Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak komunikatu otwartych drzwi


derantis

Rekomendowane odpowiedzi

witam nie wyswietla sie komunikat otwarych drzwi na fisie chodzi o lewe tylnie jaka moze byc przyczyna??

Edytowane przez cwiara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikrostyk w zamku,lub połamane kable w przelotce między drzwiami a słupkiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Ja miałem ten sam problem jednak nie działały mi wszystkie drzwi oprócz przednich pasażera. Zanim rozbierzesz tapicerki zerknij na kostki znajdujące się w słupkach auta (widać je po otwarciu drzwi). Przyczyną mogą być zaśniedziałem piny które trzeba przeczyścić lub tak jak wyżej ktoś napisał pęknięty kabel w miejscu gdzie się zgina. Ja u siebie podciągnąłem gumową osłonkę od wtyczki w kierunku drzwi i delikatnie próbowałem wyciągnąć każdy z kabli.W jednych drzwiach okazało się że ułamane są aż 3 kabelki. Jeżeli to nie pomorze to musisz ściągać tapicerkę i zerknąć albo na wiązkę czy dalej nigdzie nie jest uszkodzona lub mikrostyki w zamkach. Zwróć też uwagę na krzywkę która włącza lub wyłącza mikrostyk. Ja w jednym zamku miałem już ją wytartą i pomimo tego że mikrostyk działał to ona dobrze go nie dociskała przy otwartych drzwiach. Najlepiej wymontować zamek podłączyć kable i na sucho sprawdzić działanie. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do statystyk dodam że u mnie pomogło przelutowanie zimnych lutów na płytce w zamku. Też wcześniej raz działało raz nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten sam objaw i elektronika w samym zamku padła nie bawiłem się w lutowanie tylko kupiłem za 5 dych sprawny na alledrogo i podmieniłem i wsio gra :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gdybym kupił zamek, nie ważne skąd, ale nie nowy tylko używany, to zanim bym go włożył w drzwi, to otwarłbym go i zobaczył, czy i jemu czasem nie potrzeba przelutowania. Niestety warunki atmosferyczne robią swoje na takowych połączeniach i żaden używany nie jest pewny na 100%. Może działać przez miesiąc, dwa lub pół roku. Zresztą nie ważne. Jak ktoś chce dwa razy wyciągać zamek z drzwi, to proszę bardzo.

---------- Post dopisany at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:51 ----------

Myślę, że ja bym Ci za 25zł polutował i miałbyś to samo co za 50zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam podobny problem, na fisie nie wyświetla komunikatu o otwartych drzwiach pasażera i tylnych, kopertówki również nie świecą.. Co do tych mikrostyków, rozumiem, że one są w zamku drzwi, ok, a je się po prostu czyści czy wysiadają ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikrostyki są w samym zamku. W zamku jest również elektronika, która czasami pada. Może być mikrestyk lub elektronika. Rozbierz i pomierz styk jeśli będzie oki to elektronika, sprawdź też przewody w gumowych łącznikach idące z dzwi do słupka często się łąmią w nich przewody i również może być podobny problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale możliwe jest, że wszystkie 3 zamki szlag trafił ? Tzn. tą elektronikę w nich ?

Kable w tych osłonach posprawdzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sytuacja, ostatnio tak ni z gruchy, ni z pietruchy lampka w dzwiach pasażera oraz na fisie wyświetlała się info o otwartych drzwiach..

Było ok, na drugi dzień otwieram i znowu lipa, potem chyba sam się zamknął jak ryłem w tych przewodach w gumowym oplocie i potem po kilku otwarciach znów zaczęło świecić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro grzebałeś w przewodach pomiędzy drzwiami a słupkiem i zadziałało a potem przestało , to właśnie tam musi niełączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wykaz kodów błędów z grupy 46:

-01134,(short to ground)

-01616,(No communications-intermittent)

-00692,

-01369,(alarm triggered by hood switch)

-01371,(alarm triggered by doo rcontact switch: driver side)

-01561 (59-00-can't unlock)

-01561 (61-00-won't De-Safe)

-01562 (59-00-can't unlock)

-01562(61-00-won't de safe)

-01560(61-10-won't de-safe - Intermittent)

Panowie, jakieś wskazówki ? Dość sporo tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01134 problem z zasilaniem syreny alarmu sprawż czy dochodzi napięcie do syrenki alarmu. jeśli tak to dobierz się do modułi komfortu pod wykładziną kierowcy - przed fotelem i sprawdz czy przypadkiem nie pływa w wodzie - posprawdzaj wszystkie styki we wtyczkach

01561 tylne lewe dzwi prawdopodobne że masz coś z elektroniką w zamku - do sprawdzenia

01562 prawe tylne to samo drugi ten sam numer błedu wskazuje na elektronike w zamku pewnie posypała się

01560 problem z zamkiem dzwi pasazera

Na początek wykasuj błedy i sprawdź które wrócą być może są to sporadyczne błedy spowodowane słabym zasilaniem z aku i które nie wrócą tak szybko.

Jeśli są to permanentne błedy to tak jak wyżej do sprawdzenia przewody w przelotkach od słupka do dzwi , elektronika w zamkach lub wymiana zamków na sprawne i dooblookania mod. komfortu czy nie pływa w bajorze

Edytowane przez Robero321
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety błędy są permanentne i cały czas są..

A wiesz może gdzie ta syrenka alarmu się znajduje ?

Bo ogólnie jak się alarm załączy to mrygają tylko kierunki, nie ma żadnego sygnału dźwiękowego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...