Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wentylator


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a może już ktoś wymienił dwumas?:wink: to chyba też wymienię na Motula. a turbo jak się sprawuje? jeszcze trochę to naprawy przekroczą wartość auta, poprzednio miałem vectrę i też kasę pakowałem może c**j.... kierowca ze mnie hehe głęboko się zastanowię nad wymianą oleju bo Castrol po odkręceniu korka w silniku wygląda jak przepalony.

Opublikowano

Turbo super sprawa. Raz mi padlo regeneracja .po gwarancji 3 dni sie wysypalo pech .kupilem uzywke z a3 za 300 zl nic z nia nie robilem tylko wrzucilem swoje muszle na nia i lata juz 30 tys. Bez zgrzytu wiadiomo ze trzeba przechlodzi co mnie strasznie wku... Ale cos za cos na zimnym tez nie butuje

Opublikowano

a oprócz turba jakieś poważniejsze naprawy? a jaki olej dokładnie najlepiej zalać? po naprawie kierownicy powietrza autko zdecydowanie lepiej ciągnie pewnie nie to co turbo ale poprawa jest bo tak to straszny muł. dlatego opinie są różne co do aut.

Opublikowano

Raz glowice zrzucalem glupota mechanika. Ktory mi rozrzad robil. Pekla glowica z jego winy i sam musialem to naprawic. I lata do dzis cewki wymienilem 4 szt. Beru wlasnie podczas pierwszej wymiany turbo. Dziwnie po wymianie suszarki przestaly dzialac u niego wszystkie 4 .dodam ze wczesniej bylo ok .juz zaplacil za to jak nalezy .i termostat. Tez wina mechanika probowal wyczepic ta kostke od grzalki i urwal kabel od niej. ten sam co rozrzad i cewki to robil .jeszcze korek zbiorniczka. .i rurke bagnetu .moja wina .i tyle lata spoko w miare dynamiczny oszczedny i wygodny tyle ze ta luka bagaznika za maly ma otwor i wuzek ciezko wsadzic .mam go 2 lata 65000 tys nalatal u mnie ogolnie polecam dobra furka .moj to przerobiony angol.

Opublikowano

U mnie turbo się trzyma a nie wiem czy poprzedni właściciel regenerował.

Ogólnie jestem zadowolony z auta.Usterki to takie drobiazgi, cewki termostat czujnik temp.DV przepływka.Reszta to filtry i olej.

Moc prawie 190km + quattro a spalanie na trasie 10-11 lpg

Opublikowano
U mnie turbo się trzyma a nie wiem czy poprzedni właściciel regenerował.

Ogólnie jestem zadowolony z auta.Usterki to takie drobiazgi, cewki termostat czujnik temp.DV przepływka.Reszta to filtry i olej.

Moc prawie 190km + quattro a spalanie na trasie 10-11 lpg

Duza roznica w dynamice miedzy 150 koni

Opublikowano

szakal222 trzeba było awanta kupić

150 konnym nie jeździłem ale jest spora różnica pomiędzy serią 163km.

Myśle że spalanie też bedzie mniejsze bo silnik mocniejszy i mu lżej

Opublikowano

sorki ze tak pozno odpisuje ale w robocie bylem...czujnik ja zaplacilem £8.pozatym masz 2litry tzn.bedziesz mial wydatki .wymiana czujnika 5minut.ja mam problem z wentylatorami chyba modul mi padl.pozdraiwam

Opublikowano

Od zawsze mialem sedany jakos tak mi sie podobaja nawet lepiej niz coupe .dzieci jak go kupowalem nie planowalem :P a avant w b6 przyzwoicie wyglada szczegolnie porobiony :D teraz bym bez namyslu kupil kombi .zrobie chipa plus zarzuce na poklad fmic+dp+tip moze wydajniejsze turbo i wtryski z pompa i wystarczy chce kompleksowo zrobic raz a dobrze .ale najpierw blachy musze skonczyc .do autora sprzedaj i pozbadz sie klopotu bo cie to auto zrujnuje

Opublikowano

Dam mu ostatnią szansę i zrobię ten magiel Ale jak coś będzie dalej nie tak to idzie do żyda bo jak policzylem to 7 tys wpakowalem w niego prawie połowa wartości

Opublikowano

Kiedys mialem takie padlo marki ford mondeo 1.8 .postawilem sobie zadanie ze zrobie igle z niego worek pieniedzy poszedl a to dalej zlom .wynik naumyslnie go rozbilem lecac bokiem i mialem spokoj .no ale tamto tanie padlo a audi juz troche kosztuje .pruboj zycze powodzonka

Opublikowano

JA kupilem do swojego AVJ taki czujnik z allegro jakieś pół roku temu. Wymieniłem i efektem jest to że po rozgrzaniu silnika, na zegarach pokazuje 90 C a pomimo tego na biegu jałowym (korki) wyrzuca płyn chłodniczy, w wyniku gotującego się płynu. Czujnik nie załącza wiatraka w celu schłodzenia cieczy. Wskazówka ani drgnie. Po odłączeniu wtyczki od czujnika temperatury wiatrak chodzi. płynu nie wyrzuca. Więc czujników z allegro po 30zł nie polecam.

Opublikowano

powiem tak ja mam problem z modulem...czujniki wymienione i dalej nic hehe ALT to jedno wielkie nieporozumienie hehe no coz ale jezdzic cyms trzeba pozdraiwmam

Opublikowano

To wymien modul chyba ze kosztuje sporo

Opublikowano

Człowiek nie płaci po to tyle kasy żeby pompowac w to za co już raz zapłacił. Można było lepiej to przeznaczyć na wygląd optyczny typu Alu przyciemnianie szyby itd. Co do czujnika to kupię raczej z aso będzie pewniejszy. Tak mi się wydaje he he

Opublikowano

Racja tyle ze ceny aso wala z niektorymi czesciami na kolana

Opublikowano

siema udalo mi sie kupic modul z 2.0 fsi jutro jade odebrac....i jeszcze do tego kiera trójramienna z s-line za smieszne pieniadze hehe pozdraiwma jak zrobie to dam znac

---------- Post dopisany 17-05-2014 at 13:40 ---------- Poprzedni post napisany 16-05-2014 at 12:02 ----------

siema zmienilem modul i dalej nic...........po odlaczeniu czujnika w chlodnicy tylko blad na vagu a wentylator dalej nie startuje tylko po odlaczeniu czujnika za silnikiem wentylator rusza i jest ok juz niewiem co moze byc.czy klimatronic ma cos wspolnego z wentylatorem?tzn jezeli jest zepsuty to wentylator nie ruszy?po odlaczeniu go wentylator sam sie wlaczyl pozdrawiam

Opublikowano

A KAble nie sa gdzies uszkodzone

Opublikowano

no wlasnie nie.musze znalezc kogos kto moze odpiac kabel ten przy chlodnicy i mi powiedziec czy wentylator sie wlaczy czy nie...ale nikt ze znajomych niema audi....poprostu d*pa

---------- Post dopisany 21-05-2014 at 16:11 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2014 at 16:55 ----------

witam niewiem dlaczego jezeli na vagu wejde w test climatronica i wlacze opcje sprawdzania wentylatora chlodnicy to nic sie nie dzieje.auto bylo dzis na diagnostyce i powiedzieli ze wszystko jest ok a nie jest.czy climatronic moze miec cos wspolnego z zalczeniem sie wentylatroa?dzieki

Opublikowano

Pewnie klimatronik coś ma, bo skoro włączasz klimę to wiatrak ma się kręcić.

po odlaczeniu czujnika w chlodnicy tylko blad na vagu a wentylator dalej nie startuje tylko po odlaczeniu czujnika za silnikiem wentylator rusza i jest ok juz niewiem co moze byc.czy

Czujnik przy chłodnicy powinien robić zwarcie a nie przerwę.Czyli musiałbyś zmostkować kable a nie odpinać wtyczkę

Właściwie co ci się dzieje z wentylatorem bo nie opisałeś.

Nie włączą się z klimą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...