odzim Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 witam, wstawiam logi z nowo zakupionego auta i mam pytanie , czy wszystko jest ok oprocz przycinajacych sie kierownic w turbo , bo slychac niepokojacy swist miedzy 1800 a 3000 obrotów
Darek_G Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 Zrób te obrazki w takim rozmiarze żeby dało się przeczytać :doh1:
mcm Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 zrób po jednej tabelce w fotce i zmieść jeszcze raz
przemik Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Delikatnie przycinajace sie kierownice VTG.... rozruszaj sztange kluczem i przepałuj auto po trasie. Poza tym Dawki korekcyjne poza dopuszczalną normą. EGR - pracuje w miare ok ale jest zabrudzony. Mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK Pozdr
odzim Opublikowano 4 Września 2008 Autor Opublikowano 4 Września 2008 czyli reasumujac , wtrysk jeden do wymiany czy dwa , egr mozna samemu przeczyscic ,a turbo wyjac i dac do speca aby wyczyscił tak to mam rozumiec ,tylko ze sztanga u mnie chodzi palcami nie trzeba klucza do tego używac , a audi było przepalowane widac to na avatorze przez 400km nie schodzilo 160 to chyba starczy) wiec turbo chyba na stoł,a moze byc takie przeladowanie nie związane z przycinajacymi sie kierownicami, moze przeładowuje bo sterowanie turbo cos szwankuje, może jakies sugestie?
mcm Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 przepływka szwankuje, turbo wolno się rozpędza, dawki troche duże
odzim Opublikowano 4 Września 2008 Autor Opublikowano 4 Września 2008 przepływka szwankuje, czemu tak uwazasz z grupy 08 nie widac by przepływka było cos nie tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się