gar.bik Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Witam Ostatnie na fisie pokazuje mi się komunikat oil sensor. nie wiem co mam z tym zrobić. Po podłączeniu vaga jest błąd: 00562-sensor for oil lever/temperature (g266) 30-00 - open or short to plus oczywiście błędu nie da się skasować. w blokach pomiarowych na kanale 50. oli temperatur pokazuje 155 C. wcześniej jest jeszcze oil level i tam jest 0.0 problem w tym ze nie wiem jak było wcześniej. podłączyłem nowy czujnik tylko tak na próbę i dalej to samo. dochodzę do wniosku że to może wiązka ale nie mam żadnego schematu. Może ktoś z was miał taki problem i podpowie jak go rozwiązać. Pozdrawiam
Bromchit Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Czujnik zasilany jest z bezpiecznika S5.
gar.bik Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 ok jutro sprawdzę ten bezpiecznik i od razu zasilanie na kablu zobaczę czy dochodzi... ---------- Post dopisany 28-05-2014 at 09:26 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2014 at 23:17 ---------- Temat do zamknięcia Problemem okazuje się być bezpiecznik który pomimo tego że nie był przepalony miał pośniedziałe końcówki. Wstyd się przyznać że wcześniej tego nie zauważyłem. Pozdrawiam i dziękuję za schemat.
grzegorz_grzechu Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 ok jutro sprawdzę ten bezpiecznik i od razu zasilanie na kablu zobaczę czy dochodzi... ---------- Post dopisany 28-05-2014 at 09:26 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2014 at 23:17 ---------- Temat do zamknięcia Problemem okazuje się być bezpiecznik który pomimo tego że nie był przepalony miał pośniedziałe końcówki. Wstyd się przyznać że wcześniej tego nie zauważyłem. Pozdrawiam i dziękuję za schemat. Witam. Mam ten sam problem 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus Napisz, który to bezpiecznik. Ten koło kierownicy, czy gdzieś pod maską
jacek70 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Czujnik zasilany jest z bezpiecznika S5. Sprawdź tu ==> https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/audi-a4-b6/bezpieczniki-audi-a4-b6/&ved=0CBoQFjAAahUKEwja9MjElrHIAhXlnXIKHVaACsw&usg=AFQjCNFk9rdQODBkI_gz27QkSr_ll8sIRQ Edytowane 7 Października 2015 przez jacek70
grzegorz_grzechu Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Czujnik zasilany jest z bezpiecznika S5. Sprawdź tu ==> https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/audi-a4-b6/bezpieczniki-audi-a4-b6/&ved=0CBoQFjAAahUKEwja9MjElrHIAhXlnXIKHVaACsw&usg=AFQjCNFk9rdQODBkI_gz27QkSr_ll8sIRQ Dzięki. Jutro sprawdzam. Mam nadzieję, że to tylko będzie ten bezpiecznik i nie będę musiał sprawdzać całej wiązki. No niestety to nie to. Bezpiecznik dobry i styki też. Nawet zmieniłem na inny ale to samo. Czeka mnie sprawdzenie przewodów. Możecie podpowiedzieć gdzie jest największe prawdopodobieństwo uszkodzenia? Zacząć od skrzynki z bezpiecznikami czy od miski olejowej? Edytowane 7 Października 2015 przez grzegorz_grzechu
CzarekJ Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Najprawdopodobniej przewody przerwały się przy samej wtyczce obok czujnika.
OskiUK Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Albo sam czujnik padl, co sie dosc czesto zdarza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się