Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[1.8 '98] Jakie świece do 1.8 benz+lpg ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Chciałbym się was poradzić jakie świece powinienem kupić do mojego audi a4b5 1.8 125km '98. Trochę jestem laik w tych sprawach bo dopiero zaczynam przygodę z moim autkiem :)

Opublikowano

Takie jak przewiduje producent...

Opublikowano

Ngk -BKUR 6 ET-10

Opublikowano

Jw. nie kombinuj z jakimiś specjalnymi do lpg czy innymi wynalazkami bo to wszystko lipa. Ori najlepsze :wink:

Opublikowano
  • Autor

ok, dzięki :)

Opublikowano

Potwierdzam ori najlepsze, 1 elektrodowe sie nie nadają do tego silnika bo ma mula przy wchodzeniu na obroty takie syczenie slyvhac, wrzucaj ori

• 5 tygodni później...
Opublikowano

Podepne sie pod temat gdzie je kupic w szczecinie w audi czy mozna gdzie indziej?

Wysłane z mojego "I"kalkulatora:)))

Opublikowano

Ja zalozylem ngk jednoelektrodowe. Jedzie normalnie, zadnego syczenia nie slysze.

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

W ADR miałem takie jak przewidywał katalog NGK, czyli 3-elektrodowe. Po zakupie miałem jakieś Bosha 2-elektrodowe. Na NGK nie było problemu. Z drugiej strony ponoć do LPG lepsze są 1-elektrodowe.

Opublikowano

Ja kupiłem takie jakie są oryginalne w katalogu i one są najlepsze moim zdaniem

Opublikowano