Kasyx Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Witam, pojechałem do mechanika gdyż pewnego dnia podczas wyprzedzania zabrakło nagle mocy, diagnoza turbina do regeneracji? no cóż myślę sobie trudno za pasem wyjazd wakacyjny więc niech robi, odbiór na drugi dzień więc jadę po autko, mechanik pogadał swoje i powiedział że może troszkę kopcić bo turbina przepuszczała olej i dostała się do filtra cząstek czyli do DPF? ale z czasem przestanie, jazda do domku to jakaś masakra! na każdych światłach tuman białego dymu! po przyjeździe do domu sprawdzam olej i jest na minimum? czy przez to że zdemontował turbinę mogło ubyć oleju? więc dolałem więc zobaczymy, płynu chłodzącego nie ubywa, czy to jest normalne że tak może kopcić? znajomi jak wymienili turbinkę powiedzieli że ten co robił wyjeździł im pół baku po nocach żeby kopcenie ustało. Może ktoś ma mechaniora kumatego? na terenie Bytom - Chorzów - Katowice lub okolice?
Matek Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Jasne, ze jest mozliwe ze tak moze kopcic. U mnie po wymianie turbo i oleju kopcilo z tydzien czasu, stary olej musial sie wypalic bo u mnie jak padlo turbo to plulo olejem przez wydech. Takze chyba spokojna glowa, ale zaczkajmy jeszcze na opinie kogos innego. Sent from my LG-P700 using Tapatalk
SotoM Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 o ile w ogole dolał oleju do stanu... jesli masz faktycznie dpf to raczej moze umrzec po tym wpalaniu z oleju jeszcze jak dostanie ropy to juz na ament moze sie zapchac... teoretycznie jak miał turbulum wymontowane to mógł wyjac dpf i go wyprac... jesli turbo było regenerowane to wszystko moze sie zdazyc ze nawet po regeneracji bedzie puszcac oleum...
Kasyx Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 myślę że nie dolał oleju do stanu... dolewkę zrobiłem, po każdej trasie sprawdzam stan jak na razie jest ok, mam nadzieję że dpf wytrzyma, najbardziej co mnie irytuje to dymienie na postoju tzn ruszanie ze skrzyżowania lub świateł ale żona stwierdziła iż widzi poprawę mniej dymi, przejechałem już ok 300 km ile jeszcze? czas pokaże. Jak sprawdzić i gdzie czy turbina po regeneracji nie przepuszcza oleju? Niestety okazało się że jednak bierze olej, teraz pytanie czy bierze olej turbina choć jest po regeneracji? czy coś innego ? proszę o poradę od czego zacząć gdzie najlepiej zdiagnozować ?
syczylyjczyk Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Witam.Na logikę,czy przed ingerencją w turbo olej ubywał?.
Kasyx Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Opublikowano 2 Lipca 2014 nieznacznie ale tak, i jak ruszałem a silnik był zimny to nic nie kopciło gdy temp wskazywała okolice 65 stopni to zaczynał dymić do około 85 stopni potem ustawało, odkąd zauważyłem kopcenie to czujnik temp wskazuje temp około 88 rzadko wchodzi na 90 wcześniej było ok potem miałem przypadek opisany w 1 poście więc pojechałem do mechaniora i resztę już znasz, dodam jeszcze że wymienił też czujnik temp. ale w dalszym ciągu rzadko pokazuje 90, według niego to przez turbo dymił bo przepuszczało olej ---------- Post dopisany 02-07-2014 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2014 at 20:35 ---------- sprawa zakończona pojechałem do innego mechaniora i po rozmowie stwierdził iż na 90% to sprawka odmy! ustalono termin na dziś czyli 02.07.14r rano autko podstawiłem i odebrałem około 14 i w drogę... odma naprawiona autko nie kopci! nie bierze oleju! END.
boban Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 nieznacznie ale tak, i jak ruszałem a silnik był zimny to nic nie kopciło gdy temp wskazywała okolice 65 stopni to zaczynał dymić do około 85 stopni potem ustawało, odkąd zauważyłem kopcenie to czujnik temp wskazuje temp około 88 rzadko wchodzi na 90 wcześniej było ok potem miałem przypadek opisany w 1 poście więc pojechałem do mechaniora i resztę już znasz, dodam jeszcze że wymienił też czujnik temp. ale w dalszym ciągu rzadko pokazuje 90, według niego to przez turbo dymił bo przepuszczało olej ---------- Post dopisany 02-07-2014 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2014 at 20:35 ---------- sprawa zakończona pojechałem do innego mechaniora i po rozmowie stwierdził iż na 90% to sprawka odmy! ustalono termin na dziś czyli 02.07.14r rano autko podstawiłem i odebrałem około 14 i w drogę... odma naprawiona autko nie kopci! nie bierze oleju! END. możesz dać namiary na mechaniora?
piotrsob1 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 nieznacznie ale tak, i jak ruszałem a silnik był zimny to nic nie kopciło gdy temp wskazywała okolice 65 stopni to zaczynał dymić do około 85 stopni potem ustawało, odkąd zauważyłem kopcenie to czujnik temp wskazuje temp około 88 rzadko wchodzi na 90 wcześniej było ok potem miałem przypadek opisany w 1 poście więc pojechałem do mechaniora i resztę już znasz, dodam jeszcze że wymienił też czujnik temp. ale w dalszym ciągu rzadko pokazuje 90, według niego to przez turbo dymił bo przepuszczało olej ---------- Post dopisany 02-07-2014 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2014 at 20:35 ---------- sprawa zakończona pojechałem do innego mechaniora i po rozmowie stwierdził iż na 90% to sprawka odmy! ustalono termin na dziś czyli 02.07.14r rano autko podstawiłem i odebrałem około 14 i w drogę... odma naprawiona autko nie kopci! nie bierze oleju! END. To teraz jedź do tego mechaniora co Ci dobrą turbinę wymienił na regenerowaną, po zwrot kasiurki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się