Makale Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Dzięki za rysunek. Co do samych testów to coś ten program nie chce ze mną współpracować (stary interfejs, ale z innymi rzeczami niby dawał radę). Załączam obrazek: bez*tytułu.bmp - Speedy Share - upload your files here Oczywiście temp 90 stopni.
enrike2 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 ja u siebie tez robilem i powiem roznica jest w przyspieszaniu ;-)
Makale Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Ma ktoś pomysł co może być nie tak z tym programem ? Mam tylko pole z obrotami, a nic o temp. kat.
fronek22 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam Panowie Mam problem otóż po diagnozie na Polski Vag 4.9 wyskakuje mi następujący błąd: 16514 Sonda Lambda obwód (strona 1 czujnik 1) zwarcie do innego wyjścia Po diagnozie na VCDS lite 1.2 wyskakuje mi 1. Fault found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Multifunction in Circuit P0130 - 004 - No Signal/ Communication Po wykasowaniu błędu na odpalonym silniku autkiem trzęsie i błąd znowu powraca i teraz pytanie, czy sonda jest już do wymiany i jeśli tak to która i jaką polecacie. Dodam, że autko jest zamulone ja mu gaz a on tylko wyje. Autko jeździ na LPG IV generacji i rozgrzewa się tylko na benzynie.
jarek39 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 miałem to samo wymieniłem sonde i wszystko ok.oczywiscie pierwsza sonda.koszt sondy z boscha okolo 350zł.dostep od góry 30 min pracy.zrób sobie jeszcze test sond.
fronek22 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 miałem to samo wymieniłem sonde i wszystko ok.oczywiscie pierwsza sonda.koszt sondy z boscha okolo 350zł.dostep od góry 30 min pracy.zrób sobie jeszcze test sond. Kolego a w których blokach mierzy się te wartości tych sond lambda?? I masz aktualny cennik tej sondy bo trochę przy dużo kasy bo do nowszych w wersji b7 można już po 250 oryginalną bosha zakupić??
jarek39 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 kolego masz u góry jak sprawdzic sonde.pierwsza sonda to sonda szerokopasmowa i dlatego taka cena.kupowałem ja 1 miesiac temu po znizkach i tyle kosztuje mniej wiecej.taniej niz 300zł raczej nie kupisz.taka sonda idzie do 1.8t i jeszcze chyba gdzies...sprzedawałem cześci 2 lata to troche wiem o tym...
fronek22 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 No faktycznie jest nie zauważyłem - że szerokopasmowa to wiem i chyba będę musiał ją sobie zakupić, ale sprawdzę z inną używką bo koledze została właśnie z silnika ALT. Także z góry dzięki za szybkie informacje i odpowiedzi. pozdrawiam
jarek39 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 jak masz uzywke to wkładaj zaraz bedziesz wiedział czy sie poprawiło.
fronek22 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Kolego, a masz może nr katalogowy tej sondy?? i jak wyciągnąć ten zbiorniczek płynu chłodniczego bo chciałem posprawdzać styki wtyczek od sond. Dodam, że odkręciłem 1 śrubkę bo innych nie widzę a na siłę nie chcę się mocować bo może coś pęknąć
benyA4 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Dokladnie odkrecasz tylko ta jedna srubke , przechylasz i wychodzi .
fronek22 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Podłączyłem dziś pod VCDSA i sprawdzałem napięcia na sondach w grupach: Monday,28,April,2014,20:15:53 8E0 909 557 ,,2.0L R4/5VS 0003, ,Group A:,'031,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Lambda Factor,Lambda Factor, , ,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.09,0.867,1.000, , ,,,,,,,,,, ,0.25,0.906,1.000, , ,,,,,,,,,, ,0.41,0.906,1.000, , ,,,,,,,,,, ,0.58,0.875,1.000, , ,,,,,,,,,, ,0.75,0.914,1.000, , ,,,,,,,,,, ,0.92,0.899,1.000, , ,,,,,,,,,, Monday,28,April,2014,20:16:44 8E0 909 557 ,,2.0L R4/5VS 0003, ,Group A:,'032,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Lambda,Lambda, , ,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP,%,%,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.10,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,0.26,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,0.43,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,0.60,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,0.77,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,0.94,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,1.11,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,1.28,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,1.45,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,1.63,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,1.80,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,1.96,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,2.13,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,2.30,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,2.47,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,2.64,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,2.81,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, ,2.98,0.0,0.0, , ,,,,,,,,,, Monday,28,April,2014,20:17:38 8E0 909 557 ,,2.0L R4/5VS 0003, ,Group A:,'033,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Lambda,Voltage, , ,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, Marker,STAMP,%, V,,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.10,0.0,1.100, , ,,,,,,,,,, ,0.27,0.0,0.860, , ,,,,,,,,,, ,0.44,0.0,1.060, , ,,,,,,,,,, ,0.61,0.0,1.100, , ,,,,,,,,,, ,0.77,0.0,0.860, , ,,,,,,,,,, ,0.94,0.0,0.980, , ,,,,,,,,,, ,1.11,0.0,1.100, , ,,,,,,,,,, ,1.28,0.0,0.880, , ,,,,,,,,,, ,1.45,0.0,1.000, , ,,,,,,,,,, ,1.62,0.0,1.140, , ,,,,,,,,,, ,1.79,0.0,1.020, , ,,,,,,,,,, ,1.97,0.0,1.140, , ,,,,,,,,,, ,2.14,0.0,1.160, , ,,,,,,,,,, ,2.30,0.0,1.120, , ,,,,,,,,,, ,2.47,0.0,1.120, , ,,,,,,,,,, ,2.64,0.0,1.160, , ,,,,,,,,,, ,2.81,0.0,1.060, , ,,,,,,,,,, ,2.98,0.0,1.120, , ,,,,,,,,,, ,3.15,0.0,1.200, , ,,,,,,,,,, ,3.32,0.0,1.080, , ,,,,,,,,,, ,3.49,0.0,1.060, , ,,,,,,,,,, ,3.66,0.0,1.100, , ,,,,,,,,,, ,3.83,0.0,1.020, , ,,,,,,,,,, ,4.00,0.0,0.900, , ,,,,,,,,,, ,4.17,0.0,1.340, , ,,,,,,,,,, ,4.34,0.0,1.340, , ,,,,,,,,,, ,4.51,0.0,1.320, , ,,,,,,,,,, ,4.68,0.0,1.380, , ,,,,,,,,,, ,4.85,0.0,1.300, , ,,,,,,,,,, ,5.02,0.0,1.320, , ,,,,,,,,,, ,5.19,0.0,1.240, , ,,,,,,,,,, ,5.36,0.0,1.140, , ,,,,,,,,,, ,5.53,0.0,1.080, , ,,,,,,,,,, ,5.70,0.0,1.080, , ,,,,,,,,,, ,5.87,0.0,0.900, , ,,,,,,,,,, ,6.04,0.0,1.260, , ,,,,,,,,,, ,6.21,0.0,1.420, , ,,,,,,,,,, ,6.38,0.0,1.380, , ,,,,,,,,,, ,6.55,0.0,3.060, , ,,,,,,,,,, ,6.72,0.0,3.660, , ,,,,,,,,,, ,6.88,0.0,3.660, , ,,,,,,,,,, ,7.05,0.0,3.740, , ,,,,,,,,,, ,7.23,0.0,3.820, , ,,,,,,,,,, ,7.40,0.0,3.700, , ,,,,,,,,,, ,7.57,0.0,3.740, , ,,,,,,,,,, ,7.74,0.0,3.820, , ,,,,,,,,,, ,7.91,0.0,3.700, , ,,,,,,,,,, ,8.08,0.0,3.740, , ,,,,,,,,,, ,8.25,0.0,3.820, , ,,,,,,,,,, ,8.41,0.0,3.680, , ,,,,,,,,,, ,8.58,0.0,3.560, , ,,,,,,,,,, ,8.75,0.0,3.160, , ,,,,,,,,,, ,8.93,0.0,2.480, , ,,,,,,,,,, ,9.10,0.0,2.040, , ,,,,,,,,,, ,9.27,0.0,1.840, , ,,,,,,,,,, ,9.44,0.0,1.480, , ,,,,,,,,,, ,9.61,0.0,1.400, , ,,,,,,,,,, ,9.78,0.0,1.440, , ,,,,,,,,,, ,9.94,0.0,1.160, , ,,,,,,,,,, ,10.11,0.0,1.180, , ,,,,,,,,,, ,10.28,0.0,1.340, , ,,,,,,,,,, ,10.45,0.0,1.100, , ,,,,,,,,,, ,10.62,0.0,1.160, , ,,,,,,,,,, ,10.79,0.0,1.320, , ,,,,,,,,,, ,10.97,0.0,1.040, , ,,,,,,,,,, ,11.14,0.0,1.080, , ,,,,,,,,,, ,11.31,0.0,1.260, , ,,,,,,,,,, ,11.47,0.0,0.940, , ,,,,,,,,,, ,11.64,0.0,0.960, , ,,,,,,,,,, ,11.81,0.0,1.160, , ,,,,,,,,,, ,11.98,0.0,1.020, , ,,,,,,,,,, ,12.15,0.0,1.140, , ,,,,,,,,,, ,12.32,0.0,1.220, , ,,,,,,,,,, ,12.50,0.0,1.160, , ,,,,,,,,,, ,12.67,0.0,1.300, , ,,,,,,,,,, ,12.84,0.0,1.220, , ,,,,,,,,,, ,13.00,0.0,1.140, , ,,,,,,,,,, ,13.17,0.0,0.980, , ,,,,,,,,,, ,13.34,0.0,0.880, , ,,,,,,,,,, ,13.51,0.0,1.500, , ,,,,,,,,,, ,13.68,0.0,1.440, , ,,,,,,,,,, ,13.85,0.0,3.120, , ,,,,,,,,,, ,14.02,0.0,3.480, , ,,,,,,,,,, ,14.20,0.0,3.720, , ,,,,,,,,,, ,14.37,0.0,3.880, , ,,,,,,,,,, ,14.53,0.0,3.660, , ,,,,,,,,,, ,14.70,0.0,3.780, , ,,,,,,,,,, ,14.87,0.0,3.900, , ,,,,,,,,,, ,15.04,0.0,3.660, , ,,,,,,,,,, ,15.21,0.0,3.760, , ,,,,,,,,,, ,15.38,0.0,3.880, , ,,,,,,,,,, ,15.55,0.0,3.620, , ,,,,,,,,,, ,15.72,0.0,3.760, , ,,,,,,,,,, ,15.90,0.0,3.860, , ,,,,,,,,,, ,16.07,0.0,3.540, , ,,,,,,,,,, ,16.24,0.0,3.080, , ,,,,,,,,,, ,16.40,0.0,2.680, , ,,,,,,,,,, ,16.57,0.0,1.980, , ,,,,,,,,,, ,16.74,0.0,1.800, , ,,,,,,,,,, ,16.91,0.0,1.720, , ,,,,,,,,,, ,17.08,0.0,1.360, , ,,,,,,,,,, ,17.25,0.0,1.280, , ,,,,,,,,,, ,17.42,0.0,1.380, , ,,,,,,,,,, ,17.58,0.0,1.340, , ,,,,,,,,,, ,17.76,0.0,1.140, , ,,,,,,,,,, ,17.93,0.0,1.340, , ,,,,,,,,,, ,18.10,0.0,1.340, , ,,,,,,,,,, ,18.27,0.0,1.080, , ,,,,,,,,,, ,18.44,0.0,1.300, , ,,,,,,,,,, ,18.61,0.0,1.260, , ,,,,,,,,,, ,18.78,0.0,1.020, , ,,,,,,,,,, ,18.95,0.0,1.220, , ,,,,,,,,,, ,19.11,0.0,1.180, , ,,,,,,,,,, ,19.28,0.0,0.900, , ,,,,,,,,,, ,19.45,0.0,1.100, , ,,,,,,,,,, ,19.63,0.0,1.080, , ,,,,,,,,,, ,19.80,0.0,0.840, , ,,,,,,,,,, ,19.97,0.0,1.060, , ,,,,,,,,,, ,20.14,0.0,1.040, , ,,,,,,,,,, ,20.31,0.0,0.760, , ,,,,,,,,,, ,20.48,0.0,1.040, , ,,,,,,,,,, ,20.64,0.0,1.020, , ,,,,,,,,,, ,20.81,0.0,0.760, , ,,,,,,,,,, ,20.98,0.0,1.000, , ,,,,,,,,,, ,21.16,0.0,1.020, , ,,,,,,,,,, ,21.33,0.0,0.740, , ,,,,,,,,,, ,21.50,0.0,1.000, , ,,,,,,,,,, Po przygazowaniu do ok 5000 napięcie skoczyło do prawie 4 Voltów i teraz pytanie czy napewno jest uszkodzona 1 lambda szerokopasmowa z napięciem do 5V?? bo nie chcę wydać w błoto 350zł Może coś źle sprawdzałem dodam , że temp silnika to 90 stopni a katalizatora około 480
benyA4 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Kolego wstaw normalne logi a nie jakiegos matrixa.
fronek22 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Sorry za tego matrixa:D powoli się uczę vcds-a. Sonda do wymiany test w grupie 034 wyszedł negatywnie tj. w polu 4 B1-S1 not OK natomiast w grupie 036 B1-S2 OK - chciałem zrobić jeszcze test katalizatora, ale jak jedna z sond uszkodzona to raczej się nie da, zużycie katalizatora jest w 0.30 to chyba bardzo dobrze bo jak by tam była 1.00 to kat do wymiany. P.S. WIELKIE dzięki za ofiarowaną mi tu pomoc.
jarek39 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 wymień sonde i bedzie chulać. jak pujdziesz do sklepu to innej nie mogą ci dać tylko taką jak trzeba bo innych poprostu nie było.kupuj boscha.
fronek22 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Witam Wymieniłem sondę 1 na używaną, wykasowałem błąd i zniknął mam nadzieje na zawsze:D, lecz chciałem zrobić test lambdy 1 i ciągle mam test OFF pomimo nagrzanego katalizatora do ok. 500 stopni obrotów powyżej 2500RPM ciągle jest Test OFF dodam, że test 2 lambdy B1 -S2 - OK, słyszałem coś o przytrzymaniu hamulca ale to też nic nie pomaga. Może ktoś wie co jest nie tak lub co robię źle że mam ciągle test OFF P.S. To samo mam jak chce zrobić test katalizatora
jarek39 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 jak wymieniłem sone 1 na nową to tez nie moge zrobic testu.nie mam pojecia czego?ale najazniejsze ze suto lata i checka nie ma na desce.
_ToMo_ Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Panowie podepnę się do tematu. Wykonywałem test sond według opisu benyA4 obie OK, testu katalizatora nie da się wykonać-po wciśnięciu test ON obroty spadają do około 760 i jest test OFF jak na zdjęciu poniżej. Ponadto wyskakuje błąd przepływki zawsze jak robię test katalizatora, czasami podczas jazdy: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded Sory za te logi wlw nie wiem jak to wstawić.Logi były robione bez błędów w sterowniku. ,Group A:,'002,,,,Group B:,'033,,,,Group C:, Not Running ,,RPM,Load,Inj. On Time,Mass Flow,,Lambda,Voltage, , ,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min,%, ms, g/s, STAMP,%, V,,,STAMP,,,, ,0.32,1520,20.3,3.74,4.78, 0.15,-3.1,1.360, , ,,,,, ,0.66,1520,16.5,3.06,4.53, 0.50,-0.8,1.380, , ,,,,, ,0.99,1480,15.0,3.06,5.03, 0.82,-1.6,1.420, , ,,,,, ,1.33,1480,17.3,3.74,7.72, 1.16,-3.9,1.520, , ,,,,, ,1.68,1520,22.6,4.76,8.67, 1.50,0.8,1.540, , ,,,,, ,2.00,1520,25.6,5.44,9.14, 1.84,0.8,1.460, , ,,,,, ,2.35,1560,26.3,5.44,8.94, 2.17,-3.9,1.400, , ,,,,, ,2.70,1560,27.1,5.44,8.89, 2.53,0.0,1.480, , ,,,,, ,3.04,1560,27.1,6.12,11.56, 2.87,0.0,1.460, , ,,,,, ,3.38,1640,69.9,14.62,24.94, 3.21,0.0,1.540, , ,,,,, ,3.73,1640,69.2,13.94,23.69, 3.56,0.0,1.240, , ,,,,, ,4.06,1720,68.4,13.94,24.86, 3.90,0.0,1.300, , ,,,,, ,4.42,1800,68.4,13.60,27.56, 4.24,-4.7,1.380, , ,,,,, ,4.74,1840,70.7,13.60,28.42, 4.58,-5.5,1.440, , ,,,,, ,5.09,1920,71.4,13.94,30.36, 4.91,-0.8,1.540, , ,,,,, ,5.43,2040,70.7,14.28,30.53, 5.25,-2.3,1.560, , ,,,,, ,5.77,2080,71.4,14.62,33.06, 5.60,-2.3,1.400, , ,,,,, ,6.12,2160,73.7,15.98,34.94, 5.95,0.8,1.420, , ,,,,, ,6.47,2240,74.4,16.32,36.61, 6.29,-0.8,1.080, , ,,,,, ,6.82,2320,75.9,17.00,37.81, 6.65,0.0,1.100, , ,,,,, ,7.16,2440,78.9,17.34,39.69, 6.99,0.8,1.020, , ,,,,, ,7.50,2520,79.7,17.68,42.86, 7.33,-0.8,0.980, , ,,,,, ,7.86,2640,78.9,17.34,43.58, 7.69,-0.8,0.920, , ,,,,, ,8.20,2720,78.9,18.02,47.19, 8.03,0.0,0.980, , ,,,,, ,8.54,2800,79.7,18.36,49.22, 8.37,0.8,0.960, , ,,,,, ,8.88,2920,80.5,18.36,49.11, 8.71,0.8,0.900, , ,,,,, ,9.22,3000,84.2,19.38,56.00, 9.05,0.8,0.840, , ,,,,, ,9.58,3120,85.7,19.38,58.75, 9.40,-1.6,0.760, , ,,,,, ,9.91,3200,85.7,19.38,61.08, 9.74,-1.6,0.800, , ,,,,, ,10.25,3320,86.5,19.72,59.53, 10.08,-1.6,0.880, , ,,,,, ,10.60,3400,84.2,19.38,63.72, 10.43,-0.8,0.840, , ,,,,, ,10.95,3520,84.2,19.72,65.81, 10.77,0.8,0.860, , ,,,,, ,11.29,3600,84.2,19.72,63.61, 11.12,1.6,0.820, , ,,,,, ,11.63,3720,83.5,19.72,67.56, 11.46,1.6,0.840, , ,,,,, ,11.99,3800,85.0,19.72,71.08, 11.81,2.3,0.800, , ,,,,, ,12.32,3920,85.0,19.38,72.97, 12.15,-0.8,0.800, , ,,,,, ,12.66,4040,84.2,19.04,69.64, 12.49,-0.8,0.860, , ,,,,, ,13.01,4120,82.7,19.04,74.50, 12.84,0.0,0.880, , ,,,,, ,13.36,4200,81.2,19.04,69.69, 13.19,1.6,0.900, , ,,,,, ,13.70,4320,81.2,19.38,72.97, 13.52,3.9,0.920, , ,,,,, ,14.04,4400,82.0,19.72,81.53, 13.87,4.7,0.860, , ,,,,, ,14.38,4520,82.0,19.72,81.19, 14.21,5.5,0.880, , ,,,,, ,14.73,4600,82.7,19.72,83.14, 14.56,5.5,0.860, , ,,,,, ,15.07,4680,82.0,19.72,78.06, 14.90,5.5,0.920, , ,,,,, ,15.41,4760,85.7,20.06,89.69, 15.24,6.3,0.920, , ,,,,, ,15.75,4880,86.5,19.72,90.17, 15.59,2.3,0.860, , ,,,,, ,16.09,4960,86.5,18.70,92.47, 15.92,0.0,1.040, , ,,,,, Co z tym przepływomierzem bo chyba w miarę płynnie mierzy. Generalnie problem a aucie jest taki że wyskakuje błąd pierwszej sondy lambda, i jest nierówna praca silnika zaraz po odpaleniu. Poza tym wzraz z upływem czasu od skasowania błędów staje się coraz bardziej mułowaty. No i już się sp....ło. Błąd z przepływki nie da się skasować. Wie ktoś gzie idzie przewód od przepływomierza żeby miernikiem sprawdzić? ????
Dajmon Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Po pierwsze. Logi które wykonałeś, zaimportuj w Excelu lub do Excela. Jak zaimportujesz te dane, to ustaw aby tabulator (Tab), czyli odstęp między wartościami oznaczał kolejną kolumnę. Wyniki wstaw jeszcze raz, bo nic nie widać. Po drugie: [quote name='_ToMo_;No i już się sp....ło. Błąd z przepływki nie da się skasować. Wie ktoś gzie idzie przewód od przepływomierza żeby miernikiem sprawdzić? ???? Może masz coś z kablem' date=' złączem do przepływki. Wówczas jak sterownik nie widzi przepływki, bo jest ona nie podłączona, to za każdym razem jak skasujesz błąd, to błąd wróci z powrotem. Może masz jakieś złe połączenie? ---------- Post dopisany at 15:51 ---------- Poprzedni post napisany at 15:46 ---------- Nie wiem które odczyty należą do Mass Flow [g/sek] ?
fronek22 Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 ToMo sprawdź czy masz podłączoną tą przepływkę i styki ja podczas wymiany z bratem nie podłączyłem i jej i sypało mi błędem ale już na desce nie zapalał się check engine tylko ten symbol od ESP podłączyłem pod kompa i się zorientowałem, że zapomnieliśmy podpiąć przepływki, później waliło mi błędem, że katalizator zużyty więc wymieniłem tą rurę która leci od przepływki i łączy się takim króćcem z odmą bo na tym króćcu była pęknięta i łapała lewe powietrze po wymianie zero błędów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się