Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Znowu przerywa przy ruszaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ok, a jak myślisz wypalić gaz z rurek czy może tak być przy zakręconej butli i wyjetym bezpieczniku?

Nie ma to znaczenia. Masz w sumie 3 zawory. Przy butli, przy parowniku i w dodatku same wtryski LPG są zaworami.

---------- Post dopisany at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany at 13:22 ----------

Ale ewentualnie możesz odłączyć wtryski LPG i podłączyć PB tak jak były ori. Ja miałem takie przypadek że też mi szarpał, szukałem przyczyn i nie znalazłem. Najprawdopodobniej uwalony był ECU PB. Co dziwne z odłączonym LPG i wtryskami PB podłączonymi ori działał ok. Przy podłączonej instalacji LPG ale przy jeździ na PB, nawet jak LPG było całkiem wyłączone szarpał. O dziwo działał ok chodząc na 3 wtryskach PB i jednym konkretnym LPG. Myślałem więc że to wina LPG, ale po SWAPie na APU i zostawieniu tej samej instalacji wszystko jest ok.

Opublikowano

Jak odłącze przeplywke w czasie pracy to zaczynają skakać obroty i się stabilizuje s na biegu jałowym pokazuje około 3,5g/h

Opublikowano

Moja rada na sam początek to zakręć butlę, wypal LPG i zobacz co się bedzie działo. Labiel też ci dobrze doradził ale to już więcej roboty :P A LPG lepiej zakręcić i wypalić bo prawda ma 3 zawory ale troszkę z reduktora może puszczać np. i będzie wynik przekłamany :) Odłącz narazie po kolei przepływkę i sondę jak ci napisałem i możesz też spróbować zresetować ECU, czyli odłączasz na noc aku i rano przed odpaleniem: przekręceasz zapłon (nie dotykając niczego czyli ręczny, skrzynia na luz i nie dotykasz ani gazu ani nic :) ), przed włączeniem zapłonu powyłączaj mu wszystkie odbiorniki prądu czyli radio itp., po przekręceniu zapłonu( nie odpalasz samochodu) czekasz ok 50 s, później wyłączasz zapłon czekasz ok 30 - 40 s. i odpalasz delikatnie samochód czyli włączasz zapłon tak na ok 5 -10 s. i odpalasz :) Po tym zabiegu może ci troszkę falować ale to jest norma, po odpaleniu daj mu żeby chwilkę pochodził i się rozgrzał. Napisz czy pomogło :) Tylko ze aku mu odłącz po skasowaniu błędów (tych co będziesz mógł) i podłączeniu sondy i przepływki LPG narazie nie podłączaj :) To zrób jak nie pomoże odłączenie sondy i przepływki :)

Opublikowano

Ok dzięki

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 13:49 ----------

odłączyłem akumulator i wcześniej zrobiłem jako takie logi statyczne

Log (0 - 002,008,013)

Opublikowano

Jak robisz logi statyczne to nie dodajesz gazu. Auto ma chodzić na biegu jałowym, bez dotykania pedału gazu.

Opublikowano

teraz będę wiedział, dzięki:)

---------- Post dopisany 14-05-2014 at 06:15 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2014 at 21:11 ----------

Dalej szarpie

Opublikowano

Odłącz jeszcze całkiem wtryski LPG od instalacji pb. W sumie to 10 minut roboty. Chodzi o to żeby odciąć całkowicie połączenie LPG od PB. Potem znów reset i sprawdzenie.

Opublikowano

Tzn. Wypiąć z kostek?

Opublikowano

Normalnie wtyczki od ori instalacji wpinane są do wtrysków PB. Przy zalożeniu LPG, są wypinane, podłączane do wiązki LPG i z niej idą nowe wtyczki do wtrysków PB. Chodzi o to że sygnał z ECU do wtrysków PB idzie przez kompa od LPG. Chodzi o odłączenie tego i podłączenie tak jak było ori.

Opublikowano

Z tego co widziałem to ori wtryski a LPG mają oddzielne kostki to pewnie gdzieś głębiej się łączą

---------- Post dopisany at 08:35 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ----------

Dodał bym fotki ale pracuje do 18

---------- Post dopisany at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ----------

Jak będę do domu wracał to odłącze przepływke i zobaczę co będzie, mam jakieś 5km

---------- Post dopisany at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany at 15:20 ----------

nic nie dało wypięcie przepływki

Opublikowano

U mnie gazownik robił w ten sposób że wszystko było połączone blisko wytrysków. Nie było żadnego ucinania kabli itp, dla tego w każdym momencie można było powrócić do oryginalnego podłączenia, sprzed zakładania LPG.

Opublikowano

a co do logów statycznych to które kanały zrobić i około ile czasu logować?

Opublikowano

Przepływkę, sondę, korekty sony długo i krótko terminowe, można zobaczyć jak przepustnica pracuje, jak EVAP, czujniki spalania stukoweg itp. Specjalistą od VAGa nie jestem, więc i też kanałów z pamięci ci nie podam, ale jak wejdziesz w działa forum o VAGu to tam jest wszystko.

Opublikowano

a korekty długo terminowe można kasować nie wiesz może ?

Opublikowano

Odpinając klemy na 10-15 minut, albo Vagiem. Czyli generalnie reset ECU.

Opublikowano

aha, całą noc klemy były zdjęte i nic nie dało więc reset ecu nie pomaga

Opublikowano

U mnie jak nie też coś nie działało to oczywiście korekty również się nie zmieniały bo i tak chodziło źle. Jak zaczął chodzić ok, to i korekty wskoczyły w "ramy".

Opublikowano

zrobiłem teraz logi, wężyk ten cienki co jest między przepustnicą a regulatorem cisnienie pb

z założonym wężykiem

Log (0 - 000,013,016)

Log (1 - 001,002,007)

bez wężyka

Log (0 - 000,013,016)

Log (1 - 001,002,007)

bez wężyka jakoś mniej powietrze bierze ale napięcia stukowe wieksze są

Opublikowano

Wydaje mi się jak by przepustnica była bardzo mało otwarta. To samo czasy wtrysków, bardzo krótki jak na jałowym. U mnie przepustnica była coś w granicach 3-4 stopni, a czasy wtrysków na poziomie 2,5-3ms. Jak były krótsze, tak jak u ciebie, gdy spadały po niżej 2ms na jałowym to wtedy właśnie miałem cyrki.

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ----------

PS, jak mu wężyk zdjąłeś to ssał lewe powietrze, więc nie ma co się dziwić że przepływ na przepływce był niższy.

Opublikowano

Z wezykiem czasy wtrysku większe są ale tak czy siak szarpał rano znowu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...