Dartharek Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Witam wszystkich chcących, mogących pomóc. Na początek dane audiczki A4 B5 110km Silnik AFN rocznik 97 Avant Problem polega na braku mocy po gwałtownym naciśnięciu pedału gazu. Jeśli nacisnę gaz delikatnie autko się zbiera, natomiast gdy gwałtownie to jakby dziura delikatne przyspieszenie. Przepływomierz został wymieniony na nowy, gdyż wcześniej wpadał w tryb awaryjny i tylko do 120km\h teraz spokojnie 160km\h dalej nie miałem jak testować polskie autostrady lecz nie wiem co z tym gazem. Jeśli coś opisałem niejasno to proszę o info postaram się sprecyzować. jesli ktos możę pomóc z góry dzieki Logi dodam jak tylko uda mi sie je przekonwertować te co były wykasowałem bo były nieczytelne
vp-tdi Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 logi wżuć tu : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Dartharek Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2014 vaglog nie wysyła mi maila aktywacyjnego przez co nie mogę nic zrobić Znalazła by się dobra duszyczka która mogła by mi przekonwertowac logi
vp-tdi Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 innego maila mozesz w 1min zalozyc .polecam na gmail
Dartharek Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2014 Dałem już 3 maile na żaden kod nie przyszedł. Był jeden z interi jeden gmail i jeden z onetu ---------- Post dopisany at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany at 14:43 ---------- Logi 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co o tym sądzicie
vp-tdi Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 dziwne te logi ,wogole nic nie kumam z tego
Dartharek Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 EGR odpiety inaczej auto nie chodzi Logi 011 najpierw dynamiczne potem statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jesli Egr nie jest zaslepiony a weżyk wyciągniety to moze uszkodzic turbine?
vp-tdi Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 kat wtrysku do poprawy ,przepływka albo sie konczy albo trza wyczyscic ,filtr powietrza ile ma lat ?
Dartharek Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 Przepływka jest nowa. Filtr powietrza 2 lata ale autko stało prawie nie jezdziło przez prawie 2 lata było jako zastępcze. Wiem, że mam zepsuty egr. Warsztat kazał mi odłoczyc się od niego i zaslepic weżyk podcisnienia dochodzocy do egr. Gdy jest zaslepiony samochud nie pojedzie powyzej 120 km\h, i bieda przekroczyc 3000 obr. Gdy zawór jest podpiety wogóle prawie nie jedzie. Jedynie smiga gdy go odłącze a nie zaslepie. Pytam wiec o przyczyne i o rade czy można bez zaslepki jezdzic.
trepek Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Przepływomierz dobrze pokazuje, jeno masz przeładowanie.
macho Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Miałem ten sam objaw w swojej Lalce. Zatkany katalizator (brak energii do rozpędzenia turbiny), wyprucie puszki pomogło, przy okazji zaślepiłem EGR. Zobacz czy możesz ruszyć sztangę od kierownic turbo sprężarki, jeśli pracuje to prawdopodobnie masz to samo co ja miałem. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się