grzes791 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 witam wszystkich. Jak w temacie mam taki problem na wolnych obrotach silnik trzyma równo obroty nie ma żadnego falowania ale gdy jadę sobie np 100 to obroty co chwile mniej więcej co 2 może 3 sekundy wskakują na wyższe i spadają . Drugi problem mam taki startu do powiedzmy 2,500tys obr ciągnie dobrze ładnie się zbiera a potem zamułka czasami zamułka już trwa do końca a czasami po 3,500tys obr zanika i autko ciągnie elegancko. Z góry bardzo dziękuję za jakieś podpowiedzi pozdrawiam
kdawid Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 witam wszystkich.Jak w temacie mam taki problem na wolnych obrotach silnik trzyma równo obroty nie ma żadnego falowania ale gdy jadę sobie np 100 to obroty co chwile mniej więcej co 2 może 3 sekundy wskakują na wyższe i spadają . Drugi problem mam taki startu do powiedzmy 2,500tys obr ciągnie dobrze ładnie się zbiera a potem zamułka czasami zamułka już trwa do końca a czasami po 3,500tys obr zanika i autko ciągnie elegancko. Z góry bardzo dziękuję za jakieś podpowiedzi pozdrawiam To z tym falowaniem obrotów to może być skrzynia biegów. Znajomy miał identyczne objawy i był to początek padającej skrzyni multitronic. Nie mówię że tak jest w Twoim przypadku ale sprawdź auto pod tym kontem.
jacek70 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Sprawdź błędy oraz zrób logi. Będzie łatwiej.
zioleks Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Witam wszystkich! Podepnę się do tematu. Falują wolne obroty... Przepustnica wyczyszczona i dalej to samo. Poprawia się a nawet naprawia bo objawy ustępują po ściśnięciu dolnego wężyka dochodzącego do kolektora dolotowego. Może ktoś ma jakiś pomysł co to może być, tzn co zrobić aby było dobrze bez ściskania węża (dziwnie brzmi )
zioleks Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Do kolektora dochodzą w moim silniku (BFB) dwa. Ten wchodzący niżej w kolektor idzie w dół do trójnika który łączy się jedną stroną z dołem silnika a druga leci do góry do tej rurki sztywnej z tego co wyczytałem niby odmy...
Galetto Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Możliwe, że problemem jest śruba odpowietrzająca "Bleeder valve". Zerknij na ten wątek: Problem z wolnymi obrotami w 1.8T AWT [solved]
zioleks Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Filmik przedstawia dokładnie to samo co dzieje się u mnie !!! Tylko musze się zalogować na forum passata bo foty nie wchodzą dla "gości"... Dzięki kolego, jak wymienię toto to napiszę co i jak... Byłem w ASO, bo tam mają od ręki takie gadżety, zapłaciłem 45 zł i po zmaganiach 15 minutowych mogę już startować w zawodach najrówniej pracującego silnika na biegu jałowym . Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się