koowal Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Auto posiadam od mniej więcej trzech miesięcy i dopiero zaczynam je opanowywać. Problemem jest nierówna praca zimnego silnika i duże spalanie w mieście (ciężko zejść po niżej 10l). Po pierwszych oględzinach vagiem można się domyślać co jest przyczyną. Czyżby pompo wtryskiwacze? Trochę o tym poczytałem ale proszę o przejrzenie logów i fachową ocenę. Wrzuciłem tylko statyczne, dynamiczne pojawią się w najbliższym czasie. Przepraszam za ewentualne błędy. Dzięki measuring blocks+basic settings: log 000 log 003 log 011 measuring blocks: log 001 log 004 log 007 log 013 log 018 log 023 mam już logi dynamiczne: log 000 log 001 log 003 log 004 log 008 log 010 log 011 Tak na marginesie, jest ktoś na forum kto zreanimuje kabel? Jeśli tak to piszcie na PW. ---------- Post dopisany 20-05-2014 at 10:57 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2014 at 15:19 ---------- Dzięki za zainteresowanie... Pomocne będzie to forum...
spanky Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Dwie pompki maja dosyc spore korekcje , termostat do wymiany Zrob 007 dynamiczne Reszta ok
POWER-KRIS Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 No jak narzeka na wysokie spalanie to bym korekcję walka rozrządu spróbował na 0 dać. Wtrysk na trzecim dużo podaje. Pytanie dlaczego.
koowal Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Opublikowano 23 Maja 2014 Dwie pompki maja dosyc spore korekcje , termostat do wymiany Zrob 007 dynamiczne Reszta ok W przyszłym tygodniu wymienię uszczelnienia pompowtrysków, mam nadzieje, że pomoże... Jutro zrobię log 007 ---------- Post dopisany at 17:18 ---------- Poprzedni post napisany at 17:05 ---------- No jak narzeka na wysokie spalanie to bym korekcję walka rozrządu spróbował na 0 dać. Mógłbyś coś więcej o tym napisać? Jak to zrobić?
POWER-KRIS Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 http://a4-klub.pl/showthread.php?t=72648
koowal Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Opublikowano 24 Maja 2014 http://a4-klub.pl/showthread.php?t=72648 dzięki ---------- Post dopisany 24-05-2014 at 13:10 ---------- Poprzedni post napisany 23-05-2014 at 19:04 ---------- dynamiczny 007
spanky Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Termostat lezy i straszny upal w tym dolocie , nie masz zatkanego nawiewu na IC , badz micno zabrudzonego IC
koowal Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 Termostat lezy i straszny upal w tym dolocie , nie masz zatkanego nawiewu na IC , badz micno zabrudzonego IC Trochę jestem zdziwiony, że termostat do wymiany, szybko łapał i trzymał temperaturę, ale nie wiem jak byłoby zimą. Co do IC to sprawdzę nawiew na szybko czy coś nie przysłania, z drugiej strony zastanawiam się jaki wpływ na pomiar miała temperatura zewnętrzna (+32C)? Czuć, że auto "przytyka". Rozumiem, że tak czy inaczej czeka mnie czyszczenie IC... Opanuję to co jest do zrobienia i wrzucę logi jak to wygląda. Dzięki Panowie. ---------- Post dopisany 29-05-2014 at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 17:05 ---------- Wałek rozrządu do wymiany. Wytarty na trzecim cylindrze (tam gdzie korekcja wyglądała najgorzej) foto Uszczelniacze wymienione. Niestety korekcje się nie zmieniły. Pompka 3 zamieniona z 4, korekcje się nie zmieniły. W środę wymiana wałka + rozrząd + termostat.
vauxhall95 Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Ciekawe czy duzy przebieg czy ropa sie dostawala do oleju i go zzarlo
koowal Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 Ciekawe czy duzy przebieg czy ropa sie dostawala do oleju i go zzarlo Przebieg 212 000 km 100% pewny. Czy ropa? Bardziej wygląda na wadę materiału ale specjalistą nie jestem.
machina Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Ciekawe czy duzy przebieg czy ropa sie dostawala do oleju i go zzarlo Przebieg 212 000 km 100% pewny. Czy ropa? Bardziej wygląda na wadę materiału ale specjalistą nie jestem. Z tm 100% to ja bym taki pewny nie był. Przy tym przebiegu takie rzeczy nie występują no chyba że przeglądy to były tylko na papierze:wink:
koowal Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2014 Wałek zmieniony. log 013 Na czwartym jest pompka z trzeciego (poprzednie logi). Stary wałek wyglądał tak foto1 foto2 foto3 foto4 Najbardziej zużyte krzywki na 1 i 3.
koowal Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2014 Logi statyczne po naprawie measuring blocks: 001 003 004 007 013 018 023 basic settings: 000 003 011 Spalanie spadło nieznacznie. Jak kręcę się po mieście a zwłaszcza jak stoję na światłach to na FISie spalanie skacze jak sekundy w zegarku. Samochód rozgrzany. Tak ma być? W 1Z na postoju spalało mi 0,3L/h...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się