Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeróbka na Allroad


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wszyscy modzimy nasze furki w kierunku s-line, RS lub S. Wiemy jakie części i elementy podchodzą P&P, a które nie.

Tak sie ostatnio zastanawiałem czy równie łatwo można przerobić A4 na A4 Allroad - grill, zderzaki z dyfuzorami, listwy boczne, błotniki czy same nadkola, relingi itp.

Sprężyny na + a nie jak w większości na minusie ;)

Ma ktoś jakieś doświadczenia?

Opublikowano

Chyba skóra nie warta wyprawki:decayed:

Opublikowano

Do wymiany wszystkie błotniki :wink:

Opublikowano

no trochę zabawy jest - ale porównując ceny allroada do A4 - może gra warta świeczki.

Tak naprawdę Allroad A4 poza zewnętrznymi detalami nie rózni się zbytnio od A4 w standardzie. Co innego z A6 Allroad.

Jak pisze WRC błotniki do wymiany - czyli porównując do s-line, gdzie wymieniamy zderzaki, dyfuzory dokładamy listwy więcej roboty o 4 elementy.

kurcze korci mnie - tylko trzeba by od razu zrobić całość, bo inaczej auto będzie wyglądało makabrycznie - trochę części od Allroada i trochę standardu - jak "kaleka". Będzie pachniało wieś tunninegiem.

Problem może być z odsprzedażą - bo jako co taką furkę sprzedawać ;)

Opublikowano

dodaj jeszcze zawieszenie od Allroad'a oraz sterowniki od pneumatyki.

Opublikowano

no właśnie A4 Allroad nei ma pneumatyki podnoszonej jak A6

Opublikowano
no właśnie A4 Allroad nei ma pneumatyki podnoszonej jak A6

No niestety, gdyby była pneumatyka do a4 pewnie już by u mnie siedziała, tego mi brakuje :wink:

Opublikowano
no właśnie A4 Allroad nei ma pneumatyki podnoszonej jak A6

No niestety, gdyby była pneumatyka do a4 pewnie już by u mnie siedziała, tego mi brakuje :wink:

No właśnie - A4 allroad jest piękna, ale z punktu jazdy nie różni się od naszych quattro - stąd temat wymodzenia Allroada

Opublikowano

Odnowię temat .

Mam Audi A4 uszkodzone z przodu i mam możeliwość zakupu całego przodu od allroada w podobnej cenie co i zwykły przód . I tu się zastanawiam . Przód nie jest problemem ,wymienię i będzie ok ,ale co z resztą . Czy faktycznie tylne błotniki też sa do wymiany ? .Czy można w inny sposób niż oryginalny wkleić nakładki ?. Progi nie stanowią chyba problemów jeśli się kupi kompletne ,ale co z resztą ? . Bardzo proszę o rady bo stoje nad dylematem a części pewnie ktoś mi zwinie spod nosa niebawem .

Opublikowano

mysle ze dasz rade to zrobic, bedziesz cieszyć oko, ale..

przy sprzedaży mogą trochę kręcic nosem, że składak ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...