malibu Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 gdybym wsadził sprężyny -35 lub -40 to muszę od razu zmieniać amortyzatory???na inne bo czytałem ze trzeba a na innym forum ze nie trzeba wiec mam mętlik w głowie ??a mam standardowe zawieszenie w b5 sedan.
Bluebird Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 teoretycznie do obniżenia max. 40mm nie musisz stosować amortyzatorów o skróconym skoku tłoczyska, jednak są przypadki że połączenie seryjnych amortyzatorów z takim obniżeniem, powoduje obcieranie opony o nadkole gdy auto jest dodatkowo obciążone. Może to wynikać np. z powodu nieodpowiedniego profilu opony lub rozmiaru całego koła, a nie koniecznie z winy amortyzatorów. Najbezpieczniej jednak będzie zastosować -35mm aby nie narażać seryjnego amortyzatora na maksimum jego możliwości.
malibu Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2014 a jakie sprezyny zalozyc z nowych lub uzywek ?? moze jakies linki
Bluebird Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 tylko progresywne! Nowe - nie usprawnisz wydajności zawieszenia w swoim aucie za 200zł.
rufek84 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 ja założyłem ostatnio żółte firmy k.a.w i obniżenie mega ale nic nie obciera i felga 19 i nie jest przesadnie twardo tylko że to w b6..ale jeśli chodzi o firmę to naprawdę szczerze polecam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się