Monterek_fx Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Audi A4 B6 1.9 TDI 2004 rok 130 konny silnik. Witam, Jako że od nowości w aucie nie wymieniałem żadnych pasków po za rozrządem. Chciałem teraz wymienić pozostałe. I mam kilka pytań do was. Jakie paski mogę wymienić i ile ich jest. ( alternator, wspomaganie, klima) czy coś jeszcze czego nie wymieniłem? Chciałem wymienić również wszystkie rolki napinające owe albo ów pasek. Ktoś robił coś takiego? Może ktoś podpowie za czym mam się rozglądać np allegro. Sam tego robić nie będę auto oddam do warsztatu. Tyle że wolałbym kupić swoje rzeczy. Pytanie kolejne: Rok temu nabijałem klimatyzację (nie chłodziła tak jak powinna) okazało się ze za mało było czynnika chłodzącego. Ale klima się załączała było słychać jak silnik zaczynał inaczej pracować, poza tym na instalacji pod maską pojawiał się szron. No i teraz znowu nie chodzi. Próbowałem nasłuchiwać moment załączenia sprężarki czy silnik zacznie inaczej pracować ale niestety nic. Instalacja pod maską jest normalnej temperatury. Czy przyczyną takiego stanu może być dziura w instalacji i czynnik chłodzący postanowił opuścić auto. Wyczytałem gdzieś że jeśli jest totalnie za małe ciśnienie to komputer nie załączy sprężarki. Czy jest coś co mogę samemu sprawdzić? np jakieś bezpieczniki czy coś. Wiadomo pewnie bez warsztatu się nie obejdzie. Chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę zanim pojadę z autem i zaczną mnie panowie naciągać finansowo na coś co kompletnie będzie nie od rzeczy. Autko Audi A4 1.9TDI 2004 rok 130 konny silnik Dzięki z góry na pomocne informację. Pozdrawiam.
elmer80 Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Kolego do diagnozy usterek musisz miec laptopa, kabel i program. Wszystko to jest do ogarniecia w dziale diagnostyka. Jezeli jest to silnik AVF to masz 1 pasek wielorowkowy, 2 rolki i sprzegielko na alternatorze. To ostatnie ma takie samo lozysko jak rolki i obowiazkowo do wymiany.
Monterek_fx Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Opublikowano 20 Maja 2014 Super wielkie dzieki, w lipcu udam się do ASO niech się tym zajmą
elmer80 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Szkoda przepłacać. Rolki i pasek to pół godziny roboty i każdy mechanik to zrobi A części możesz kupić u sprawdzonych sprzedawców tu na forum.
Monterek_fx Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Opublikowano 24 Maja 2014 Nie chciałbym aby jakiś pan "Mietek" spierdzielił czegoś w moim aucie. Nie mam żadnego sprawdzonego mechanika:( Chętnie kupie całość jeśli jest ktoś kto posiada cały komplet oczywiście nowy, tj. pasek,wszelkie rolki, i wszystko co potrzeba przy tej wymianie proszę o kontakt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się