dejman161 Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Witam wszystkich. Nie kwestionuje tego , że przyczyną szarpania był egr, klapa gasząca kolektora, filtr paliwa. pompa paliwa czy tez milion innych rzeczy. U mnie pojawiły się dokładnie te same objawy. Czytałem szukałem aż w końcu sam znalazłem przyczynę. Dodatkowym objawem było charakterystyczne syczenie które było słychać podczas przyspieszania.z rury czarny dym , aż cały zderzak mi okopciło na czarno Przyczyną był PĘKNIĘTY WĄŻ TURBINY. Małe kolanko o numerach seryjnych 1K0145790C. po wymianie Audi lata jak nowe, czuć ciąg ;D Przez takie małe coś samochód dużo tracił na mocy, różnica jest niesamowita. AUDI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!od zawsze na zawsze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
the_naturat_com Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 U mnie również występuje szarpanie podczas przyspieszania 1600-2200 obrotów. Próbował ktoś wymiany przepustnicy?
danielsonicl Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 (edytowane) Witam, u mnie w BPW nie pomaga odłączanie EGR , przepustnicy, przepływomierza, szarpie jak kangur, nawet całkowite zaślepienie EGR nic nie dało, auto sprowadzone tydzień temu jedyny mankament to zapchany był filtra paliwa bo olej mieszał się z paliwem, filtr wymieniony dwa razy, pompa paliwa vakum nowa, korekty nie przekraczają 0,7 jedynie przestaje szarpać jak odłączę podciśnienie od gruszki vtg tyle że jedzie jak SDI?. Ma ktoś jakieś pomysły czy pompki do sprawdzenia? Edytowane 20 Listopada 2019 przez danielsonicl
przemek485 Opublikowano 1 Marca 2022 Opublikowano 1 Marca 2022 robił ktoś to w silniku BMN? też będzie działać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się