tomiqu 4 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Mam wrażenie , że myszkuje mi auto po drodze, tzn nie utrzymuje prostego toru jazdy tylko jakby "pływa" w lewo i prawo. Na celownik wziąłem łączniki stabilizatora bo amorki przód i tył mam wymienione. Łączniki na pewno przejechały 90 tys km u mnie ( i nie wiem ile u helmuta ) , czy mogę one być przyczyną tego myszkowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabriel_bar 1 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Bardziej tylna belka, tuleje, daleko masz do przeglądu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owieczka 0 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Chyba najlepiej będzie Ci wjechać na trzepak za 20 zł i wszystko posprawdzać. Inaczej to tylko gdybanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Przegląd był niedawno ale niczego nie wykryli. Może faktycznie te tuleje mają już luz. Aczkolwiek wymiana łączników to też niewielki koszt więc wpierw spróbuję je wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabriel_bar 1 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Przegląd był niedawno ale niczego nie wykryli. Może faktycznie te tuleje mają już luz. Aczkolwiek wymiana łączników to też niewielki koszt więc wpierw spróbuję je wymienić. Nie tyle luz co gumy popękane, ja miałem w piątek przegląd i prawa do wymiany, widać ewidentnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owieczka 0 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Nie tyle luz co gumy popękane, ja miałem w piątek przegląd i prawa do wymiany, widać ewidentnie. Mówisz, że sparciała guma może powodować myszkowanie? Ja mam z tyłu w belce obie gumy sparciałe. Luzów na szarpaku brak. Auto nie myszkuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Sprawdź tuleje w przednich dolnych wahaczach, w szczególności w tzw bananach, uszkodzone powodują pływanie auta przy wyższych predkościach. Zbieżność sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Zbieżność była ustawiana 45 tys km temu po wymianie końcówki drążka i górnych wahaczy. Przy przeglądzie parę dni temu żadnych luzów nie stwierdzili. Opony z 2007r więc też może już dokładają swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owieczka 0 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Zbieżność była ustawiana 45 tys km temu po wymianie końcówki drążka i górnych wahaczy. Przy przeglądzie parę dni temu żadnych luzów nie stwierdzili. Opony z 2007r więc też może już dokładają swoje. Ciśnienie w oponach dobre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Po 2 na koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabriel_bar 1 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Nie tyle luz co gumy popękane, ja miałem w piątek przegląd i prawa do wymiany, widać ewidentnie. Mówisz, że sparciała guma może powodować myszkowanie? Ja mam z tyłu w belce obie gumy sparciałe. Luzów na szarpaku brak. Auto nie myszkuje... Mówię o pekniętej gumie w tulei, jak normalnie stoi nic nie widać, na przeglądzie koleś mi pokazywal to jest pęknięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owieczka 0 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Mówię o pekniętej gumie w tulei, jak normalnie stoi nic nie widać, na przeglądzie koleś mi pokazywal to jest pęknięta. Rozumiem Po 2 na koło. Chyba nie zostaje Ci nic innego jak zacząć od tych łączników stabi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Po sprawdzeniu okazało się , że guma w teleji lewego łącznika stabilizatora praktycznie już nie istnieje ( są też stuki na nierównościach ). Da radę samemu wymienić ten łącznik? Bo widziałem, że mocowany jest się na dwóch śrubach - jedna do wahacza prostego druga do stabilizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Bez problemu to wymienisz, najlepiej jak wjedziesz na kanał i wymienisz bez zdejmowania koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemy_Gda 0 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Wymień dwa za jednym razem, przynajmniej będziesz pewny ich aktualnego stanu a koszt niewielki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się