Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z obrotami… samochód nie może zapalić bez dodania gazu, po czym po chwili próbuje ustawić obroty jednak bez skutku bo zaraz gaśnie. Dodatkowo trzymałem silnik na 2 tys. obrotów przez chwile po czym samoczynnie spadają oborty, bez odjęcia gazu.

Moja a4 jest w automacie więc w ogóle nie ma możliwości ruszenia na sprzęgle i gazie. Dodatkowo strasznie mi coś wyje, nie wiem czy nie jest to pompa paliwa, słyszalne jest to w tylnej częsci auta.

Wcześniej zdarzyło się, że jadać przy 120 zaczął mi chwile szarpać dałem mu wtedy większy ogień to przestało…

Zastanawiam się czy to pompa paliwa czy może świece… co jeszcze ewentualnie może dolegać?

uprzedzając pytania - nie mam VAG'a więc trudno powiedzieć co wyskoczyło, dlatego też pytam Was fachowców czy ktoś miał podobne objawy. Dzięki

Opublikowano

Uzupełnij dane. opis użytkownika i opis auta. prawdopodobnie w edytorze profilu można to zdziałać ale to zależy od komputera nie wszystkie widzą ogólniki stron forumowych:wink:

Zdejmij rure z przepustnicy ( gumowy wąż który nachodzi na tą część gdzie znajduję się linka od pedału gazu) zobacz czy masz syf na tych elementach.

Tylne odgłosy zostawiam bardziej zaawansowanym użytkownikom forum.

Opublikowano

Zdjąłem rure z przepustnicy - niestety to nie ta przyczyna. Czyściutko tam było, żadnego nalotu. Dzięki za sugestię. Czekam na inne.

Nie wiem co z tą pompą paliwa, bo jak dodam gazu to nie ma żadnego problemu - paliwo podaje, takie moje przypuszczenia niekoniecznie prawdziwe.

Może nie pali na na wszystkie baniaki? bo bez dodania gazu nie zapali. Później chwile szuka obrotów, które falują a następnie gaśnie.

Opublikowano

wyjmij filtr powietrza może zapchany , zobacz czy paliwo dochodzi

Opublikowano

odkręć listwę wtryskowa i zakręć silnikiem i zobaczysz czy leci mgiełka

Opublikowano

też nie jest to przyczyna filtra - co prawda po wyjęciu był zabrudzony znacznie, ale silnik zachowywał się podobnie w ogóle bez filtra.

Co do listwy wtryskowej to szczerze nie wiem jak się zabrać za odkręcenie i sprawdzenie - tak daleko moje umiejętności nie sięgają.

Ważna kwestią jest unoszący się zapach benzyny jak go odpalę na wciśniętym gazie. Zapach jest znaczny - nie wiem czy jest to ważna wskazówka jednak wcześniej niezauważalna.

Opublikowano

Gdzieś Ci ucieka paliwo. Sprawdź wszystkie możliwe miejsca od baku do silnika...

Opublikowano
Gdzieś Ci ucieka paliwo. Sprawdź wszystkie możliwe miejsca od baku do silnika...

zgadzam sie....moze zle cisnienie paliwa....moze przeplywka....moze ssak zapchany w baku a moze juz pompa a moze kwasne deszcze a moze Tusk a moze............tak to mozna gdybac.....podepnij u kogos pod kabel to moze cos bledy podpowiedza a jak nie to kup kabla...na allegro kosztuje 20zl!!! program z neta i masz juz swoja mala stacje diagnostyczna wlasnego auta co w brew pozorom bardzo pomaga a czasami potrafi tylek uratowac przed wydatkami u mechaniorow ktorzy czasami jada na oslep a jak juz znajda usterke wtedy mowia "a widzi Pan,naprawilem Panskie auto"....a ciul ze po drodze wymienione kupe czesci na darmo i czesto nie tanio....pozdrawiam

Opublikowano

jeszcze zapchany filtr paliwa może być przyczyną :)

Opublikowano
jeszcze zapchany filtr paliwa może być przyczyną :)

tak jest prosze Pana :D

Opublikowano

Wczoraj odebrałem samochód od magika bo tak był zarobiony... Informacyjnie powiem, że przyczyną usterki był przepływomierz powietrza. Koszt nowego marki Bosh to ok. 500pln. Podobno nie ma co się bawić w zamienniki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...