Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne klekotanie z tyłu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pojawiło się klekotanie z tyłu silnika tam gdzie jest łańcuszek pod pokrywą zaworów czy miał ktoś problem z tym ? zaczyna mnie już irytować te auto miałem wcześniej audi a6 , audi b4 wszystko w benzynowych silnikach i nie było problemu jak z tym silnikiem no trafi mnie . czytałem na forum ze może być padnięty jakiś napinacz łańcuszka mógł by ktoś wstawić link jak to wygląda i czy można to samemu wymienić ?

Opublikowano

Jeżeli masz czas i chęci, to poczytaj przy piwku lub kawce z wkłądką (ciastkiem), dokładnie, od deski do deski post: http://a4-klub.pl/2-0-219/halas-rozgrzaniu-silnika-269146/

Są tam w nim chyba wszystkie poruszone preblemy i ich rozwiązania, prócz "oil min", bo to oddzielny temat.

Polecam. Nic więcej niż tam, w tym poście, nie znajdziesz nigdzie indziej.

Opublikowano

U mnie też wariator sie odzywa z 2 sekundy po odpaleniu na zimnym,ale na razie jeżdżę bo nie mam hajsu żeby to ruszyć.Na razie wpompowałem i tak prawie 3 tysie w blacharke i lakiernika...

Opublikowano

ja to bym tego poki co, nie ruszał... tak samo mam dwie sekundy max na zimnym .... (miało sie nie jednego benzyniaka i musiał zaspiewac pieśnią diesla z rana;p) nie wiem czy gra jest warta swieczki, konkretnie nie wiadomo co i jak.... koszta naprawy spore, zawor wysokiego cisnienia to juz wogole do tanich nie nalezy, nie wiadomo jaki ma to wpływ ogolny na kondycje silnika, auto mam niby poł roku, przejchałem nim dopiero troche ponad tysiaka (choroba;/) odpukac oleju póki co nie bierze, poza "walorami" akustycznymi (dopiero po uruchomieniu i symfonii otwieram szyby:decayed:)nie mam do czego za bardzo sie dopieprzyć ..

Opublikowano

Ja nawet nie wiem ile tysi już zrobiłem z tym :decayed: Jak będzie waluta to robię.Potem zostaje tylko kosmetyka,jakieś większe koło i gitara :wink:

Opublikowano

Witam.

Ja z walniętym wariatorem i zaworem zrobiłem ponad 64 tyś i powiem szczerze, że nie widzę żadnej różnicy jeśli chodzi o dźwięk pracy zaworu.

Opublikowano

a co sie stalo po tych 64tys??

Opublikowano

Nic :) jeździ dalej. Ale w końcu zebrałem się w sobie i zakupiłem ten "cudowny" zawór. Teraz czekam aż u kumpla zwolni się miejsce pod wiatą i będzie wymiana.

Opublikowano

a ja sprzedaje nigdy więcej a4 2.0 niby nie zawodny silnik gówno prawda miałem A6 2.4 benzyna tam nic się nie działo 80 tyś zrobiłem i jeździł bym dalej jak by idiota nie wpakował mi się do środka .

Opublikowano
a ja sprzedaje nigdy więcej a4 2.0 niby nie zawodny silnik gówno prawda miałem A6 2.4 benzyna tam nic się nie działo 80 tyś zrobiłem i jeździł bym dalej jak by idiota nie wpakował mi się do środka .

A czemu aż taki drastyczny wybór?Kolego może lepiej zdiagnozuj problem - nie chodzi mi tu o informacje które są zamieszczone na forum tylko o fachowe oko ogarniętego mechanika.

Opublikowano
a ja sprzedaje nigdy więcej a4 2.0 niby nie zawodny silnik gówno prawda miałem A6 2.4 benzyna tam nic się nie działo 80 tyś zrobiłem i jeździł bym dalej jak by idiota nie wpakował mi się do środka .

A czemu aż taki drastyczny wybór?Kolego może lepiej zdiagnozuj problem - nie chodzi mi tu o informacje które są zamieszczone na forum tylko o fachowe oko ogarniętego mechanika.

kolega trafil na kiepski model , i teraz wini wszystkich innych a sam wybieral auto.

Opublikowano
napinacz łańcuszka wymieniony nie dzwoni już ale i tak idzie do sprzedaży starczy dofinansowywać auto

A jest sens teraz go sprzedawać?? Weź pod uwagę że kolejny nabytek może mieć o wiele większe problemy niż jego poprzednik. Moim zdaniem nie ma co się napalać na sprzedaż, jak już masz auto to zobacz spokojnie, fachowym okiem w jakim stanie są pozostałe elementy i wtedy podejmij odpowiednią decyzję.

Opublikowano

zawsze coś teraz padł czujnik parkowania założyłem już nowy temat czy jak odłączę ten jeden czujnik to pozostałe trzy będą działać ?

Opublikowano

tak troche z dywagacja ale, uwazam, ze posiadanie a4 b6 z silnikiem alt jest mozliwie najtansza opcja posiadania samochodu tej klasy, ...o kosztach w innych jednostkach napedowych lepiej nie wspominac, grunt zeby nie jezdzic z kazda pierdołą po serwisach i wedle mozliwosci starac sie robic naprawy mozliwie tanio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...