Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Trzy pytania z Krakowa (turbina, wtryski, dymienie ) z prośbą o polecenie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Nie mam jak większość wystarczającej wiedzy technicznej by zadawać fachowe pytania, więc prosze mi wybaczyć ale jestem w tej dziedzinie laikiem;)

Czy któryś z kolegów może pomóc mi w sprawie, mianowicie:

Potrzebowałbym namiar na dobrego i w miarę niedrogiego fachowca który zajrzałby pod maskę Audiczki i odpowiedział mi na parę pytań.

1) Zauważyłem, że od jakiegoś czasu auto dochodzi do 100-110km/h a dalej juz nie przyśpiesza, czytałem o tym trochę na forum - może to być spowodowane min turbosprężarką, kwestia polecenia dobrego zakładu/warsztatu który by się tym zajął

2) Przy ponad dwóch tysiącach obrotow kiedy chce dodac wiecej gazu, dymi na czarno i zaczyna się takie jakby "świszczenie" które ucicha jeśli się odejmuje nogę z gazu, czytałem z kolei że przyczyna może być różna od lejących wtrysków poprzez małą dziurkę w wężach ciśnieniowych - czy i kto mógłby mi to zdiagnozować?

3) Często mam wrażenie że jeśli wciśnie się gaz w podłogę to już nie przyśpiesza a jest ciut żwawszy kiedy się tą nogę z gazu odejmie - tak jakby było jakieś powietrze które daje dodatkowego kopa przy odjęciu nogi, trudno mi to inaczej opisać.

Będę wdzięczny za odpowiedź - wiem że trudno tu oszacować ewentualne koszty przed sprawdzeniem, ale może ktoś spotkał się już z taką sytuacją?

Pozdrawiam.

PS. i czy w niedzielę na dachu galerii ktoś byłby tak uprzejmy i zerknął, podłączył pod VAGa i zdiagnozował ?;)

Opublikowano

wyglada na dziurawy dolot. poszukaj na forum, bylo na ten temat trochę

Opublikowano

miałem podobnie BYł TO PRZEPłYWOMIERZ!!!