odison 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Witam wszystkich Mam mały problem wczoraj podczas zdejmowania zderzaka przedniego okazało się że mam założony gwint... ( domyślałem się że tak jest ponieważ za duża gleba była ) Teraz tak, mam kilka pytań: Gwint założony jest firmy FK G36 - Czy da rade odświeżyć ten gwint , chodzi o to czy te sprężyny można wypiaskować i pomalować piaskowo - Czy można go normalnie regulować jak jest założony czy trzeba całą zawiechę rozłączać ? - Czy da się wymienić same amorki czyli wkłady ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 ad 1.oczywiscie ze mozna to piaskowac i malowac proszkowo ad 2.mozesz regulowac zawieche na aucie bez problemu lecz po stanie ze zdjec wnioskuje ze nie ruszysz nakretek,wiec czeka cie wyjecie czyszczenie i przy odrobinie szczescia jak nakretki nie sa aluminiowe to da sie je ruszyc ad 3.da sie ale niewiem czy w tym modelu gwintu,ewentualnie zostaje regeneracja starych,najpierw zweryfikuj czy wogole nadaja sie do regeneracji wymiany moze amorki sa w dobrym stanie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odison 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Najbardziej to zależy mi na tym żeby ją podnieść do góry bo za duża gleba nie da się tym jeździć !!! Albo wymienię ten gwint na normalna zawiechę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Tak jak Krzysiek pisze - wyjmij, porządnie wyczyść, porozkręcaj i sprawdź czy amorki jeszcze się do czegoś nadają. Reguluje się na aucie ale w takim stanie pewnie tego nie ruszysz Aha i najważniejsze, gleba nigdy nie jest za duża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabriel_bar 1 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Wydaje mi się, że większość gwintów na najwyższej zalecanej wysokości jest 3-4 cm niżej niż seria, zalezy jak chcesz wysoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odison 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Tak jak Krzysiek pisze - wyjmij, porządnie wyczyść, porozkręcaj i sprawdź czy amorki jeszcze się do czegoś nadają. Reguluje się na aucie ale w takim stanie pewnie tego nie ruszysz Aha i najważniejsze, gleba nigdy nie jest za duża amorki sa ok bo bylem na czepakach i wyszło po 80% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 to niejest wyznacznik na diagnostyce przy gwincie cuda sie pokazuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 żeby cieszyc sie tym zawieszenie to raczej trzeba go wyjąc kompletnie rozebrac poczyścić skontrolować stan i rozruszać troszkę pracy jest ale praca popłaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odison 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 ok jutro mam cały dzień wiec to zrobię rozbiorę całe zawieszenie i wyczyszczę je Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa-00 2 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 ja się podłącze pod temat bo też chce podnieś do góry wygląda to tak czy tam jest jakieś oznaczenie do podnoszenia żeby równo było czy sie liczy zwoje czy jak ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 ja się podłącze pod temat bo też chce podnieś do góry wygląda to tak czy tam jest jakieś oznaczenie do podnoszenia żeby równo było czy sie liczy zwoje czy jak ??? http://s28.postimg.org/e3nh3ehmx/gleba.jpg Jeżeli masz ori zawias to w bagażniku odnajdziesz wlepkę z kodami i tam znajdziesz jaki masz zawias- 1BA, 1BE, 1BV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artuditu 1 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 wyjmij zawias,wiertara ze szczota w reku i jazda.Nic nie maluj proszkowo -no moze oprócz sprezyn -tylko wyczysc i oddaj do ocynku.Zapłacisz grosze za to a efekt napewo bedzie.Zerknij na jedne z pierwszych fotek w moim archiwalnym projekcie.to tez był gwint g36 w podobnym stanie ja Twój • Zobacz wątek - [VW Passat B5 kombi] - Artuditu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odison 0 Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 no ładnie to zrobiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 ja się podłącze pod temat bo też chce podnieś do góry wygląda to tak czy tam jest jakieś oznaczenie do podnoszenia żeby równo było czy sie liczy zwoje czy jak ??? http://s28.postimg.org/e3nh3ehmx/gleba.jpg Najlepiej zmierzyć miarką od końca gwintu do spodu nakrętki ale zwoje też w sumie można liczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odison 0 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Panowie mam małe pytanie a te mniejsze sprężyny to do czego są ,bo ich nie mam ---------- Post dopisany 26-05-2014 at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 12:44 ---------- Dzisiaj się zabieram za demontaż tego zawiasu i czyszczenie ---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 11:20 ---------- Panowie i zabrałem się dziś za ten gwint .. Ściągnąłem koło , odkręcam śrubę od górnych wahaczy i nagle widzę że jest ułamana jedna z nakrętek od gwintu i co teraz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Gwint do wyrzucenia A tak na serio to NAKRETKA zawieszenie gwintowane gwintu gwint KW FK (4270474430) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Zmierz średnicę gwintu i jak ktoś potwierdzi że nakrętka od HR podpasi (na foto wygląda na 99% tak samo) to mogę Ci opchnąć taką bo mam akurat na zbyciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo2.4 0 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 co Ty masz z hamulcami , wżery na tarczach , zaciski pomalowane razem z klockami czy to w ogóle hamuje. a co do gwintu to wyciągaj ,czyść ,dorabiaj nakrętki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odison 0 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 co Ty masz z hamulcami , wżery na tarczach , zaciski pomalowane razem z klockami czy to w ogóle hamuje. Jakie wżery, poprzedni właściciel pomalował całe tarcze z zaciskami hamulcowymi ... Hamulce normalnie hamują , tarcze prawie nowe a klocki TRW też nowe. Pytanie co do gwintu ktoś w Polsce zajmuje się odświeżeniem ich ---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:57 ---------- Zmierz średnicę gwintu i jak ktoś potwierdzi że nakrętka od HR podpasi (na foto wygląda na 99% tak samo) to mogę Ci opchnąć taką bo mam akurat na zbyciu Takie informacje dostałem raczej standard 54x1,5 gwint zewnetrzna 100 kontra 80 srednice ---------- Post dopisany at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany at 13:22 ---------- Podjąłem decyzję cały gwint idzie niebawem do piaskowanie a potem ocynk i malowanie proszkowo , nowe nakrętki . zestaw nakrętek na 2 Przednie gwinty 170 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wajsik86 0 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Zmierz średnicę no fk miał dwa rozmiary nakrętek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odison 0 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Jak zdejmę do piaskowania to zmierzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się