tomasz102 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Witam, Podczas robinia testu na bs w grupie 11 widziałem, że sztanga pracowała ok. Jednak dlaczego obroty silnika po przejściu w tryb testowania turbosprężaki w bs 11 zwiększyły się na około 1200 ? Po zaprzestaniu testu wróciły do biegu jałowego. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM A to jest log wykonany na 3. Problem polega na tym, że turbo nagle się budzi i później n75 zaczyna mieć problemy. Po ściągnięciu węża z gruszki trubosprężaki nie było czuć ssania. Natomiast po dodaniu gazu bardzo delikatnie ssało (do 3000 obr/min) Przepływka pokazywała ponad 1000 mg kiedy turbo zaczęło normalnie pompować. N75 czy coś innego z podciśnieniem jest winne ?
DragonGTI Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Witam,Podczas robinia testu na bs w grupie 11 widziałem, że sztanga pracowała ok. Jednak dlaczego obroty silnika po przejściu w tryb testowania turbosprężaki w bs 11 zwiększyły się na około 1200 ? Po zaprzestaniu testu wróciły do biegu jałowego. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM A to jest log wykonany na 3. Problem polega na tym, że turbo nagle się budzi i później n75 zaczyna mieć problemy. Po ściągnięciu węża z gruszki trubosprężaki nie było czuć ssania. Natomiast po dodaniu gazu bardzo delikatnie ssało (do 3000 obr/min) Przepływka pokazywała ponad 1000 mg kiedy turbo zaczęło normalnie pompować. N75 czy coś innego z podciśnieniem jest winne ? Przy testach to normalne zjawisko że podnoszą się obroty i mruga spirala... Widać że turbo się obudzić nie może, zamien miejscami N75 z N18 ( zawór regulacji EGRem) i zobacz czy jest różnica, jeśli będzie to zawór pewnie siada... ALE zanim to zrobisz przejrzyj wtyczkę od N75 i sprawdź wężyki..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się