A4 B6 2.0T BEX strocer 372KM 470NM by gregor10.pl
4 4

    67 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam , pacjent to A4 B6 Avant Quatro 1.8T BEX , rzeczy które zostały zmodyfikowane to , DP 2.75 , wycięta 2 sonda , wtryski z BAM choć pewnie seryjne by to też ogarnęły . moc nie powala na kolana na wykresie ale podczas jazdy w porównaniu do Seri to różnica jest kolosalna .
    SERIIA.jpg


    MOD.jpg

    nowy wykres po modach stage2 na PB98 i seryjnym cichym układem wydechowym

    aabae3418386088.jpg

    Edytowane przez hopek03

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    seria fajna:wink: ale po sofcie te kreski już takie sobie wg mnie, dlatego że moim zdaniem kreski po sofcie powinny wygladac jak w serii czyli Nm płasko a nie DUZO z dołu a potem leci na dół i dużo przy 6 tys nie ma prawie różnicy co do serii a moc moim zdaniem też max powinien wyglądać ja w serii czyli przy końcu obrotów max a nie przy 5 tys.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wiem ale turbo nie daje rady porostu nie trzyma ciśnienia ma już nalatane 240 tysi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Bez urazy ale najpierw trzeba motorownie usprawnić a potem program trochę się dziwie że ktoś zapodał program chyba że na twoją wyraźną prośbę

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tyle zachodu dla 16 koników. Sorry ale czemu tak mało???Zdaję sobie sprawę że nie same konie się liczą ale jakoś to biednie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    motorownia sprawna tylko turbo już nie wyrabia turbo jest sprawne nie bierze oleju nie ma nadmiernych luzów tylko nie trzyma ciśnienia ponoć wina gruchy na Seri trzyma bo ciśnienie doładowania jest dużo mniejsze i dlatego linia jest prosta za bardzo się na tym nie znam ale tak sugerował majster

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wymień suszarkę i będziesz miał czad.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    właśnie nad tym myślę

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Po wymianie turbinki czy tam samej gruchy potrzebna będzie korekta softu. zakładając że jest to winna sprężarki

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    BEX-a z Dp jeszcze nie widziałem takiego który by wyrzucił więcej niż 215-218km na seryjnej gruszce. Które oczywiście dało by się ugrać ale kosztem większego wysilenia. Ten setup jest lightowy i chyba o to chodziło ?

    Natomiast samo turbo jest zdrowe, tak samo i motor - bardzo zdrowy. Będzie apetyt na więcej to wymiana gruszki bądz zrobienie hybrydy +250km.

    Juziu - płaski nm to jest dobry przy dużym turbo i przednim napędzie tak jak było to u Ciebie , zauważ że tutaj masz odwrotnie małe turbo które może szybko wstać i nie zrobi płaskiego niutona. Nie te przepływy :)

    Przy k03s i quattro mając płaski przebieg niutonometra nie jest to dobry pomysł mają do dyspozycji cały czas dobrą trakcje przy napędzie quattro.

    Proste porównanie -2 auta o tej samej mocy z tym samym 1.8T oba mają 200koni , jeden na 300nm, drugi ma 350nm, logicznym jest ze ten drugi będzie lepiej przyśpieszał, myślę że komentarz zbędny.

    Auto waży grubo ponad 1600kg te +300nm są aż nadto potrzebne aby można było swobodnie poruszać się po drogach.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dzięki Gregor10 za wytłumaczenie kolegą całej tej sytuacji bo wypowiedzi typu silnik kiepski stan itp trochę mnie drażnią , a program miał być właśnie lajtowy w końcu na co dzień jeżdżę autem a nie się nim ścigam tylko raz na miesiąc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Proste porównanie -2 auta o tej samej mocy z tym samym 1.8T oba mają 200koni , jeden na 300nm, drugi ma 350nm, logicznym jest ze ten drugi będzie lepiej przyśpieszał, myślę że komentarz zbędny.

    Nie masz do końca racji, to drugie auto będzie bardziej elastyczne i lepiej będzie się nim wyprzedzać ale już przy sprincie 0-200km/h wynik będzie bardzo podobny bo ten drugi z większego momentu będzie korzystał tylko na 1 biegu. Jeśli silnik mają taką samą moc to w górnym zakresie obrotów moment też będzie taki sam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jarol - Również nie do końca masz racje , bo to jak auto będzie przyśpieszało zależy nie tylko od cyferek ale też od ich przebiegu.

    Silniki mogą miec taką samą wartość mocy w górnym zakresie obrotów jednak jej przebieg i dostępność w zależności od obrotów jest inna i nie będą jechać jak napisałeś podobnie , tylko będzie znaczna różnica , zależna od różnicy wartości i przebiegu niutona i mocy.

    Moc może być taka sama tj 200km przy 6500rpm ale przy 6000rpm 180km przy zachowaniu płaskiego momentu obrotowego a drugi silnik będzie miał tą samą moc tj 200km ale dostępną już przy 4500-6000rpm i duzo wyższy moment obrotowy , dzięki czemu przy przepięciu biegu z 6500rpm obroty spadają przykładowo w okolice 5000rpm gdzie silnik nr2 wchodzi w zakres większego momentu obrotowego a więc i większej mocy ,aniżeli nr 1, dlatego nr2 przyśpiesza lepiej od tego który ma płaski przebieg niutonów i wyżej położoną moc w osi obrotów.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie spokojnie zapamiętajcie przysłowie: Nie pomoże koni kupa jak za kierownicą d..a. :wink:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Panowie spokojnie zapamiętajcie przysłowie: Nie pomoże koni kupa jak za kierownicą d..a. :wink:

    i o to właśnie chodzi, trzeba ogarniać auto:wink::wink::wink:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przecież Kreskami się nie jeździ ;;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Przecież Kreskami się nie jeździ ;;)

    dokładnie też tak myślę:wink:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Przecież Kreskami się nie jeździ ;;)

    A jednak wszyscy się chwalą ile to im narysowało.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Widać odrazu kto czyta duzo po forach a kto robi wyniki :) WG to najwieksza bolączka K03 jak sie chce dobry wynik zrobić

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    na początku tematu nowy wykres z hybrydy by gregor10.pl na PB98

    Edytowane przez hopek03

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    odświeżam temat projekt ruszył dalej obecnie jest 372km i 470nm

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Grzesiu dzięki 

    Gregor10 Polecam !!! Warto

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wykres.png

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    W dniu 24.05.2014 o 00:10, gregor10 napisał:

    Jarol - Również nie do końca masz racje , bo to jak auto będzie przyśpieszało zależy nie tylko od cyferek ale też od ich przebiegu.

    Silniki mogą miec taką samą wartość mocy w górnym zakresie obrotów jednak jej przebieg i dostępność w zależności od obrotów jest inna i nie będą jechać jak napisałeś podobnie , tylko będzie znaczna różnica , zależna od różnicy wartości i przebiegu niutona i mocy.

    Moc może być taka sama tj 200km przy 6500rpm ale przy 6000rpm 180km przy zachowaniu płaskiego momentu obrotowego a drugi silnik będzie miał tą samą moc tj 200km ale dostępną już przy 4500-6000rpm i duzo wyższy moment obrotowy , dzięki czemu przy przepięciu biegu z 6500rpm obroty spadają przykładowo w okolice 5000rpm gdzie silnik nr2 wchodzi w zakres większego momentu obrotowego a więc i większej mocy ,aniżeli nr 1, dlatego nr2 przyśpiesza lepiej od tego który ma płaski przebieg niutonów i wyżej położoną moc w osi obrotów.

    Myślałem, że to jak szybko i jak duży moment obrotowy ma się pojawiać reguluje tuner przy korekcie programu? Oczywiście w granicach możliwości sprzętowych, ale czy moment nie jest uzależniony przede wszystkim od ilości i ciśnienia sprężonej mieszanki?

    Edytowane przez Diablo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    9 godzin temu, gregor10 napisał:

    wykres.png

    @hopek03 ten wynik to potęga 🤪 Ja tu czytam ile max. można z BFB wyciągnąć bez zakuwania i wyczytałem, że 300ps/400Nm a tu taki wynik z BEXa 💪 Też tak chcę :evil: 

    Chyba, że masz zakuty silnik i nie wspomniałeś o tym 😉

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No właśnie też chciałem zapytać o co chodzi z tym 2.0T? swap czy stroker? choć pewnie przy tym drugim to już poszlibyście na maxa :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    10 minut temu, YoGi1984 napisał:

    No właśnie też chciałem zapytać o co chodzi z tym 2.0T? swap czy stroker? choć pewnie przy tym drugim to już poszlibyście na maxa :D

    Ach bo ty masz swapa na 2.0 TFSI cwaniaku 😄 No to normalne, że taki wynik 😜 Choć BEX zostało, czyżby faktycznie stocker 😄

    Edytowane przez Diablo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    panowie stroker zakuty itp

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    7 minut temu, hopek03 napisał:

    panowie stroker zakuty itp

    No to zaszalałeś teraz 😄 

    Powiedz proszę, bo masz to za sobą... jakie wtryski wsadzić na 250+ bo słyszałem, że nowe Boscha to chinole i np. 430 nie mają deklarowanej wydajności, a 440 sa za dlugie i jest dużo podróbek. Jak jest z używkami? czy trzeba się ich obawiać, bo maja swoje lata a będą pracować na maksymalnej wydajności. Jeśli używka to które? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Gratuluje @hopek03. Ladnie wystrojone. @gregor10 potrafi ogarnac ladnie. U mnie w watku jest filmik z 1/4 pare tygodni temu w Makowicach. Auto oczywiscie Grzegorz przystroil. Nalatane juz okolo 40 k po modach i wszystko lata jak powinno, a noga ciezka, oj ciezka niestety.... 😂

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    4 4

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.