slawek2999 Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Witam pojawiło się klekotanie z tyłu silnika tam gdzie jest łańcuszek pod pokrywą zaworów czy miał ktoś problem z tym ? zaczyna mnie już irytować te auto miałem wcześniej audi a6 , audi b4 wszystko w benzynowych silnikach i nie było problemu jak z tym silnikiem no trafi mnie . czytałem na forum ze może być padnięty jakiś napinacz łańcuszka mógł by ktoś wstawić link jak to wygląda i czy można to samemu wymienić ?
Dajmon Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Jeżeli masz czas i chęci, to poczytaj przy piwku lub kawce z wkłądką (ciastkiem), dokładnie, od deski do deski post: http://a4-klub.pl/2-0-219/halas-rozgrzaniu-silnika-269146/ Są tam w nim chyba wszystkie poruszone preblemy i ich rozwiązania, prócz "oil min", bo to oddzielny temat. Polecam. Nic więcej niż tam, w tym poście, nie znajdziesz nigdzie indziej.
rybus85 Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 U mnie też wariator sie odzywa z 2 sekundy po odpaleniu na zimnym,ale na razie jeżdżę bo nie mam hajsu żeby to ruszyć.Na razie wpompowałem i tak prawie 3 tysie w blacharke i lakiernika...
terminator1985 Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 ja to bym tego poki co, nie ruszał... tak samo mam dwie sekundy max na zimnym .... (miało sie nie jednego benzyniaka i musiał zaspiewac pieśnią diesla z rana;p) nie wiem czy gra jest warta swieczki, konkretnie nie wiadomo co i jak.... koszta naprawy spore, zawor wysokiego cisnienia to juz wogole do tanich nie nalezy, nie wiadomo jaki ma to wpływ ogolny na kondycje silnika, auto mam niby poł roku, przejchałem nim dopiero troche ponad tysiaka (choroba;/) odpukac oleju póki co nie bierze, poza "walorami" akustycznymi (dopiero po uruchomieniu i symfonii otwieram szyby:decayed:)nie mam do czego za bardzo sie dopieprzyć ..
rybus85 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Ja nawet nie wiem ile tysi już zrobiłem z tym Jak będzie waluta to robię.Potem zostaje tylko kosmetyka,jakieś większe koło i gitara
WinterOOOO Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Witam. Ja z walniętym wariatorem i zaworem zrobiłem ponad 64 tyś i powiem szczerze, że nie widzę żadnej różnicy jeśli chodzi o dźwięk pracy zaworu.
WinterOOOO Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Nic jeździ dalej. Ale w końcu zebrałem się w sobie i zakupiłem ten "cudowny" zawór. Teraz czekam aż u kumpla zwolni się miejsce pod wiatą i będzie wymiana.
slawek2999 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2014 a ja sprzedaje nigdy więcej a4 2.0 niby nie zawodny silnik gówno prawda miałem A6 2.4 benzyna tam nic się nie działo 80 tyś zrobiłem i jeździł bym dalej jak by idiota nie wpakował mi się do środka .
WinterOOOO Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 a ja sprzedaje nigdy więcej a4 2.0 niby nie zawodny silnik gówno prawda miałem A6 2.4 benzyna tam nic się nie działo 80 tyś zrobiłem i jeździł bym dalej jak by idiota nie wpakował mi się do środka . A czemu aż taki drastyczny wybór?Kolego może lepiej zdiagnozuj problem - nie chodzi mi tu o informacje które są zamieszczone na forum tylko o fachowe oko ogarniętego mechanika.
benyA4 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 a ja sprzedaje nigdy więcej a4 2.0 niby nie zawodny silnik gówno prawda miałem A6 2.4 benzyna tam nic się nie działo 80 tyś zrobiłem i jeździł bym dalej jak by idiota nie wpakował mi się do środka . A czemu aż taki drastyczny wybór?Kolego może lepiej zdiagnozuj problem - nie chodzi mi tu o informacje które są zamieszczone na forum tylko o fachowe oko ogarniętego mechanika. kolega trafil na kiepski model , i teraz wini wszystkich innych a sam wybieral auto.
slawek2999 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2014 napinacz łańcuszka wymieniony nie dzwoni już ale i tak idzie do sprzedaży starczy dofinansowywać auto
WinterOOOO Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 napinacz łańcuszka wymieniony nie dzwoni już ale i tak idzie do sprzedaży starczy dofinansowywać auto A jest sens teraz go sprzedawać?? Weź pod uwagę że kolejny nabytek może mieć o wiele większe problemy niż jego poprzednik. Moim zdaniem nie ma co się napalać na sprzedaż, jak już masz auto to zobacz spokojnie, fachowym okiem w jakim stanie są pozostałe elementy i wtedy podejmij odpowiednią decyzję.
slawek2999 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 zawsze coś teraz padł czujnik parkowania założyłem już nowy temat czy jak odłączę ten jeden czujnik to pozostałe trzy będą działać ?
terminator1985 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 tak troche z dywagacja ale, uwazam, ze posiadanie a4 b6 z silnikiem alt jest mozliwie najtansza opcja posiadania samochodu tej klasy, ...o kosztach w innych jednostkach napedowych lepiej nie wspominac, grunt zeby nie jezdzic z kazda pierdołą po serwisach i wedle mozliwosci starac sie robic naprawy mozliwie tanio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się