rybus85 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 No to fakt że fajnie się starzeje.Teraz jeszcze jak mam zrobionego to jak go porządnie umyłem to czasem patrzę na niego i myślę:cholera no ładne to ^^ Tylko niestety trafiłem na te tandetne plastiki ze złażącym lakierem :-(
kiko79 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 plastiki poprawili w 2003 roku, te nasze są miłe w dotyku, ale niestety niepraktyczne.
jarek39 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 jezdiłem 1.8t juz w wielu autach golf,passat, audi a4 b5, a6 c5 i wiem jak chodzi. seryjne 1,8t szału wielkiego nie robi dopiero jak go sie dłubnie to rakieta jest.na zlocie vaga jezdziłem a3 1.8t podkrecona do okolo 200km i to wymiatało.
Wandej Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Wbrew pozorom ALT pomimo swojej malej mocy jest dosyć sprawnym silnikiem:wink: Ma więcej Nm niż 2.0 w bmw które ma 6 garow:wink: Zmienne fazy rozrządu i geometria kolektora powoduje ze pali mało i w miare dobrze ciągnie z dołu. Mialem przyjemność ścigania się na lotnisku z e36 2.0 150km i w zasadzie żeby nie to że nie mogłem normalnie ruszyć byłoby równo. Tak dostawałem 1 długość auta. Tylko drażni mnie to ze na wysokich obrotach szybko się kończy. Nie wiem czego to jest zasługa ale powyżej 5k obrotów silnik przestaje ciągnąć tak jakby go trzymały spaliny.
jarek39 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 to cos musi byc nie tak bo u mnie 5tyś do jeszcze super ciagnie
Wandej Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 to cos musi byc nie tak bo u mnie 5tyś do jeszcze super ciagnie To pojęcie względne. R6 w bmw od 5tys się rozkręca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się