acezary_00 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Witam, Wszyscy modzimy nasze furki w kierunku s-line, RS lub S. Wiemy jakie części i elementy podchodzą P&P, a które nie. Tak sie ostatnio zastanawiałem czy równie łatwo można przerobić A4 na A4 Allroad - grill, zderzaki z dyfuzorami, listwy boczne, błotniki czy same nadkola, relingi itp. Sprężyny na + a nie jak w większości na minusie Ma ktoś jakieś doświadczenia?
acezary_00 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Opublikowano 9 Maja 2014 no trochę zabawy jest - ale porównując ceny allroada do A4 - może gra warta świeczki. Tak naprawdę Allroad A4 poza zewnętrznymi detalami nie rózni się zbytnio od A4 w standardzie. Co innego z A6 Allroad. Jak pisze WRC błotniki do wymiany - czyli porównując do s-line, gdzie wymieniamy zderzaki, dyfuzory dokładamy listwy więcej roboty o 4 elementy. kurcze korci mnie - tylko trzeba by od razu zrobić całość, bo inaczej auto będzie wyglądało makabrycznie - trochę części od Allroada i trochę standardu - jak "kaleka". Będzie pachniało wieś tunninegiem. Problem może być z odsprzedażą - bo jako co taką furkę sprzedawać
Marynarz____ Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 dodaj jeszcze zawieszenie od Allroad'a oraz sterowniki od pneumatyki.
acezary_00 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Opublikowano 9 Maja 2014 no właśnie A4 Allroad nei ma pneumatyki podnoszonej jak A6
proximpuh Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 no właśnie A4 Allroad nei ma pneumatyki podnoszonej jak A6 No niestety, gdyby była pneumatyka do a4 pewnie już by u mnie siedziała, tego mi brakuje
acezary_00 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 no właśnie A4 Allroad nei ma pneumatyki podnoszonej jak A6 No niestety, gdyby była pneumatyka do a4 pewnie już by u mnie siedziała, tego mi brakuje No właśnie - A4 allroad jest piękna, ale z punktu jazdy nie różni się od naszych quattro - stąd temat wymodzenia Allroada
sebu998 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Odnowię temat . Mam Audi A4 uszkodzone z przodu i mam możeliwość zakupu całego przodu od allroada w podobnej cenie co i zwykły przód . I tu się zastanawiam . Przód nie jest problemem ,wymienię i będzie ok ,ale co z resztą . Czy faktycznie tylne błotniki też sa do wymiany ? .Czy można w inny sposób niż oryginalny wkleić nakładki ?. Progi nie stanowią chyba problemów jeśli się kupi kompletne ,ale co z resztą ? . Bardzo proszę o rady bo stoje nad dylematem a części pewnie ktoś mi zwinie spod nosa niebawem .
acezary_00 Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 mysle ze dasz rade to zrobic, bedziesz cieszyć oko, ale.. przy sprzedaży mogą trochę kręcic nosem, że składak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się