chesterman Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Hej, Mam taki problem, że przy wciśniętym sprzęgle spod samochodu (na moje z okolic skrzyni) roznosil się taki głośny klekot. Pojawiło się to wczoraj rano, dziś rano odpalam i cisza. Próbowałem biegi zmieniać na postoju, odpuszczać sprzęgło po mału, naciskać spowrotem, aby tylko jakoś uzyskać ponownie ten odgłos. Niedawno wymieniałem sobie filtr powietrza, spadła mi gdzieś mała śrubka od tej osłony termicznej, czy możliwe aby ona wpadła przez wywietrznik skrzyni do srodka i robiła hałas? Czy może jeden z listków słoneczka (docisku) się ułamał i latał w środku? Objaw tego metalicznego obijania sie w rytm pracy silnika wystepowal tylko przy wcisnietym sprzęgle. W czwartek mam ruszac w trase i nie wiem czy moge jechac spokojnie. ---------- Post dopisany 23-06-2014 at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany 17-06-2014 at 10:29 ---------- Ponoc problem byl z dwumasa. Zostala wymieniona i teraz jest cisza. Pojawil sie za to inny problem, przy ruszaniu na 1 i R bez gazu telepie nadwoziem. Dwumasa, tarcz, docisk, lozysko nowe firmy LUK - caly komplet. Czy przy nowym zestawie takie drgania na poczatku po wymianie to norma? Bo mi sie wydaje, ze nie bardzo ale chce zasiegnac porady.
Sliwka Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 swierszcz przy wcisnietym sprzegle to standardowy objaw padajacego docisku, moglo sie zdarzyc ze przy okazji i dwumas trzeba bylo wymienic - u mnie na szczescie dwumas byl dobry i wymienilem niedawno tylko komplet sprzegla
pioteros Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 dales po prostu do mechaniora i powiedzial ci tylko ze wymienil sprzeglo i dwumase?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się