rogerwro Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Witam, wczoraj ustawilem kąt wtrysku na 1.8 do 2.0 ATDC na Late. Auto dzisiaj odpalilo dobrze za 1 razem na zimnym silniku i wszystko jest okej. Problemem, bądź nie -jest kontrokla ESP, która dzisiaj mi się zapaliła 2 razy na kilka sekund, jaki związek ma to z moim ustawianiem kąta? Czymś to grozi?
Ra4al Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Odczytaj błędy to będziemy wiedzieli jaki ma to związek .
and016 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 nie grzebałeś przypadkiem przy kablach od pompy abs/esp -po dociskaj te przewody, w sumie to jedna wtyczka szeroka na specjalne zapiecze jak wypniesz tą wtyczkę to sprawdź czy piny nie są pośniedziałe, tylko rób to przy wyjętym kluczyku ze stacyjki!!
rogerwro Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2014 oksprawdze wiweczorem bledy i wtyczke, dzieki
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Jak tam temat Michał??ciekaw jestem coś tam znowu namodził
kudan1991 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Jak zapala Ci się ESP, to odczuwasz stratę mocy? bo w takim przypadku może być wina kąta wtrysku i przechodzi w tryb awaryjny
KrzysiekA4 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Przemek wpierw błędy z Vaga aby wiedzieć czy to chodzi o kąt wtrysku,pisze że ustawił 1.8-2.0 więc w miarę optymalny jak dla tej jednostki:wink:.Błąd co do układu mógłby się obiawić w formie świec żarowych ale czy esp,coś mi tu śmierdzi.Michał pisz co żeś narozrabiał
slawek8621 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 U mnie zaczęło sie podobnie.. wyskoczyła kontrolka esp i brak mocy... Pompa do regeneracji, 2500 nie twoje.... błąd 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications aktualnie po pół roku wyskakuje sporadycznie 01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications ale bez objawu braku mocy... może po prostu gdzieś nie styka wtyczka.
rogerwro Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2014 VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 907 401 D Component and/or Version: 2.5L V6 TDI 0000SG 0014 Software Coding: 02015 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79238417384 Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79238417384 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent moc jest caly czas, co dalej? Krzysiu, nic nie namodziłem, robiłem tak, jak mówiłeś ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ---------- a coś mogłem naruszyć? ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ---------- jeszcze jedno zauwazyłem, gdy gasze auto, tzn. odkrecam kluczyk to mignie mi kolntrolka ABS na cwierc sekundy, wczesniej tego nie widzialem ---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- moze cofnac minimalnie w lewo, w strone BTDC, bo robilem 2 razy, najpierw zszedlem z 4.8-5.0 na 3.6 a pozniej z 3.6 na 1.8-2.0 ale ten 2 raz byl baaardzo ciezki ---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- wyglada na to ,ze jak kat byl zly, to bledu nie bylo, a jak ustawilem na dobry, to blad sie pojawil:facepalm:
KrzysiekA4 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Pokaż mi 004bs bo coś mi tu nie pasuje:wink:
rogerwro Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 tzn? ---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 07:51 ---------- Pokaż mi 004bs bo coś mi tu nie pasuje:wink: racja Krzychu, teraz mam okolo 2.0 ale BTDC, Grupa 004BS ale kurde jak usawialem mialem ATDC, przysiegam:grin: cos sie moglo poprzestawiac samo?
Ra4al Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Może źle przykręciłeś śrubki Ustaw na 1 ATDC i zobacz wtedy . Sprawdź napięcie paska napędzającego pompę paliwa, może jest za słabo napięty.
KrzysiekA4 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Wiedziałem:grin:Michał zmieniaj jak najszybciej ma być na vagu 1.4 do 2.0ATDC.silnik ma być rozgrzany do 90 oC sprawdź na VAGu.:wink:Jak ustawisz zrób sobie korektorem znacznik i będziesz wiedział czy się przestawia:wink:dodatkowo ustawisz sobie znacznie szybciej następnym razem:wink:
rogerwro Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 ustawiłem od nowa:wink: obecnie mam 1.8 ATDC skreciłem mocno silnik mial 90st na blacie, roboczej 82.5-83.6st. narazie jest elegancko, zobaczymy jak jutro, jak troszke posmigam
KrzysiekA4 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Michał już tej kontrolki nie zobaczysz(na roboczej 90oC sprawdź na VAGu ale powinno być ok:wink:)to się stanie:grin: Pozdrawiam:hi:jak coś w kontakcie,na spocie:naughty:
razor37 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Witam , podepne sie pod tem , mianowicie chodzi mi oto ze mnie tez zapala sie kontrolka esp i bardzo kopci jak zgasze silnik i odpale ponownie kontrolka sie zapali i zgasnie jak zgasnie juz niekopci i jest wszystko wporządku , gosciu mi muwił jak kupowałem odniego audice ze wtrysk sterujacy jest do wymiany bo dodtaje zaduza dawke paliwa i stad te przyczyny , czy waszym zdaniem moze tak byc ??
KrzysiekA4 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Seba logi:wink: pokaż jakie ma błędy,004bs,008 i korekcje wtrysku 013,014:hi:
razor37 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Krzysiek , mam vaga ale niemam pojecia jak sprawdzic te błedy tego wtrysku jak podepne vaga , wszytko jest po angielsku a wtym dobry niejestem.
KrzysiekA4 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Ja też mam po angielsku:wink:,damy rade:decayed:wchodzisz w select control module dalej w engine01 i wybierasz opcje co Ci napisałem tzn kanały,i wot cała tajemnica czekam na detale z logowania.Pamiętaj auto rozgrzane do temp. roboczej:wink:
razor37 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Ok , jutro sie pobawie jak dam radę i zdam relacje ok. ---------- Post dopisany 22-06-2014 at 14:08 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2014 at 23:56 ---------- Krzysiek , niewiem gdzie sie wpisuje te wartosi , ale cos mi pokazuje kat wtryski 8,8 i 9,0 takie cus , niemam pojecia z tym vagiem i takie logi tylko sprawdziłem. Address 01: Engine Protocol: KW1281 Controller: 8E0 907 401 Component: 2.5L V6 TDI G000SG 0007 Coding: 02012 Shop #: WSC 63351 Address 03: ABS Brakes Protocol: KW1281 Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04455 Shop #: WSC 06435 Address 08: Auto HVAC Protocol: KW1281 Controller: 8E0 820 043 B Component: A4 Klimaautomat 1012 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 Address 09: Cent. Elect. Protocol: KW1281 Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00011 Shop #: WSC 02803 If you do any data-logging, the log files will end up in this folder. VAG-COM Version: Release 409.1-US Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8E0 907 401 Component: 2.5L V6 TDI G000SG 0007 Coding: 02012 Shop #: WSC 63351 00005059 130 106JC150_1.V79130910283 No fault code found. Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04455 Shop #: WSC 06435 No fault code found.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się