szefmuzyk Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Witam, Zamontowałem cóś takiego do swojej 1,8t b5 : W związku z tym montażem zamiast oryginalnego DV zauważyłem wzrost spalania oraz strzelanie z tłumika. Proszę mi powiedzieć co zrobiłem nie tak. Albo z czym mam problem, aby zlikwidować taki efekt? Zrobiłem to mniej więcej w ten sposób: Diverter/Blow Off Valve Information - AudiForums.com z tą różnicą że oryginalnie przedłużeniem jest jeszcze rura do oryginalnego DV i do niej wpiąłem Blow-Off'a. Zaznaczam że zatkałem otwór oryginalnym DV, ponieważ nic innego przypominającego stożek nie wpadło mi w rękę. Pierwsze błędy jakie mi wyszły po zamontowaniu niebieskiego Blow-off'a: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Wednesday, 18 June 2014, 19:08:30:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8D0 907 557 Component: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 8 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30) - - P1602 -- 35-10 - - - Intermittent 16990 - Internal Control Module: Processor Fault P0606 -- 35-00 - - 00648 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater; Behind CAT 28-10 -- Short to Plus - Intermittent 16509 - Coolant Temperature Too Low for Closed Loop Fuel Control System obiegu - zamknięty obieg > niska temperatura (G62) P0125 -- 35-10 - - - Intermittent System chłodzenia - temp. za niska do rozpoczęcia procesu - G62 01263 - Cold Start Injector (N17) Wtryskiwacz rozruchowy (N17) Wtryskiwacz rozruchowy - N17, Wtryskiwacz zimnego startu - N17 26-10 -- Output Open - Intermittent 01255 - Fuel Injector for Cylinder 7 (N85) Wtryskiwacz cylindra 7 (N85) 26-10 -- Output Open - Intermittent 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) Elektrozawór recyrkulacji spalin EGR (N18) > przewody, elektrozawór EGR 26-10 -- Output Open - Intermittent Zawór recyrkulacji spalin - N18, Zawór cewki regulatora próżniowego EGR - N18 01258 - Choke Valve Positioner (V63) 26-10 -- Output Open - Intermittent - 1258 Nastawnik klapy powietrza - V63, Pozycjoner klapy powietrza - V63 Readiness: N/A Po wykasowaniu ich i po ponownej jeździe sprawdziłem raz i jeszcze i wyszły takie: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Friday, 20 June 2014, 17:58:26:0 Control Module Part Number: 8D0 907 557 Component and/or Version: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 5 Faults Found: 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 -- 35-00 - - 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 -- 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 -- 35-10 - - - Intermittent 16504 - Throttle Position Sensor (G69): Circuit Malfunction P0120 -- 35-10 - - - Intermittent 00649 - ABS Inlet/Outlet Valve; Rear (N160) 28-10 -- Short to Plus - Intermittent Problemem jest także odpalanie... Na starym DV jest w miarę git a po zamontowaniu Blow-off'a odpali silnik - pochodzi przez chwilę i sam gaśnie. Jak odpalę go na gazie, nie ma takiego problemu. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
gregor10 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 blow off otwiera Ci sie na wolnych obrotach i masz dziure w dolocie, przez co sterownik dostaje falszywe odczyty przeplywu masy powietrza i glupieje = auto gasnie. oczywiscie to jedna z mozliwosci. ps auto po chipie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się