Gutterman 1 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Witam dzisiaj otworzyłem korek od oleju i co mnie zaskoczyło pomijając ten poskakujacy korek to jeszcze dym ulatujacy z wlewu. Nie wiem czy mam sie martwic czy bać. Olej to Motul c-cess 5w-40 (spalanie oleju w granicach 1l-1.2l na 10tys km) Norma jaka audi podaje to własnie do 1L na 10tys km tak ze chyba tragedi nie ma. Jest filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 kolego te przedmuchy to chyba nie ma czym się martwic u mnie w silniku ANA jest tak samo jak odkręcę korek to tak sobie wibruje ale nie podskakuje do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman 1 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Ten korek mnie tak nie martwi jak ten dym ze srodka i zapach nie wiem Spalin? Oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytazz 0 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Mam identycznie w swoim 1.6 AHL, licznikowo 240 tyś prawie, oleju od wymiany do wymiany starcza bez dolewek, myślę, że nie ma się czym przejmować . A co do dymu to może wilgoć etc? Mi tak samo capi spalinami/olejem spod tego korka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman 1 Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 wątpię zeby byla wilgoc bo auto bardzo czesto uzytkowane w trasie. U mnie na liczniku 170tys( mysle ze oryginalny) bo przy 150tys dopiero oryginalny rozrzad zmieniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 wątpię zeby byla wilgoc bo auto bardzo czesto uzytkowane w trasie. U mnie na liczniku 170tys( mysle ze oryginalny) bo przy 150tys dopiero oryginalny rozrzad zmieniałem czyli po około 13-14 latach ? Mimo wszystko bał bym się że ze starości guma puści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman 1 Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Wiesz kupiłem go z przebiegiem 148tys. pierwsze co zrobiłem to wymiana paska (był juz nad pękniety). Tak to jest z tymi wszystkimi Mirkami handlarzami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabek155 0 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 u mnie w ahl jest tak samo, a oleju od wymiany do wymiany z 300 ml weżmie i dodam że autko jest zagazowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Norma dla audi to 1l oleju ale na 1000 km A jak miałem A80 1,6TD to i 1,5l na 1000 km Twoimi objawami bym się nie przejmował, sprawdziłbym ewentualnie odmę. Nie masz nowego auta więc jakieś przedmuchy nawet jak będą to co z tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1988 1 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 u mnie tak samo korek podskakuje na odpalonym silniku myślę że to normalny objaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Co do korka to on ma podskakiwać ale jak go weźmiecie w ręke to ma być czuć delikatne przyciąganie - ma być zasysany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1988 1 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Dokładnie tak jest jak piszesz delikatnie go zasysa zależy od odległości korka od wlewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman 1 Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 No to nie ma co sie martwic tylko lac dobre paliwo i OLEJ : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1988 1 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 olej Valvoline MaxLife 10W40 a paliwko Orlen państwowy absolutnie prywatny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutterman 1 Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Motul x-clean 5W40 paliwo tez raczej Orlen albo Okatan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1988 1 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 ja kupiłem z Niemiec auto i miałem tylko nalepkę że olej Castrol ale nie pisało jaki wiec wlałem Valvoline 10w40 a jak na 95r to myślę ze dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się