markopoloWS Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 witam serdecznie wszystkich,mam nadzieje że ktoś z Was mi pomoże.zamierzam podnieść autko gdyż czasem o coś zaczepie spodem i boje się że coś urwę ale wracając do tematu wiem że sprężyny mam sportowe H&R ale nie mam pojęcia czy sama wymiana sprężyn spełni moje oczekiwania.amortyzatory SACHS i o nie chce zapytać forumowiczów,zakładając na nie standardowe sprężyny auto się podniesie czy muszę zmienić też amorki?
pioteros Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 amorki masz oryginalne, ale sportowe, fabryczne sprezyny do tych amorkow bylo obnizeniem -20mm wzgledem standardu mozesz wymienic same sprezyny na takie o jakich napisalem, te ktore masz teraz obnizaja pewnie o okolo 35mm, w dodatku są to sprezyny od 4cylindrowego silnika co jeszcze bardziej obnizyło auto, wiec jak kupisz oryginalne sportowe sprezyny -20mm to sie podniesie o ok 2-3cm z przodu i trochę mniej z tyłu pewnie przod teraz ci siedzi troche nizej jak tyl? ps. zapraszam na siedleckie pogaduchy
markopoloWS Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Opublikowano 27 Maja 2014 tak wygląda teraz,jak na Siedleckie drogi troszkę za nisko
pioteros Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 widzialem juz chyba twoj auto szukaj sprezyn 1BE od v6 od B6, od FWD i bedziesz zadowolony
markopoloWS Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 w tej chwili mam 61,5 cm od podłoża do nadkola z przodu oraz 62 cm na tyle.same sprężyny 1BE podniosą o kilka cm ?
greg2505 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 na 18 z 1be -20 mam 65cm z przodu i z tyłu ,jak założę 15 1-1,5 cm niżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się