu braku quattro... ale niezawsze można wszystko mieć. ;)

Robiłeś już pogram?

Jeszcze nie robiłem. Może na wiosnę się uda :)

Edytowane przez simon__75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie odradzam ECU Project z Wrocławia. Poprzedni właściciel robił tam program w moim samochodzie. Co się okazało, bezczelnie wpinają się we wiązkę idącą do sterownika, zamiast zdjąć blokadę anty-tuningową i wyciągnąć sterownik na stół jak należy. W dodatku po całym swoim mizernym "zabiegu" nie posprzatali nawet po sobie i nie zaizolowali dobrze wiązki przewodów. Kiedy chciałem zrobić remap softu, po wyciągnięciu sterownika na stół (ruszeniu wiązki), poszło zwarcie i uwaliło dwa tranzystory w sterowniku. Na szczęście mój tuner miał taki sam na "dawcę", przelutował potrzebne podzespoły i ożył. 

Druga kwestia to ich hamownia (chyba specjalnie) skalibrowana tak żeby klient zobaczył jak największe cyferki. W moim przypadku u nich niby pokazało 181,9 KM, a rzeczywistości na hamowni MAHA 12 KM mniej... Jak ostatnio poinformowal mnie moj tuner - "mieliśmy ostatnio bmw z ecuprojectu seria 535d, tam wyplul 580Nm i 276KM, nam wyplul 545Nm i 258KM. Auto przyjechało bezpośrednio z Wrocławia po ich pomiarze. Juz wiesz czemu brakowało cyferek w Audi".

Wszystko w temacie, reasumując moją wypowiedź - absolutny brak profesjonalizmu ze strony wspomnianego ECU Project. Nie polecam :)

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mango155 napisał:

Zdecydowanie odradzam ECU Project z Wrocławia. Poprzedni właściciel robił tam program w moim samochodzie. Co się okazało, bezczelnie wpinają się we wiązkę idącą do sterownika, zamiast zdjąć blokadę anty-tuningową i wyciągnąć sterownik na stół jak należy. W dodatku po całym swoim mizernym "zabiegu" nie posprzatali nawet po sobie i nie zaizolowali dobrze wiązki przewodów. Kiedy chciałem zrobić remap softu, po wyciągnięciu sterownika na stół (ruszeniu wiązki), poszło zwarcie i uwaliło dwa tranzystory w sterowniku. Na szczęście mój tuner miał taki sam na "dawcę", przelutował potrzebne podzespoły i ożył. 

Druga kwestia to ich hamownia (chyba specjalnie) skalibrowana tak żeby klient zobaczył jak największe cyferki. W moim przypadku u nich niby pokazało 181,9 KM, a rzeczywistości na hamowni MAHA 12 KM mniej... Jak ostatnio poinformowal mnie moj tuner - "mieliśmy ostatnio bmw z ecuprojectu seria 535d, tam wyplul 580Nm i 276KM, nam wyplul 545Nm i 258KM. Auto przyjechało bezpośrednio z Wrocławia po ich pomiarze. Juz wiesz czemu brakowało cyferek w Audi".

Wszystko w temacie, reasumując moją wypowiedź - absolutny brak profesjonalizmu ze strony wspomnianego ECU Project. Nie polecam :)

 

Hm...
Robiłem u nich 3 auta i do dziś wszystko w nich OK. Co prawda z żadnego nie było konieczności wyciągania ECU ale z tego co robili to byłem i jestem bardzo zadowolony.
Nie mam odniesienie co do mapowania na wyciągniętym sterowniku...szczerze pisząc nie znam nikogo kto u nich B8 robił.
Teraz to nie wiem gdzie miałbym robić program :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do chipa to słyszałem bardzo dobre opinie o VAGTune (niedaleko Wrocławia) https://www.facebook.com/vagtune.tuning/

Myślę że warto się zainteresować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, leewang napisał:

Co do chipa to słyszałem bardzo dobre opinie o VAGTune (niedaleko Wrocławia) https://www.facebook.com/vagtune.tuning/

Myślę że warto się zainteresować.

Będzie chyba potrzeba zapoznania się z ofertą firm mapujących z okolicy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że jestem w trakcie poszukiwania opon letnich, to też zacząłem rozglądać się w temacie nowych wentyli do felg.
Macie jakieś doświadczenie w tego typu sprawach ?
Rzuciły mi się takie wyroby (ceny ich pomijam):

1.

http://allegro.pl/zawory-wentyle-skrecane-wentyl-zawor-skrecany-tpi-i6668803828.html
1.jpg

2.
http://allegro.pl/ukryte-wentyle-zawory-felg-aluminiowych-11-3-imbus-i6341025933.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=175653#imglayer
2.jpg

3.
http://allegro.pl/ms525al-metalowy-zawor-wentyl-skrecany-tuning-hit-i5051502113.html
3.jpg

 

Czy olać to to powyżej i iść w tradycyjne gumiaki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja brałem te z nr 3. Polecam założyć zamiast tradycyjnych, raz że powietrze nie uchodzi (jak nabiłem na początku sezonu 2,2 tak pod koniec też było 2,2), a dwa że ładnie wyglądają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w swoich felgach numer 2, wyglądają rewelacyjnie :) wentyl jest praktycznie niezauważalny, jednak musisz pamiętać, że ewentualne pompowanie kół jest trochę uciążliwe. Musisz mieć przy sobie zawsze imbusik żeby wykręcić zaślepkę i wkręcić wentyl. Mimo wszystko polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Mango155 napisał:

Mam w swoich felgach numer 2, wyglądają rewelacyjnie :) wentyl jest praktycznie niezauważalny, jednak musisz pamiętać, że ewentualne pompowanie kół jest trochę uciążliwe. Musisz mieć przy sobie zawsze imbusik żeby wykręcić zaślepkę i wkręcić wentyl. Mimo wszystko polecam :)

A czy na tej przedłużce do pompowania nie ma na końcu imbusika do odkręcania zaślepki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, simon__75 napisał:

A czy na tej przedłużce do pompowania nie ma na końcu imbusika do odkręcania zaślepki ??

A wiesz, że nawet nie zwróciłem na to uwagi? :glupek2:

Być może rzeczywiście tak jest, mój błąd. :glupek2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Mango155 napisał:

A wiesz, że nawet nie zwróciłem na to uwagi? :glupek2:

Być może rzeczywiście tak jest, mój błąd. :glupek2:

Zerknij w wolnej chwili i daj znać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...