Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AJL brak mocy, brak doładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemacie.

Zawitałem ponownie, ponieważ próbowałem sam rozwiązać problem braku mocy w aucie, czy też z mechanikami i innymi takimi ale nie przyniosło to efektu.

Auto po prostu bez wstawionego między "gruszkę" a N75 "MBC", nie trzyma więcej niż 0,7bar'a. Z wstawionym MBC mam 0,9 w peaku, i nawet po skręceniu prawie na "opór" dalej jest 0,9. Wyczytałem że potrafi adoptować zawór N75 do wskazanej wartości czyli takiej (0,9). N75 od S4. Zrobiłem pa pa na 10%-wy przyrost mocy, mea culpa:facepalm:

Co zostało zrobione: świece, regenaracja turbiny, filtry ze 3x, dolot nadmuchałem aż Forge puszczał na 1,25bar'a, napinacz wałków, po dwukrotnie przestawionym rozrządzie o 2 zęby, kat wywalony, oleje, smary, diamentowe pierścionki:wink:.....

IC-ka nie ruszałem jak dolot nabiłem ponad 1,2 - uznałem,że trzyma ciśnienie (cisza, pinką spryskane nic, nie wstało)może zamulony? zaolejony i brudny? i tu prosze o radę bo nadmuchać mogę w 30 sek ale silnik potrzebuje chwili, i przy brudzie będzie wolniej - jest to możliwe?.

Wężyki podciśnienia... też zrobione

Opaski...itd.

Turbo świszczy fajnie, suchy fajny odgłos bicia ciśnienia.... ale tylko z MBC, jak zdejme znowu 0,7 i to maaax.

Jutro zaglądam jak auto ostygnie, ponieważ mam efekt dziury po każdym wysprzęgleniu, lub puszczeniu gazu, taki jaki robi BOV czyli głośne PFFF na zewnątrz. Mam nadzieję,że znajde nowy jakiś ubytek , który wpłynie na te problemy ale szczerze wątpię.

Planuję montaż turbawki typu Garrrett plus wtryski itd... jeśli tak prawdopodobnie pozbędę się problemu, dajcie cynk że przynajmniej tu ugram swoje.... no i silnik przejrze przed tym dogłębnie.

temat stary, opisywany po wielokroć, wolałbym opinie na temat montażu nowego turbo wraz z osprzętem.

Moje pytanie gdzie te dwie sprawy mogą się skrzyżować? żebym ciała nie dał...

Przypominam ,że dolot walił na 1,25 aż do upustu Forge'a... a Audi i tak nie chodziło.... i po regeneracji turbo to samo ...jedyny mój sposób to MBC...

i jedyne pytanie czy mógłbyć ktoś tak nieuprzejmy i cofnąć sztangę, prowadnicę do WG?, z pozdrowieniami.:good:

Dodam ,że kręcenie w te, i nazat MBC objawiawia się tymże mam tylko przyrost ciśnienia na pół pedału gazu - na opór zawsze bije 0,9 w peak'u - chyba, że skręcę na zero. Czyli innymi słowy przykręcenie MBC skutkuje tylko większym ciśnieniem przy mniejszym dodaniu gazu.... dobicie pedałem na 0,9 nie skutkuje przyrostem mocy. A może znacie dobrego elektronika, komputerowca od Vaga i pomiarów, z góry dzięki za wszelkie info.:good:

Swoją drogą... najlepszy żart mechanika: "Pańskie turbo jest w porządku"

Auto wstało po remoncie, i delikatnym podciągnięciu sztangi gruszki WG. Wgniata. Na serii jednak nie będzie szału. Mam w planie na moim optymalnym ustawieniu wstawić auto na rolki. Jednak muszę poczekać trochę, boję się jakiś zmian w ECU od poprzednich właścicielek... :facepalm::banan::facepalm::banan::facepalm::banan:

Opublikowano

kolego musisz ogarnac logi wtedy bedzie mozna cos powiedziec. szkoda kasy zeby w ciemno wymieniac

Opublikowano

Jakie ma sprezanie ???

Opublikowano

Logi poszły książkowe około 12 m-cy temu.... poszły tylko zmiany na lepsze... Dev... miał na jeden cylinder słabe, po remąntce nie mierzyłem , komp.... :angry: wezme go na dobre logi i szyny , mam okazje bujnąć się na wybrzeże, musiałbym załatwić kilka spraw na RAZ... tzw..../


Magik mnie nie pamięta... Pozdróweczki... :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...