Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI 2007 podobno poprawiony - co ile rozrząd?


Freestyler82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Co ile sugeruje się wymianę rozrządu w 2.0 TDI?

Jakie oznaczenia maja wersje poprawione tych silników?

Dziś uslyszalem od sprzedającego ze co 150tys.

Samochód ma teraz 202tys wiec rozrząd byl wymieniany raz w Aso tak wynika z książki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Co ile sugeruje się wymianę rozrządu w 2.0 TDI?

Jakie oznaczenia maja wersje poprawione tych silników?

Dziś uslyszalem od sprzedającego ze co 150tys.

Samochód ma teraz 202tys wiec rozrząd byl wymieniany raz w Aso tak wynika z książki.

co 120 ale na twoim miejscu bym juz wymienil ....a poza tym jaki masz kod silnika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stempelki w książce serwisowej to bym do końca nie wierzył, chyba że sprawdzisz w ASO historię serwisową i się pokryje z wpisami w książce, to wtedy możesz być pewien wymiany rozrządu, ale aktualnego przebiegu i tak nie będziesz pewien :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba BPW

znalazlem takie kody z tego rocznika

Kody silników

Marka Kod Moc Poj. Cyl. Rozpocz. Zakoń. Model Typ

Audi BPW 140 2.0 4 11/2004 3/2009 Audi A4 ON TDI

Audi BRE 140 2.0 4 10/2005 6/2008 Audi A4 ON

Audi CAGA 143 2.0 4 11/2007 3/2012 Audi A4 ON "IND"

Audi CAGA 143 2.0 4 11/2007 3/2012 Audi A4 ON TDI

Audi CMEA 143 2.0 4 11/2007 3/2012 Audi A4 ON "IND"

Audi CMEA 143 2.0 4 11/2007 3/2012 Audi A4 ON TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obudowie paska rozrzadu jest naklejka i na niej jest kod silnika! Ja też miałem ten problem i dzwoniłem do ASO, powiedzieli mi że rozrząd dla silnika BPW 120 tyś , ale musi być ori !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie znajdziesz nic takiego! Każdy ma jakieś wady, i zależy jaki egzemplarz się trafi, znajomu kupił nowego passata i ciągle w ASO siedział!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1str okladki ksibzki serw. Masz wlepke i tam masz kod silnika / sk.biegów.

Jesli to silnik na pd to mozesz liczyc na kazda usterke jaka znasz dla 2.0tdi 8v.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam silnik o kodzie BPW!
czyli żadnych rewelacji...dpf wywal i sprawdz przy wymienie rozrzadu napęd pompy i przy okazji wałek rozrzadu w jakim jest stanie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I też tak zrobię, rozrząd miałem wymieniany 60tys wcześniej, przejadę jeszcze troszkę i się zabiorę za to pod koniec sierpnia! Myślę że do tego czasu nic się nie stanie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba BPW

znalazlem takie kody z tego rocznika

Kody silników

Marka Kod Moc Poj. Cyl. Rozpocz. Zakoń. Model Typ

Audi BPW 140 2.0 4 11/2004 3/2009 Audi A4 ON TDI

Audi BRE 140 2.0 4 10/2005 6/2008 Audi A4 ON

Audi CAGA 143 2.0 4 11/2007 3/2012 Audi A4 ON "IND"

Audi CAGA 143 2.0 4 11/2007 3/2012 Audi A4 ON TDI

Audi CMEA 143 2.0 4 11/2007 3/2012 Audi A4 ON "IND"

Audi CMEA 143 2.0 4 11/2007 3/2012 Audi A4 ON TDI

Jest jeszcze na pewno BRF 136.6KM, 100Kw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem dość ciekawy artykuł z którego wynika że BPW to lipa:

Poma oleju 2.0 TDI PD - Auto bez tajemnic

to interesujesz sie dopiero po zakupie?? :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed - na jutro byłem umówiony na bardziej szczegółowe oględziny, ale z tego wniosek że nie warto ...
tyle dobrze.Wiadomo,że nie ma co generalizować ale BPW to stara konstrukcja i ja osobiście bym jej nie kupił. Duzo lepszą kulture pracy maja 16v silniki która ja osobiscie mam i uważam,że to świetny silnik.Trzeba tylko kupic z wiarygodnym przebiegiem zrobić podstawowe rzeczy i śmigać z usmiechem na twarzy :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim warszatcie (nie ASO) mówią, że rozrząd powinno się zmieniać co 65 tys km, na tyle gwarancji dale producent paska np. conti. Ja bym tak nie przesadzał z tą awaryjnościa, ma słabe strony jak każda marka, trzeba tylko wszystko zrobić i już. Ja zrobiłem moim ok 100 tyś km (obecnie 210 tyś km na liczniku) i nic dziwnego się nie dzieje. Zrobił regeneracje pompy za 600 zł i mam spokój - oczywiście asekuracyjnie nie jak strzeliła. Odzywają się luzy w zawieszeniu ale do tej pory nic nie było robione i uznaje to za wielki sukces.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed - na jutro byłem umówiony na bardziej szczegółowe oględziny, ale z tego wniosek że nie warto ...
tyle dobrze.Wiadomo,że nie ma co generalizować ale BPW to stara konstrukcja i ja osobiście bym jej nie kupił. Duzo lepszą kulture pracy maja 16v silniki która ja osobiscie mam i uważam,że to świetny silnik.Trzeba tylko kupic z wiarygodnym przebiegiem zrobić podstawowe rzeczy i śmigać z usmiechem na twarzy :decayed:

Jakie oznaczenia mają te silniki o 16v o których piszesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed - na jutro byłem umówiony na bardziej szczegółowe oględziny, ale z tego wniosek że nie warto ...
tyle dobrze.Wiadomo,że nie ma co generalizować ale BPW to stara konstrukcja i ja osobiście bym jej nie kupił. Duzo lepszą kulture pracy maja 16v silniki która ja osobiscie mam i uważam,że to świetny silnik.Trzeba tylko kupic z wiarygodnym przebiegiem zrobić podstawowe rzeczy i śmigać z usmiechem na twarzy :decayed:

Jakie oznaczenia mają te silniki o 16v o których piszesz?

BLB, BRE, BRD - ale to już 170 koników:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...