Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 ADR problem z pracą na benzynie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od przedwczoraj mam problem w swojej Audi z pracą silnika na benzynie na gazie chodzi ok a na benzynie pracuje tak jakby jeden cylinder nie chodził czasami potrafi zgasnąć i jest problem z odpaleniem,pompa paliwa wymieniona i filtr paliwa też.Podczas odpalania czasem zapali na wszystkie a czasem wogóle nie chce zapalić komp nie pokazuje żadnych błędów.

Opublikowano

Może logi coś podpowiedzą.?Zapodaj a na pewno ktoś się wypowie.

Opublikowano

Świece i kable wymieniałes ? może kable przebicie mają :)

Opublikowano
Świece i kable wymieniałes ? może kable przebicie mają :)

Raczej odpada. Jakby kable miały przebicie to problem w pierwszej kolejności pojawiłby się na LPG które znacznie bardziej obciąża układ WN.

Kolejna sprawa, jak nie chce ci potem odpalić na PB to na LPG odpala?

Pompę wymieniałeś w ciemno czy sprawdziłeś ją wcześniej?

Opublikowano

pompa wymieniona w ciemno na LPG nie odpali bo to sekwencja problem pojawił sie po zalaniu paliwa z przemytu wieczorem zatankowałem a z rana po przejechaniu 500m zaczoł się dławić i nie pracować na wszystkie cylindry

Opublikowano

jak nie odpali, jak odpali...

jak stag to wciskasz i trzymasz guzik na kontrolce gazu i odpalasz

Opublikowano

LPG to BRC seqent24 i na pewno nie odpali na benzynie też odpali ale po ruszeniu zaczyna się dławić i jak zgaśnie to wtedy jest problem z odpaleniem na LPG chodzi idealnie podejżewam wine paliwa bo na vagu zero błedów

Opublikowano
pompa wymieniona w ciemno na LPG nie odpali bo to sekwencja problem pojawił sie po zalaniu paliwa z przemytu wieczorem zatankowałem a z rana po przejechaniu 500m zaczoł się dławić i nie pracować na wszystkie cylindry

no to sobie sam odpowiedziałeś układ paliwowy do czyszczenia przynajmniej zbiornik i filtr:hi:

Opublikowano
pompa wymieniona w ciemno na LPG nie odpali bo to sekwencja problem pojawił sie po zalaniu paliwa z przemytu wieczorem zatankowałem a z rana po przejechaniu 500m zaczoł się dławić i nie pracować na wszystkie cylindry

no to sobie sam odpowiedziałeś układ paliwowy do czyszczenia przynajmniej zbiornik i filtr:hi:

Albo lać do pełna zdrowe PB i modlić się że jakoś to przepali. Sprawdź czy instalacja LPG nie ma trybu awaryjnego odpalania na LPG, bo STAG ma. Oczywiście nie jest to zalecane ale od czasem może życie uratować.

---------- Post dopisany at 21:47 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ----------

PS: A po za tym pompę można było sprawdzić w 10-15 minut a nie wymieniać w ciemno.

Opublikowano

paliwo ze zbiornika spuszczone wyczyszczone sitko od pompy i zalane Bp z cpn samochód odpalił przez chwile jeszcze się dławił ale teraz chodzi jak powinien jeszcze raz po wykendzie wyjme pompę i zobacze czy sitka nie zakleiło.

Opublikowano
paliwo ze zbiornika spuszczone wyczyszczone sitko od pompy i zalane Bp z cpn samochód odpalił przez chwile jeszcze się dławił ale teraz chodzi jak powinien jeszcze raz po wykendzie wyjme pompę i zobacze czy sitka nie zakleiło.

No to masz odpowiedź co było winno. Najgorsze że taki shit czasem zdarza się i na stacjach. Ojciec na bliskiej zatankował swoją Toyotę i też zaczęła mu przerywać.

Opublikowano

Witam.

Podepnę się pod temat, żeby nie tworzyć kolejnych wątków. Otóż mam problem troszkę innej maści. Od moment, kiedy kupiłem swoje AUDI, nie pracowało idealnie na benzynie. Nie przeszkadzało mi to, ponieważ wtedy jeszcze jeździłem bardzo mało, auto więcej czasu stało niż było używane. Do rzeczy. Wymieniłem pompę i jak ręką odjął autko chodziło idealnie na benzynie, przyśpieszenie itd było świetne, aż do teraz. Po kilku dniach znów to samo. Rano autko zaczyna "kuślawo" chodzić przy rozruch a i przyśpieszenia nie ma, bo potrafi go dusić.

Co może być powodem? Wina instalacji? Uszkadza w jakiś sposób pompę?

Opublikowano

A filtr paliwa wymieniałeś?

Opublikowano
Masz na myśli taką siateczkę?

Nie, filtr paliwa który masz z prawej strony pod autem.

Opublikowano

Zapytam jak laik. Gdzie dokładnie jest? Zobaczę go, gdy spojrzę pod auto?

Opublikowano

Tak jak napisałem, pod autem z prawej strony. Jak spojrzysz to może zobaczysz, aczkolwiek nic ci to nie da. Filtr się wymienia a nie na niego patrzy.

Opublikowano

Odświeżam temat. Filtr wymienony objawy wciąż te same. Na gazie problemów nie ma więc wykluczam świece i przewody.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...