lysy1991 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Witam. Jadąc dzisiaj samochód złapał muła i przyspieszał bardzo powoli do okolo 130km/h. Odpalilem samochod ponownie i juz rozpedzal sie lepiej ale dalej nie to. Po sprawdzeniu błędów oczywiście "1 Fault Found:17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - -". Wcześniej z turbiną nie miałem problemów a nawet mogę powiedzieć że chodziła jak żyletka. Zamulić też się nie mogła bo dobrze ganiam moje A4 więc w czym problem. Zrobiłem logi: Dynamiczne sztuk 2: Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne (sztanga ruszała się jakieś 0,5cm może więcej) Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Proszę o sprawdzenie i naprowadzenie od czego zacząć bo przy próbie robienia logów rozpędzał się w miarę normalnie chociaż niekoniecznie bo czegoś jednak brakowało pod pedałem.
DragonGTI Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Witaj, coś rzeczywiscie kuleje to doładowanie,ale mało info na poprawną ocene zrób jeszcze dynamiczne z grupy 003,008,010,
afro89 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ewidentny brak doładowania, sprawdź szczelność dolotu, oraz czy turbina zaciąga do końca kierownice, być może na podciśnieniu masz nieszczelność.
lysy1991 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2014 Jutro zrobię komplet wszystkich logów bo dzisiaj żyd się świeci pod zero a jutro dopiero paliwo przyjedzie. ...oraz czy turbina zaciąga do końca kierownice Jak sprawdzić zaciąganie kierownic? ---------- Post dopisany 16-06-2014 at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany 15-06-2014 at 20:40 ---------- Zabrałem się za n75, ale jak tylko zacząłem go dotykać wężyki podciśnienia dosłownie spadły z tych plastikowych łączników i trójników. Skróciłem je bo były popękane na końcach i ogólnie struchlałe i nałożyłem tak że teraz siedzą na ścisk. Sztanga chodzi w dużym zakresie przy logu statycznym w grupie 11 i zmienia się doładowanie i moc wróciła. Dodaje logi dynamiczne dla pewności żeby ktoś je sprawdził. Dynamiczne Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czekam na odpowiedź. ---------- Post dopisany at 21:43 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ---------- up
DragonGTI Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Jutro zrobię komplet wszystkich logów bo dzisiaj żyd się świeci pod zero a jutro dopiero paliwo przyjedzie....oraz czy turbina zaciąga do końca kierownice Jak sprawdzić zaciąganie kierownic? ---------- Post dopisany 16-06-2014 at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany 15-06-2014 at 20:40 ---------- Zabrałem się za n75, ale jak tylko zacząłem go dotykać wężyki podciśnienia dosłownie spadły z tych plastikowych łączników i trójników. Skróciłem je bo były popękane na końcach i ogólnie struchlałe i nałożyłem tak że teraz siedzą na ścisk. Sztanga chodzi w dużym zakresie przy logu statycznym w grupie 11 i zmienia się doładowanie i moc wróciła. Dodaje logi dynamiczne dla pewności żeby ktoś je sprawdził. Dynamiczne Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czekam na odpowiedź. ---------- Post dopisany at 21:43 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ---------- up Zaciąganie czyli koledze chodziło o to czy sztanga pracuje w pełnym zakresie... czyli to co napisałeś. Teraz po tym zabiegu widać wyraźną poprawe, ale przeczyścić sprężarkę i dolot możesz w miare możliwości, bo to że ganiasz auto czasem nie wystarczy - nie ma to jak solidne wyczyszczenie na stole.
ciahciah Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 daje w podciśnieniu coś nie domaga, jeżeli wężyki już ok to w miejsce n75 wsadź na chwile n18 a wężyki przy n18 pozatykaj i zrób 011d
lysy1991 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 Sorki ze tyle czasu minelo, ale praca... dynamiczne 11 po zamianie na N18 Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dynamiczne po założeniu z powrotem n75 Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się