sebamol 0 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Witajcie, co byście polecili przy wymiance w mojej B6 1,9 AVF Quattro... tzn. zmiana na CAHa czy na Hybrydkę proponowaną przez kolegę z forum z większym wirnikiem - chyba od 2,5??? Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris-krzysztof 2 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Musisz sie zdecydowac czy chesz montaż P&P czy przeróbki ile chesz przeznaczyc $ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Tutaj wynik mojego klocka 1 soft lite a 2 mocny na sprężarce BRD ( dwa softy bo mam zrobione przełączanie map ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamol 0 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 ale nadal generalnie nie odpowiedzieliście mi czy hybryde czy Caha? Przeróbki nie mają znaczenia... BRD chyba nie wchodzi w grę bo Caha jest nowszej generacji... tylko czy może tą hybrydę od deva??? Co Wy na to??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 ale nadal generalnie nie odpowiedzieliście mi czy hybryde czy Caha? Przeróbki nie mają znaczenia... BRD chyba nie wchodzi w grę bo Caha jest nowszej generacji... tylko czy może tą hybrydę od deva??? Co Wy na to??? z tych dwóch to CAHA .... choc jak przerobki nie maja znaczenia to wkładaj GTB17 ---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ---------- Tutaj wynik mojego klocka 1 soft lite a 2 mocny na sprężarce BRD ( dwa softy bo mam zrobione przełączanie map )View image: moja 1 7 jpg Adrian .... góra jest , ale dołu to jednak to BRD wogole nie ma .... [i to pomiar na 4-tym biegu] Tutaj Twoje B6 [byłe moje ] na GTB17 jak pamietasz .... -> Audi A4 B6 1.9 TDI quattro AVF - 199PS / 413Nm jest przepasc takze zmieniaj to BRD bo wstyd ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 jeśli przeróbki to tylko GTB na CAHA szkoda czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 jeśli przeróbki to tylko GTB na CAHA szkoda czasu.+5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 jeśli przeróbki to tylko GTB na CAHA szkoda czasu.+5 +5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamol 0 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 A dużo jest tam rzeźby przy tej GTB i jakie koszta bo o tej nie czytałem i nie myślałem...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 zakup przerobionej turbiny gotowej do przykrecenia to około 1900zł + Przetobienie DP + przerobienie dolotu do turbo + Przerobienie połaczenia turbo IC ( niektórzy robia tak turbo ze pasuje pod orurowanie do seryjnej turbiny) + spływ oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris-krzysztof 2 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Zależy za ile kupisz turbo bo głowie od tego zalezy cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Sebamol jeśli GTB to sugerowałbym kupno już przerobionej na podciśnienie i zespawanej z kolektorem turbiny,w B6 jest ciasno ale Juby_p jest mistrzem jeśli chodzi o przeróbki GTB,wchodzi z ori puszką powietrza i luzu jest 15MM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Sebamol jeśli GTB to sugerowałbym kupno już przerobionej na podciśnienie i zespawanej z kolektorem turbiny,w B6 jest ciasno ale Juby_p jest mistrzem jeśli chodzi o przeróbki GTB,wchodzi z ori puszką powietrza i luzu jest 15MM Popieram i widzialem na wlasne oczy +5:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miikii 1 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Mam takie turbo GTB17 już przerobione z resztą Daniels coś o nim wie . z racji zmiany planów jest na sprzedaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris-krzysztof 2 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 To co Daniels zamieniłeś na 22 tak ? Bo nic się nie pochwalisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Mam takie turbo GTB17 już przerobione z resztą Daniels coś o nim wie . z racji zmiany planów jest na sprzedaż.dokładnie z czystym sumieniem mogę polecić to turbo ----------- To co Daniels zamieniłeś na 22 tak ? Bo nic się nie pochwaliszu mnie czysta seria zawitała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamol 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 daniels to czemu taki powrót w przeszłość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się