Tomi_81 3 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Fajna furka Patryku i moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof2009 51 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 audiczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Piękna sztuka i kolejne mocne 3.0 TDI Zamieniłeś sedan-a na avant-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 29 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Piękny wynik - wszystko co powyżej 350ps w 3.0tdi to już dla mnie kozak Patrząc że to autko żony co całkiem fajny mody Ja już mam trzecie raz 3.0 tdi pod maską i zawsze zostaję w okolicy 300ps - przydało by się wiecej ale też trochę trzeba wydać żeby 350 przekroczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Piękny wynik - wszystko co powyżej 350ps w 3.0tdi to już dla mnie kozakPatrząc że to autko żony co całkiem fajny mody Ja już mam trzecie raz 3.0 tdi pod maską i zawsze zostaję w okolicy 300ps - przydało by się wiecej ale też trochę trzeba wydać żeby 350 przekroczyć To już nie mogłeś S5 kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 3,0tdi pali w tarsie nawet 6.5 litra ropy a S5 to juz inna bajka. Notabene po zmianie układu wtryskowego auto jeszcze mniej teraz pali Piękny wynik - wszystko co powyżej 350ps w 3.0tdi to już dla mnie kozakPatrząc że to autko żony co całkiem fajny mody Ja już mam trzecie raz 3.0 tdi pod maską i zawsze zostaję w okolicy 300ps - przydało by się wiecej ale też trochę trzeba wydać żeby 350 przekroczyć To już nie mogłeś S5 kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Na czym polegała ta zmiana w układzie wtryskowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeł 3 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Na zamontowaniu układu z CCWA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Na zamontowaniu układu z CCWA 2000bar z CCLA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 jaka jeszcze szerokosc tych felg i et? masz dystanse jakies zalozone? bardzo ladnie te kola sa spasowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Na zamontowaniu układu z CCWA 2000bar z CCLA W takim razie silnik CCLA to najwydajniejszy do modyfikacji seryjny 3.0 TDI w nadwoziu B8 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się