Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo CAHa czy Hybryda


sebamol

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

co byście polecili przy wymiance w mojej B6 1,9 AVF Quattro... tzn. zmiana na CAHa czy na Hybrydkę proponowaną przez kolegę z forum z większym wirnikiem - chyba od 2,5???

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj wynik mojego klocka 1 soft lite a 2 mocny na sprężarce BRD ( dwa softy bo mam zrobione przełączanie map )

moja_1_7_jpg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nadal generalnie nie odpowiedzieliście mi czy hybryde czy Caha? Przeróbki nie mają znaczenia... BRD chyba nie wchodzi w grę bo Caha jest nowszej generacji... tylko czy może tą hybrydę od deva??? Co Wy na to???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nadal generalnie nie odpowiedzieliście mi czy hybryde czy Caha? Przeróbki nie mają znaczenia... BRD chyba nie wchodzi w grę bo Caha jest nowszej generacji... tylko czy może tą hybrydę od deva??? Co Wy na to???

z tych dwóch to CAHA ....

choc jak przerobki nie maja znaczenia to wkładaj GTB17

---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ----------

Tutaj wynik mojego klocka 1 soft lite a 2 mocny na sprężarce BRD ( dwa softy bo mam zrobione przełączanie map )

View image: moja 1 7 jpg

Adrian .... góra jest , ale dołu to jednak to BRD wogole nie ma .... :kwasny: [i to pomiar na 4-tym biegu]

Tutaj Twoje B6 [byłe moje :decayed:] na GTB17 jak pamietasz .... -> Audi A4 B6 1.9 TDI quattro AVF - 199PS / 413Nm

jest przepasc takze zmieniaj to BRD bo wstyd ... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli przeróbki to tylko GTB na CAHA szkoda czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dużo jest tam rzeźby przy tej GTB i jakie koszta bo o tej nie czytałem i nie myślałem...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakup przerobionej turbiny gotowej do przykrecenia to około 1900zł + Przetobienie DP + przerobienie dolotu do turbo + Przerobienie połaczenia turbo IC ( niektórzy robia tak turbo ze pasuje pod orurowanie do seryjnej turbiny) + spływ oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebamol jeśli GTB to sugerowałbym kupno już przerobionej na podciśnienie i zespawanej z kolektorem turbiny,w B6 jest ciasno ale Juby_p jest mistrzem jeśli chodzi o przeróbki GTB,wchodzi z ori puszką powietrza i luzu jest 15MM :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebamol jeśli GTB to sugerowałbym kupno już przerobionej na podciśnienie i zespawanej z kolektorem turbiny,w B6 jest ciasno ale Juby_p jest mistrzem jeśli chodzi o przeróbki GTB,wchodzi z ori puszką powietrza i luzu jest 15MM :wink:

Popieram i widzialem na wlasne oczy :) +5:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie turbo GTB17 już przerobione z resztą Daniels coś o nim wie :naughty:. z racji zmiany planów jest na sprzedaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie turbo GTB17 już przerobione z resztą Daniels coś o nim wie :naughty:. z racji zmiany planów jest na sprzedaż.
dokładnie z czystym sumieniem mogę polecić to turbo :hi:

-----------

To co Daniels zamieniłeś na 22 tak ? Bo nic się nie pochwalisz
u mnie czysta seria zawitała
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daniels to czemu taki powrót w przeszłość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...