Labiel Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Ok, a jak myślisz wypalić gaz z rurek czy może tak być przy zakręconej butli i wyjetym bezpieczniku? Nie ma to znaczenia. Masz w sumie 3 zawory. Przy butli, przy parowniku i w dodatku same wtryski LPG są zaworami. ---------- Post dopisany at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany at 13:22 ---------- Ale ewentualnie możesz odłączyć wtryski LPG i podłączyć PB tak jak były ori. Ja miałem takie przypadek że też mi szarpał, szukałem przyczyn i nie znalazłem. Najprawdopodobniej uwalony był ECU PB. Co dziwne z odłączonym LPG i wtryskami PB podłączonymi ori działał ok. Przy podłączonej instalacji LPG ale przy jeździ na PB, nawet jak LPG było całkiem wyłączone szarpał. O dziwo działał ok chodząc na 3 wtryskach PB i jednym konkretnym LPG. Myślałem więc że to wina LPG, ale po SWAPie na APU i zostawieniu tej samej instalacji wszystko jest ok.
karol2984 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 Jak odłącze przeplywke w czasie pracy to zaczynają skakać obroty i się stabilizuje s na biegu jałowym pokazuje około 3,5g/h
ja74687 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Moja rada na sam początek to zakręć butlę, wypal LPG i zobacz co się bedzie działo. Labiel też ci dobrze doradził ale to już więcej roboty A LPG lepiej zakręcić i wypalić bo prawda ma 3 zawory ale troszkę z reduktora może puszczać np. i będzie wynik przekłamany Odłącz narazie po kolei przepływkę i sondę jak ci napisałem i możesz też spróbować zresetować ECU, czyli odłączasz na noc aku i rano przed odpaleniem: przekręceasz zapłon (nie dotykając niczego czyli ręczny, skrzynia na luz i nie dotykasz ani gazu ani nic ), przed włączeniem zapłonu powyłączaj mu wszystkie odbiorniki prądu czyli radio itp., po przekręceniu zapłonu( nie odpalasz samochodu) czekasz ok 50 s, później wyłączasz zapłon czekasz ok 30 - 40 s. i odpalasz delikatnie samochód czyli włączasz zapłon tak na ok 5 -10 s. i odpalasz Po tym zabiegu może ci troszkę falować ale to jest norma, po odpaleniu daj mu żeby chwilkę pochodził i się rozgrzał. Napisz czy pomogło Tylko ze aku mu odłącz po skasowaniu błędów (tych co będziesz mógł) i podłączeniu sondy i przepływki LPG narazie nie podłączaj To zrób jak nie pomoże odłączenie sondy i przepływki
karol2984 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 Ok dzięki ---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 13:49 ---------- odłączyłem akumulator i wcześniej zrobiłem jako takie logi statyczne Log (0 - 002,008,013)
Labiel Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Jak robisz logi statyczne to nie dodajesz gazu. Auto ma chodzić na biegu jałowym, bez dotykania pedału gazu.
karol2984 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 teraz będę wiedział, dzięki:) ---------- Post dopisany 14-05-2014 at 06:15 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2014 at 21:11 ---------- Dalej szarpie
Labiel Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Odłącz jeszcze całkiem wtryski LPG od instalacji pb. W sumie to 10 minut roboty. Chodzi o to żeby odciąć całkowicie połączenie LPG od PB. Potem znów reset i sprawdzenie.
Labiel Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Normalnie wtyczki od ori instalacji wpinane są do wtrysków PB. Przy zalożeniu LPG, są wypinane, podłączane do wiązki LPG i z niej idą nowe wtyczki do wtrysków PB. Chodzi o to że sygnał z ECU do wtrysków PB idzie przez kompa od LPG. Chodzi o odłączenie tego i podłączenie tak jak było ori.
karol2984 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Z tego co widziałem to ori wtryski a LPG mają oddzielne kostki to pewnie gdzieś głębiej się łączą ---------- Post dopisany at 08:35 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ---------- Dodał bym fotki ale pracuje do 18 ---------- Post dopisany at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ---------- Jak będę do domu wracał to odłącze przepływke i zobaczę co będzie, mam jakieś 5km ---------- Post dopisany at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany at 15:20 ---------- nic nie dało wypięcie przepływki
Labiel Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 U mnie gazownik robił w ten sposób że wszystko było połączone blisko wytrysków. Nie było żadnego ucinania kabli itp, dla tego w każdym momencie można było powrócić do oryginalnego podłączenia, sprzed zakładania LPG.
karol2984 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 a co do logów statycznych to które kanały zrobić i około ile czasu logować?
Labiel Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Przepływkę, sondę, korekty sony długo i krótko terminowe, można zobaczyć jak przepustnica pracuje, jak EVAP, czujniki spalania stukoweg itp. Specjalistą od VAGa nie jestem, więc i też kanałów z pamięci ci nie podam, ale jak wejdziesz w działa forum o VAGu to tam jest wszystko.
karol2984 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 a korekty długo terminowe można kasować nie wiesz może ?
Labiel Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Odpinając klemy na 10-15 minut, albo Vagiem. Czyli generalnie reset ECU.
karol2984 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 aha, całą noc klemy były zdjęte i nic nie dało więc reset ecu nie pomaga
Labiel Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 U mnie jak nie też coś nie działało to oczywiście korekty również się nie zmieniały bo i tak chodziło źle. Jak zaczął chodzić ok, to i korekty wskoczyły w "ramy".
karol2984 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 zrobiłem teraz logi, wężyk ten cienki co jest między przepustnicą a regulatorem cisnienie pb z założonym wężykiem Log (0 - 000,013,016) Log (1 - 001,002,007) bez wężyka Log (0 - 000,013,016) Log (1 - 001,002,007) bez wężyka jakoś mniej powietrze bierze ale napięcia stukowe wieksze są
Labiel Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Wydaje mi się jak by przepustnica była bardzo mało otwarta. To samo czasy wtrysków, bardzo krótki jak na jałowym. U mnie przepustnica była coś w granicach 3-4 stopni, a czasy wtrysków na poziomie 2,5-3ms. Jak były krótsze, tak jak u ciebie, gdy spadały po niżej 2ms na jałowym to wtedy właśnie miałem cyrki. ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ---------- PS, jak mu wężyk zdjąłeś to ssał lewe powietrze, więc nie ma co się dziwić że przepływ na przepływce był niższy.
karol2984 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Z wezykiem czasy wtrysku większe są ale tak czy siak szarpał rano znowu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się