Rudgens Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Witam Mam problem z główną wiązką elektryczną silnika. Problem jest taki że auto mi nie odpala według mechaników problem jest z wiązką w sumie jej częścią którą podłącza się do wtrysków. Kable w tym miejscu są poprzecierane... Próbowali mi to zrobić tak żebym mógł zjechać do Polski ale po paru dniach znowu miałem problem i auto nie chciało odpalić. Także sobie darowałem i auto stoi teraz w warsztacie. Ogólnie większość tych kabli jest w oleju bo wcześniej miałem wyciek spod uszczelki... Miał ktoś może taki problem? Myślę teraz nad kupnem nowej wiązki. Koszt w Holandii w warsztacie którym stoi auto to 1031 euro, wczoraj dzwoniłem do polskiego serwisu audi to mi powiedzieli 4700zł. Mam znajomego w serwisie w Holandii to może mi załatwić za 775 euro. Co mi doradzacie? Kupić nową? szukać używanej? czy próbować "łatać" tą co mam? jest sens bawienia się w wymianę konkretnych przewodów i tych kostek? można gdzieś takie kostki dostać? Wiadomo będzie taniej tylko pytanie ile to będzie działać... Co byście doradzili? Z góry dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam!
Shhaddoww Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Ja bym szukał używanej poniżej link AUDI A4 B6 A6 2.0 ALT WIĄZKA INSTALACJA SILNIKA (4283538345) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. można spokojnie znaleźć coś w rozsądnej cenie, ewentualnie pokusił bym się na samodzielną naprawę. Jeżeli to tylko część wiązki dochodząca do wtryskiwaczy to 8 przewodów - wymiana ich nie powinna być skomplikowana i kosztowna.
Rudgens Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 Szukalem wlasnie uzywanych na allegro ale one sa nie kompletne... mam uzyc przewodow z uzywanej wiazki? Nie lepiej zrobic to na nowych przewodach i kostkach? Nie wiecie jakiego przewodu musze uzyc? O jakichs specjalnych parametrach? Dostane takie nowe kostki? Czym polaczyc nowe przewody ze starymi? Jakies specjalne kostki/ zlqcza? Pozdrawiam!
edekxp Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Jeżeli kostki są w dobrym stanie to proponuję polutować kable. Kupić na metry albo pojedyńcze żyły lub wielożyłowe przewody/ Osobiście polutowałbym i zaizolował bawełnianą taśmą na pewno nic by się nie stało po czasie. U mnie jak zakupiłem auto była zamontowana instalacja lpg. W uwagi że nie byłem z niej zadowolony zmieniłem na staga 300 ISA2. Stag ma gniazda i wtyczki pod wtryskiwacze pb, a stara instalacja była lutowana. Musiałem właśnie tą część instalacji czyli do wtryskiwaczy pb polutować tak jak była oryginalnie. Działa już 3 lata i nic się nie dzieje. Chyba trafiłeś na jakiś kiepskich elektryków samochodowych, żeby nie potrafili dobrze polutować kabli Może jakbyś dał jakieś zdjęcia Tu masz schemat:
Rudgens Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 Spoko, w takim razie jutro zabieram auto z warsztatu i bede sam probowal cos robic... jak cos to porobie jakies foto i wrzuce do watku... jakby te kostki byly w zlym stanie to da sie je gdzies dostac? W serwisie? Czy gdzies na jakiejs stronce? Pozdrawiam!
edekxp Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Chodzi ci o kostki do wtryskiwaczy? Jest też gość na allegro co ma różne kostki i piny Poszukaj sprzedającego Gelson_Mandela
Rudgens Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2014 Tak, chodzi mi o te kostki do wtryskiwaczy... jutro odbieram auto z warsztatu i zobaczę jaka jest sytuacja. Zrobię foto i ew. podpowiecie jak to rozwiązać. Ja też mam gaz założony... także prawdopodobnie mam ten sam problem co kolega Darek. Przy okazji zapytam o inny problem. Ostatnio wsiadam do auta i chciałem je odpalić ale aku mi padło... wziąłem od kolegi prostownik i go naładował ale później zauważyłem że wentylator sam się włącza... nawet jak auto jest zamknięte i to mi rozładowuje aku... mam padnięty termostat może to być przyczyną tego całego zamieszania? Czy to raczej jakieś zwarcie? Jakieś sugestie? Pozdro!
edekxp Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Może być wina czujnika temperatury, czteropinowy przy bloku lub na dolnym wężu od chłodnicy. Uszkodzony termostat nie włącza wentylatora. Napraw najpierw te kable, bo błędów bedziesz miał całą listę, może nawet kabel do czujnika temp.też jest uszkodzony. Podaj jaką masz instalację gazową. Trzeba mieć schemat przewodów lpg, pewnie są lutowane tak jak u mnie było, więc trzeba wiedzieć który kolor do jakiego wtrysku. Potrzebne Ci pewnie takie wtyczki WTYK 2 PINOWY OPEL RENAULT FIAT VW ORYGINALNE JPT (4288240351) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Od tego samego sprzedającego przyda się również to Przewody też posiada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się